Wat je even kwijt wilt #5

Precies dit. Leef al tijden veel te erg boven mn stand

1 like

Veel plezier alvast! Zal vast en zeker leuk worden :grin:

1 like

Haha, ik vind foto’s van mezelf posten vet lastig haha. Ik heb dat klagen over m’n uiterlijk ook geërfd denk ik.

Hahaha ik heb wel een paar duizend euro gespaard in een dik half jaar maar zou veel meer kunnen sparen want niemand hoeft elke maand meer dan duizend euro uit te geven aan feestjes, eten, drinken en spullen (en een auto en telefoon en zorg) :grimacing:

Maar ben idd bang voor het moment dat ik meubels moet gaan aanschaffen en die waarborgsom moet gaan betalen wanneer ik uit huis ga hahaha wacht er denk ik nog wel een (paar) jaar mee

Alle nieuwsartikelen hadden ook alleen quotes van Nederlandse toeristen op Bali, niet eens op Lombok. Het is toch niet nieuwswaardig dat het voor Henk, Irma en de kids wel echt even schrikken was hoor.

NEE! :triumph:

7 likes

Ik heb al een grotemensenbaan :flushed: en wel meer dan 1000€ gespaard nu hahaha en ook wel in het afgelopen half jaar een autootje gekocht maar alsnog verdwijnt er dus elke maand meer dan 1000€!!!
Auto, zorg en telefoon zijn mijn enige vaste lasten…

Echt precies dit. Ik verbaas me er elke keer over hoe weinig ik spaar, maar tegelijk denk ik vaak YOLO lekker eten, mooi jurkje, leuk de tuin opknappen doen. En dan zie ik de spaarrekening en vind ik weer dat ik meer moet sparen. Vanaf volgende week wel weer als ik weer moet werken, heb ik toch geen tijd meer voor leuke dingen haha. Maar dan vind ik mezelf vaak weer zielig en mag ik een luchtje kopen ofzo… het houdt nooit op.

1 like

Haha nou ik heb normaal nooit problemen met post nl maar wat ik nu net meemaak :thinking: ik woon in een appartementencomplex en ik was naar beneden gelopen om mijn pakketjes op te halen (waren er 2) zegt de bezorger: “oh de tweede ligt nog in mijn busje even pakken hoor” gaat hij letterlijk op elk label van elk pakketje in zijn bus kijken, en je ziet hem steeds gestressder worden want hij kan hem niet vinden. Dus ik roep zo “het is van zalando” roept hij terug “oh ja kon je dat niet eerder zeggen” :roll_eyes: maar hij kon hem nog steeds niet vinden en toen ging zijn auto allarm ook nog eens af en die kreeg hij niet uit, en mijn vriend was ook naar beneden gekomen om te kijken of ik niet ontvoerd was want ik bleef zo lang weg en dat maakte het allemaal nogal ongemakkelijk. Maar na 20 minuten vond hij mijn pakketje en heb ik hem vriendelijk bedankt :+1:t2: Zo dit was mijn spreekbeurt over post nl

15 likes

Omg ik heb schoenen die ik super graag wil gevonden voor een derde van de prijs. Twijfel alleen over de betrouwbaarheid van de site…

Dankje. Ik heb er ook super veel zin in. Ik hoop dat mijn vriend het geweldig gaat vinden, haha. Voor de volgende gelegenheid heb ik ook al een leuk cadeau vind ik zelf; dan gaan we een dagje disco rolschaatsen :smiley:

Waarom jeukt mijn tiet zo vreselijk erg.

1 like

Omdat ie aandacht wil :joy:

Ik ga wel weg. Ben toch aan het werk :joy::joy:

2 likes

Ik geef hem nu vet veel aandacht maar het stopt niet!

2 likes

Haha in PB mag ook altijd natuurlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Toevallig, dat wil ik ook nog een keertje doen haha.

1 like

@Colaatje

Vertrouw de site nu wel, maar de verzendkosten zijn hetzelfde bedrag als de schoenen :cry: Zo jammer

Ik heb zo meteen een telefonisch sollicitatie gesprek en ik ben zo mega nerveus. Zo ken ik mezelf helemaal niet

1 like

Heel veel succes! Hopelijk gaan de zenuwen een beetje weg tijdens het gesprek.

1 like

Ooh, ik zie hem al zitten met zijn tranen. Hoe lief! Maak je vooral geen zorgen om je familie. Je had een topbruiloft en dat kan niemand je meer afpakken.

2 likes