Wat je even kwijt wilt #5

Ieh bah dat zou wel heel freaky zijn. Maar die hebben ze daar niet dus ik gok toch een speklapje.
Zag net wel een witte rookpluim. Misschien ook een nieuwe paus?

1 like

Habemus karkas

2 likes

Ik ben de laatste puntjes op de i aan het zetten van mijn scriptie en opeens truikel ik over die werkwoordsvorm. Maar twee eerdere lezers hebben het niet aangekaart maar nu vind ik het raar? ;’)

1 like

Het is sowieso een enorm droog en saai onderwerp. En hopelijk ben ik morgen echt eindelijk helemaal klaar na een onverwachte correctieronde waar ik nog recht op had.

1 like

Omg haha ben je ook bloeddonor

Ik was klaar en die vrouw zei wanneer je je goed voelt mag je daar even wat gaan drinken dus ik stond meteen op want voelde me op die stoel prima

Nou toen had ik letterlijk zweetdruppels overal op mijn hoofd rug mijn oor zat dicht ik zag wazig
Ik zat daar maar met mijn stroopwafel (lekkerder dan een roze koek) maar had het gevoel dat ik moest kotsen hahaha maar at hem toch en toen trok het ook meteen weer weg

Dus
En ik heb een bijzondere bloedgroep :sunglasses: special snowflake

15 likes

Ik krijg zo de boodschappen bezorgd en voel me altijd een beetje schuldig als een van de bezorgers maar boven moet lopen met 4 zakken kattengrint, meerdere 4 packs drinken + nog een heleboel andere boodschappen

1 like

Goed van je dat je bloed doneert! Ook al was het wat heftig haha.

Ja, ik deed het wel, maar ik heb hele dunne inieminie adertjes waar de naald steeds niet goed in ging en ook steeds nieuwe tattoo’s (dan moet je ook weer een paar maanden wachten), dus ben heel lang niet geweest.

1 like

Ooh yes! Op een of andere manier dacht ik dat onze vlucht morgen om half 10 zou gaan, maar het blijkt 10.40u. Gewoon een uur later opstaan!!

2 likes

Ik zag net een jongen lopen en ik ben een beetje verliefd op hem. Ik zag hem echt maar een paar minuten en hij had een vriendin. Maar toch :joy:

6 likes

Benieuwd naar de foto’s van je vader ook :joy:

1 like

De jongen die de boodschappen kwam bezorgen was zo knap dat ik er even van schrok

9 likes

Jaa was ( is ben dr bog even haha) leuk! Niet geshopt helaas dr waren wel wat winkels open maar veel plekken gezien meer dan normaal.

4 likes

was een meisje op werk die mij ging vertellen hoe hbo-v werkt/het beroep verpleegkunde (ik studeer zelf hbo-v) omdat een vriend van haar net was afgestudeerd. Ze was het er ook volledig mee eens dat HBO en MBO op dezelfde schaal beginnen waarop ik zei dat ik het daar niet helemaal mee eens wat (ik heb niets tegen MBO!), keek ze me raar aan. Toen ik vroeg of het dan normaal was wanneer WO-ers op dezelfde schaal beginnen als HBO-ers was ze het er echt to-taal niet mee eens. Ze vertelde me nog meer hoe verpleegkunde werkte als HBO-er en toen ik wederom zei dat ik het er niet mee eens was: ‘ach, je komt er vanzelf wel achter.’ Que?

3 likes

Pfff geen tips, maar wel herkenning. Zo vies vind ik het bij mezelf. Dus als iemand tips heeft, laat het mij ook even weten :raising_hand_woman:‍♀️ :innocent:

1 like

Ohhh noem me verwend noem me een luxepoes maar ik ben ZO gelukkig, we hebben een hulp in de huishouding. Erg welkom met 27 weken zwanger, allebei 40 uur werken en een vriend die echt 0 in het huishouden doet

25 likes

Vind je niet verwend en ook geen luxepoes dan hoor! Als je het kan betalen geef ik je meer dan gelijk! Geniet ervan :blush:

1 like

Iemand die in februari of maart in Krakau is geweest? Is dat te doen qua kou?

Ah ja, dat is dan toch logischer. En een nieuwe paus zou wat zijn :joy:

@anon26776401 fungeren, want de
esthethische convecties (wat dat dan ook moge zijn) fungeren.

1 like

Wanneer je na drie weken eindelijk weer een yoga les aan het doen bent en ineens zoveel buikpijn krijgt dat je de les moet verlaten. De lerares de les stillegt en komt vragen wat er is pff.

Er cirkelt hier de hele tijd een politieheli. Zit hem al constant te tracken via scannernet en hij blijft boven het zelfde gebied hier in mijn dorp en ernaast. Maar ik weet niet wat hij zoekt en dat kan de sensatiezoeker in me niet aan haha :exploding_head: