Wat je even kwijt wilt #5

@Andreya de dag is nog niet om, maar hoe was je eerste werkdag?

Waar kijk je het? Videoland?

Wat superfijn!! Jank erop los hoor <3

Mooie forumnaam en ava trouwens:)

1 like

Oh wat fijn! :heart:

1 like

Godver we zouden vanavond spaghetti eten maar er zijn vrienden van m’n ouders op bezoek en nu zeggen ze net dat we vanavond gaan barbecuen. Ik heb daar dus echt GEEN zin in want:

Ik haat bbq want vind het gewoon niet lekker
Het is kutweer en ga straks sowieso bevriezen
Ze hebben 4 kleine kinderen en ik heb echt geen behoefte aan die hoge piepstemmen
Ik heb vandaag pyjamadag en heb vet haar. Moet ik me serieus helemaal gaan fatsoeneren voor die bbq
Ik moet ongesteld worden dus ben chagrijnig en heb hoofdpijn
Ik heb zin in spaghetti

Is het heel asociaal als ik zeg dat ik niet mee eet? Is wel vreemd lijkt me, zitten ze met z’n allen in de tuin ‘gezellig’ te bbqen en zit ik binnen alleen te eten. Godver ik haat dit soort dingen

8 likes

Oké, ik ga de was (alle kleding die we meehadden op vakantie) die al 4 dagen klaar ligt om op te vouwen zo opvouwen. En als beloning mag ik daarna in bed liggen en in slaap vallen.

4 likes

Ah wat fijn zeg! <3

1 like

Misschien kan je wel aangeven dat je je niet lekker voelt? En dan gewoon lekker in bed eten?

1 like

M’n zusje zit in het buitenland op mijn verjaardag, maar ze zou wel een cadeautje meenemen van daar. Nu ben ik enorm nieuwsgierig en kan ik niet wachten. Voel me net een klein kind :sweat_smile:

3 likes

Ja precies denk dat ik dat gewoon ga doen. Vorige keer toen ze kwamen eten was ik ook ziek (toen wel echt) dus ze zullen wel denken haha maar oké

2 likes

:heart: wat fijn!!! Liefs!

Ik ben nog bezig, maar het gaat goed! Leuk team en vooral veel luisteren nu :slight_smile:

1 like

Ja heb ik al gedaan, alleen moet eerst mijn diploma-aanvraag worden ‘goedgekeurd’. Diploma zelf krijg ik pas in november.

Oh, daar heb ik nu ook zin in. Met chocolademelk met slagroom op de bank. :hugs:

En, hoe ging het?

1 like

M’n kat is vandaag jarig maar hoe kan ik hem dat ooit duidelijk maken

14 likes

Nah als ik twee liter per water drink per dag ga ik denk ik wel tien keer per dag plassen? Dat is toch niet te doen? Gaat dat over na een tijdje? :roll_eyes:

2 likes

Haha krijg echt stress van al die berichten over sparen. Ik ga van mijn volgende salaris ook ECHT sparen (als in: geld naar een andere rekening).

pff ik moet nog best veel doen en ik wil rond een uur of half 9 gaan slapen, helpie. ik moet de rattenkooi nog schoonmaken, bed verschonen, laatste dingetjes uitprinten en inpakken en alles klaar leggen voor morgen maar ik lig zo lekker in m’n nest :zzz:

Weet iemand hoe die losse kettinkjes heten met bolletjes die hieraan zitten?
Zoek lange meters van deze kettinkjes maar weet het juiste woord niet