Wat je even kwijt wilt #5

dog tag dacht ik?

oh sorry je bedoelt het lange deel. shit sorry

edit: ball chain?

Haha ik zag het verband ook al niet.

2 likes

Aaaah ja super thanks !! Gevonden!!

1 like

Stop van de Spice Girls was net op de radio in de supermarkt. Ik kwam tot de conclusie dat ik altijd een Spice Girls fan zal blijven. Spice Girls 4 life!

10 likes

heee ja dat is 'm in het nederlands! :joy: logisch ook Ella…

Oke over een uur ga ik bloed doneren haha ben toch wel zenuwachtig, terwijl die intake ook echt niks voor stelde.

Ik moet daarna we twintig minuten terug rijden maar dat kan gewoon toch?
Ik ga daarna ook lekker Mac eten hmmmm haha als beloning :joy::joy::joy:.

3 likes

Ja het ging nergens over hahah… ik was verkeerd geïnformeerd. Ze gingen nu alleen de praktische zaken af of dat klopte. Ik moet eerst een assessment maken en aan de hand daarvan wordt er gekeken of ik in aanmerking kom. Lief dat je het vraagt :kissing_heart:

1 like

I love bij de huisarts komen. Er werkt een nieuwe assistente en ze praat zo lekker plat Zeeuws en ik vind dat dus heel mooi, haha. Hoop dat ik bij haar mag

7 likes

En gratis roze koeken!

Nohhh ik had vet lekker soep klaar staan om zo voor het werken te eten, zit er een dikke laag schimmel ofzo op?! Maandag gemaakt?! WHAT.
Nu moet ik over een half uur weg, maar geen idee wat te eten. Had zo’n zin in mn soepie.

Ik voel me ook al niet heel puik vandaag…

Yucca’s Revenge :fearful:

Door taart te eten

Wordt wel minder bij mij hoor

1 like

Pak zo’n dik postelastiek en vouw die om het bolletje heen, dan kan je hem er zo afdraaien. Is bij mijn piercing vorige keer ook gelukt, terwijl ik hem eerst er met een mogelijkheis af kreeg

3 likes

Hahaha, I wish.

Ik heb mijn eerste werkdag na de vakantie en alles gaat ruk.

1 like

Ik moet super nodig poepen, maar ik zit op werk. Gelukkig is mijn huis maar 5 minuten lopen hier vandaan en ben ik bijnaaaaa klaar. :cowboy_hat_face:

1 like

Ik ben 2 januari geloof ik geweest. Bereid je voor op de kou! Maar verder was het gewoon leuk en is er veel geopend. Ondanks dat het miezerde en grijs was vond ik het nog steeds een super mooie stad.

1 like

Ik moet echt naar de kapper, maar geen zin om een afspraak te maken.

Ik vind niet dat je onredelijk boos wordt hoor. Het zou niet uit hoeven maken of de slachtoffers toeristen zijn of dat het mensen uit het land waar het om gaat zijn. Alleen wanneer iemand familie/vrienden heeft die daar als toerist rondlopen kan ik me voorstellen dat het wel een opluchting kan zijn om te lezen dat er geen toeristen slachtoffer zijn geworden.

Edit: het is allemaal even kut, tenzij je dus zoals jij bent bij de slachtoffers betrokken bent, dan is het extra rot :pensive:

3 likes