Wat je even kwijt wilt #5

Bij mij duurt bijna altijd een week.

1 like

Ja!! De operatie is goed gegaan en we wachten nu tot ze wakker is. Daarna gaan we naar haar toe!

83 likes

Lief dat je meedenkt maar had er al gekeken en staat er helaas nog niet in. :pensive: Heb gebeld en die vrouw zou een mailtje sturen naar degene die er mee bezig is (zou moeten zijn…).

1 like

Wat fijn @anon98052296

1 like

Opluchting! Heel fijn!

1 like

Gelukkig @anon98052296!

Ugh ik ben al sinds zaterdag heeel verkouden en nu voel ik me sinds 3 dagen een soort ziek maar het zet (gelukkig nog niet) door. Ik heb het nu heel warm en ben aan het zweten, terwijl het echt niet zo warm is. Zo irritant

1 like

:joy::joy:

1 like

Ik ben zoo benieuwd hoe die eruit ziet in het echt! Wil je een foto posten als het uiteindelijk af is?

1 like

Fijn nieuws!

1 like

Echt dit maakt me zo kwaad he. Altijd weer die kut Nederlanders die het op zichzelf moeten betrekken :roll_eyes: :roll_eyes:

41 likes

Ook echt irritant dat er een artikel over wordt geschreven. Echt zo nieuwswaardig.

1 like

Neeeee, is dit echt? Lijkt wel De Speld. Wat kut als je zo bent.

1 like

Ik vind het echt heel gezellig op dit forum! Oké dit is pas dag 2 dat ik hier actief ben haha maar toch. Miste EGF teveel dus ben blij dat het hier gezellig is en met veel ‘oude bekenden’.

35 likes

Ja me too. Vond het eerst mega chaotisch maar het is hier heel gezellig!

1 like

Ik ga zaterdag naar een festival en wil eigenlijk naar de stad voor een outfit maar k heb niet zo’n zin. Maar vandaag is de enige dag dat ik de stad in kan. What to do…

Hahaha ik had het hier gister ook met mijn vader over! Vroeger stond er in de Privé ‘Ronnie Tober Aan De Dood Ontsnapt’ en dan was er een stoel geknakt in zn stamcafé ofzo. Wat een onzin deze nieuwsberichten.

3 likes

Hup de stad in jij! Ik ga zo nog hetzelfde doen namelijk hehehe.
Nieuwe outfit shoppen is leuk! En beweging en beweging is goed.

Ja dat is zo haha. Hoop dat je slaagt! Want dat is ook altijd wel een ding, als je opzoek bent naar iets…

Ik had er ook bijna opgereden :fearful:

Als ik had besloten om op vakantie te gaan naar Noord-Italië en gister Genua te bezoeken. Nu ik terug reken was ik er maar 12 uur rijden van verwijderd. Prijs mezelf heel gelukkig dat ik gister half depri op bed lag en niks deed.
Heel flauw dit iknow maar vind dat soort verhalen zo stom. Aantal jaar geleden was ik in Rome toen die aardbeving er was, waren er ook Nederlanders die zeiden dat ze zo geschrokken waren en net deden alsof ze bijna dood gingen. Het grappige was dat die mensen in dezelfde straat in een hotel zaten als waar ik zat en ik heb niks gevoeld toen :roll_eyes: Dit soort dingen worden altijd zó uitgemolken, schreeuw om aandacht in mijn ogen.

14 likes

Maar ook de media die lekker happen en die mensen de aandacht geven die ze graag willen. Dat vind ik eigenlijk nog erger.

7 likes