Wat je even kwijt wilt #5

Bij de eerste opmerking film afzetten en zeggen dan ze m dan maar niet te zien krijgen :+1:t2:

3 likes

Hoe eet je in godsnaam beschuitbollen?:face_with_raised_eyebrow:

Ik ben nog steeds benieuwd naar een foto van jou in je jurk! Dacht dat je 'm vast wel op instagram zou posten, maar tot zover nog niet voorbij zien komen helaas :stuck_out_tongue:

En hopelijk houden je ouders zich bij de video wel in! Zo’n domper lijkt me dat indd!

Ik zit heerlijk met mn zusje Harry Potter te kijken en het is zo gezellig :heart:

10 likes

Ah dit wil ik ook! Weet wat ik ga kijken vanmiddag, alleen zonder mijn zusje helaas. Vroeger hielden we in de kerstvakantie altijd Harry Potter marathons en dat was ook zo gezellig

4 likes

Hoe? Met beleg bedoel je of?

PostNL haalt steeds vaker het bloed onder mn nagels vandaan. Gister was ik de hele dag thuis, er zou een pakketje komen tussen 5 en 7. Om 7 uur zie ik dat om half 7 een mailtje heb gehad van PostNL dat het pakketje is bezorgd. En ik had niks? Dus ik loop naar beneden om te kijken of ze het misschien bij de brievenbussen hadden gelegd (wat ze wel eens vaker doen en wat ik ook heel vreemd vind, aangezien Jan en alleman het dan gewoon mee kan nemen, maargoed), lag er een briefje in mn brievenbus dat ze het bij de buren hadden afgegeven? Ik was gewoon de hele tijd thuis en ze hebben niet eens aangebeld?

1 like

Haha oh wat schattig!

1 like

Haha ik dacht dat je ze gewoon “zo” kon eten maar blijkbaar moet je ze afbakken? Maar broodrooster met basterdsuiker is geweldig, ontdek ik nu.

Oh je kan het ook wel gewoon zo eten hoor!

1 like

Ik ben bezig met het herkansen van een eigen visiestuk en ik moet nog een actueel thema invoegen… ik ben zo leeg ik wil gewoon winkelen

Ik vervloek iedereen die klaagde over het warme weer. Ik wil de zon en zomer weer terug :cry:

12 likes

Doormidden snijden, dikke laag boter en hagelslag op doen en dan besluiten of je die helften één voor één opeet of dat je ze weer op elkaar plakt.

Edit: oh ik zie nu je 2e post pas. Ik heb ze nog nooit afgebakken of geroosterd, kan prima hoor!

1 like

De veters van mijn sneakers zijn erg lang en ik ben op de bank zittend aan mijn scriptie aan het werken en steeds trekt Merlijn mijn ene veter los. :rofl: Hij is wel heel trots op zichzelf ofzo :’)

1 like

Anders verklaring afstuderen aanvragen? Ik heb bij een studiedesk gewerkt (niet uva though) en daar draaiden we dat altijd uit zo aan de balie voor mensen die het nodig hadden voor een nieuwe master als het echte diploma nog niet klaar was.

1 like

Ah goed zo! Straks lekker knuffelen met je mama

1 like

Ik ben een paar dagen met mijn vriend in een hotel. Hij is overdag aan het werk en ik ga dan de stad verkennen. Vandaag had ik niet zoveel zin om naar het centrum te gaan, dus nu zit ik alleen in het restaurant van het hotel. Voel me zo ongemakkelijk. Zitten vooral mensen die zakelijke lunches hebben.

Hebben jullie ook vaker ‘last’ van dit dubio:
Ik spaar momenteel echt weinig terwijl ik amper vaste lasten heb en een bijnafulltime maandsalaris ontvang. Het ene moment ben ik boos op mezelf en vraag ik me af waar al het geld naar toe gaat en hoe ik zo’n spender kan zijn. Aan de andere kant denk ik soms “nu kan het nog!” en ga ik deze week op m’n vierde citytrip van dit jaar, heb ik een geweldige zomer achter de rug en herrineringen gemaakt om nooit te vergeten … vastgelegd met m’n nieuwe iPhone :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ik ben er nog niet over uit welk gevoel overheerst.

15 likes

burocrasie :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Over lijstjes en vrije dagen gesproken. Ik heb al boodschappen gedaan, cadeautje gekocht, auto gestofzuigd en mij kamer opgeruimd.

To do: fysio, kamer stofzuigen, prullenbakken legen, kaart maken, cadeautjes inpakken, diploma zoeken en naar duo versturen en een klein dingetje voor school.

Oh en mn boek uitlezen en the handmaid’s tail verder kijken :sunglasses: