Hier dezelfde struggle ik begin over twee weken ook met een stage op een advocatenkantoor.
Oh en als iemand nog een goude tip heeft voor pantalons het liefst die een beetje hoog aansluiten let me know, want dat is mijn eeuwige zoektocht.
Ja precies haha, ik heb dat geld helemaal niet, maar snap het inderdaad ook wel dat het netjes moet. Lastig haha.
Mag je best zeggen hoor vind ik.
Heel veel liefs
Oh dat is wel een beetje jammer. Of tenminste, nu wel even fijn dat het geen moeilijk gesprek was maar wel jammer dat je eerst nog een assessment moet doen. Maar die ga je vast goed maken
Ja was wel fijn geweest als ze dat van te voren hadden aangegeven maar goed haha. Eerst dat assessment maar eens maken
Is niet gek toch? Die apotheek is verantwoordelijk voor jouw veiligheid qua medicijngebruik zodra zij iets verstrekken. Je hebt waarschijnlijk getekend voor het delen van jouw electronisch patientendossier zodat ze de juiste controles kunnen uitvoeren. (En ook wel prettig dat ze jouw gegevens alleen maar mogen opvragen met jouw toestemming)
Oeps! Zo had ik het niet begrepen, vandaar mn wijsneus reactie
Ik heb stage gelopen bij een groot advocatenkantoor en hoefde echt geen mantelpakje aan. Maar ik vond het soms ook wel lastig wat dan wel kon. De meeste vrouwen droegen een pantalon of zwarte skinny broek met een blouse en daaronder loafers of hakken. In de winter ook vaak een jurkje met een panty. Een normaal t-shirt heb ik nooit aangehad, maar als het netjes is zal dat ook wel kunnen. Je ziet het vanzelf wel!
Een vriendin van me heeft al tijden problemen met haar gezondheid, slecht immuunsysteem en allerlei ontstekingen. En nu belde ze en zei ze dat haar uitstrijkje niet goed was en dat het in de gaten moet worden gehouden. Ik vind het zĂł zielig, ze heeft echt zoveel pech steeds
Altijd als ik iets aardigs wil doen voor onbekenden wordt dat niet gewaardeerd. Ik ben op vakantie en morgen ga ik naar huis. We hadden een heel mooie koelbox gekocht voor op het strand en die wilde ik aan iemand geven omdat wij hem niet mee kunnen nemen. Uiteraard werd er weer heel bot ânoâ gezegd toen ik het vroeg met mijn aardigste glimlach nou dan niet he. Heb hem nu bij de vuilnisbakken op het strand gezet en hoop echt dat iemand hem meeneemt en er veel plezier van heeft!
Ik wilde vandaag mijn kleedje voor op de bank wassen, maar dat ben ik vergeten dus nu heb ik het koud. ď¸ Neem straks mijn dekbed mee naar beneden denk ikâŚ
Mijn ouders zijn op vakantie en iedere ochtend rond 9 uur appt mijn moeder het volgende âGoedemorgen, start de dag met een lachâ of âGoedemorgen, fijne dag allemaalâ. Superlief en dan stuurt ze bij de tekst zulke random fotoâs.
Bijv:
âOok ter ondersteuning van buddhaâ
âBalideurenâ
âOnze spitfireâ
Haha ik vind dit zo droog en aandoenlijk
hahah whoops, ik had een mailtje gestuurd naar een collega of hij iets na kon vragen in Amerika. Heeft hij nu de hele mail naar het Engels vertaald. Ja dat had ik ook wel even kunnen doen, stom.
Hopelijk krijg ik wel morgen antwoord, er is gelukkig prio op gezet.
Volgens mij is iemand hier zijn vlees aan het cremeren ipv aan het barbecuen. Damn wat een lucht. Zie ook gewoon rookpluimen opstijgen van achter een schutting
Ik haal mijn pantalons bij COS, Massimo Dutti of Vanilia!
Bij Netflix kan je alle apparaten waarop ingelogd is afmelden. Kan dit ook bij Videoland? Kan via Google niet echt wat vinden. Heb wel mân wachtwoord al gewijzigd, maar ik hoef op mân app niet opnieuw in te loggen. Mân ex date en mân zus haar ex hebben namelijk mân inloggegevens
Misschien is zijn kat of hond overleden?
Is het niet zo dat je als je een nieuw ww instelt je automatisch op alle devices opnieuw moet inloggen?
Dat dacht ik ja, maar ik heb vandaag mân wachtwoord gewijzigd en kon gewoon in de app komen zonder opnieuw in te loggen.
Je had gewoon je gierton even op hem moeten lossen