Wat je even kwijt wilt #5

Dat is ook helemaal waar! Sensatiezoekers

1 like

Ik ga mijn vriend een wandeling met alpaca’s cadeau geven en ik vind het helemaal geweldig haha

13 likes

Nouja kan mij voorstellen dat je ervan schrikt. Maar dat deel je dan met familie of vrienden
 niet met heel Nederland :thinking:

1 like

Wie kan me een schop onder mijn kont geven, ik moet écht mijn kamer gaan opruimen
Ik stel het al té lang uit, verveel me nog liever de pleures
Maar vandaag moet het!!! En het liefste ook mijn auto uitzuigen.

1 like

Ik ben nu onderweg naar Mn moeder om met haar de komende 3 dagen naar keukens te gaan kijken en ben er mentaal Max 2% klaar voor, wil gewoon met mn kat op schoot thuis taart vreten en een boekje lezen ipv dealen met opdringerige keukenverkopers :weary::weary:

9 likes

Nuuuuuuuuuuuu

Ah ik wilde je vanmorgen nog berichten. Kak vergeten. Fijn dat ze zo vroeg aan de beurt is. Hopelijk is alles goed gegaan :kissing_heart:

1 like

Maakt niet uit lieverd! Ik heb hier ook niks meer neergezet over hoe laat ze geopereerd zou worden enzo. Je kon het niet weten! En bedankt :heart:

1 like

Ja dat vind ik ook altijd zo typisch. Of als er ergens een ramp is “twee nederlanders omgekomen” (en btw ook nog 150 anderen).

En helemaal erg:
“kippenschuur compleet afgebrand, geen gewonden” (maar wel 20.000 kippen dood)

21 likes

Ik realiseer me net dat ik over 2,5e week gewoon weer moet studeren :sob:

1 like

Sad life :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

1 like

Ik heb dit vorig jaar ook gekregen van m’n vriend en het was zoooo leuk!

1 like

Ik heb de eerste versie van m’n bruiloftsvideo en kreeg er echt kippenvel van. M’n vriend helemaal emo (die jongen is gedehydrateerd sinds de bruiloft). Nu wil ik de video heel graag aan mijn ouders laten zien, maar nu hoop ik niet dat mijn ouders alleen maar zeuren over onderkinnen, buiken die te zien zijn en ‘nou, knip mij er maar uit’. Was al zo bij de trouwfoto’s, altijd zo’n domper.

23 likes

Ja ik weet dat het journalistiek zo werkt maar uiteindelijk is dat alleen maar sensatie toch. Waarschijnlijk raakt het nieuws mensen dan meer.

@anon98052296 wat fijn dat de operatie goed is verlopen!

1 like

volgens mij kan ik echt zo matties zijn met de schrijvers van de speld

10 likes

Huhhh ik ben gewoon al vrij en morgen ga ik op vakantie, echt een gekke realisatie, ga nu maar ff naar de stad om bathbombs in te slaan bij de lush voor m’n bad

@anon98052296 Aah wat fijn dat alles goed is gegaan!

3 likes

Ik zei net tegen de kat
‘Ga maar heel hard knorren, zo hard dat mama het hoort in het ziekenhuis en wakker wordt!’
Werkelijk twee minuten later gaat de telefoon: ze is wakker!!!

42 likes

Ahh zo lief haha! Wat fijn dat het goed is gegaan en dat je er nu lekker heen mag/kan! :kissing_heart:

1 like

Haha aaah! Fijn dat de operatie goed is verlopen!

1 like