Wat je even kwijt wilt #5

Ik zag video’s op social en had er echt bij willen zijn voor de nostalgie. Maar dan dacht ik: “ze verdient geld door letterlijk op een CD te bewegen”. Ze doet geen moeite meer, echt jammer.

Oh wat fijn om te lezen! En fijn dat ze zich zo voelt. Hopelijk heeft ze het ergste nu achter de rug (ik denk het wel). Hopen dat de drain er morgen uit mag (voelde ik helemaal niks van, stelde niks voor) en dan kunnen jullie morgen gewoon een beetje genieten. Ik gun het jullie <3

1 like

Ja ik denk eigenlijk ook dat ze helemaal niet (meer) zo’n volle show kan zingen…
Voor de nostalgie was het wel echt top inderdaad :ok_hand:t2:

1 like

Waarom zit je haar altijd het mooist als je niet meer weg hoeft of bijna gaat slapen? Morgen zit het natuurlijk weer prut.

10 likes

nee je werktijden mogen gewoon aangepast worden!

Ik hoop dat Backstreet Boys hier komen dan zit ik op de eerste rij en gooi ik mijn bh naar het podium haha

13 likes

Update morgen!

1 like

Ik werd net gewoon live gestoken door een mug. Zat erbij en keek ernaar 🤷🏼

5 likes

Heb ze een paar jaar terug gezien, geweldige show!

1 like

Ben op vakantie in London heeft roomservice gewoon mijn pyjama meegenomen.

15 likes

Wel echt brutaal dat zelfs de pyjama van de koningin niet veilig is.

31 likes

IMG_0796

33 likes

Heb al de hele avond dit nummer in mijn hoofd
gekke boysssss

8 likes

Komt door de brexit m’n hele land naar de mallemoeren

27 likes

@Mgg
Heel veel sterkte! Zo naar dat je familie zoveel ellende heeft nu :sweat:

@fysicus
Ook heel veel sterkte! Arme beestjes :cry: In ieder geval zijn ze samen! Maar dat is natuurlijk geen troost voor jou…

2 likes

De planner op mijn werk heeft koorts ofzo. Ze heeft zich bedacht dat ik 3 nachten kon draaien, op woensdagochtend eruit zou komen , donderdag een avonddienst zou werken en vrijdag een vroege dienst.
Nee dus.

6 likes

Kutleven.

ik wil dit deze term graag met non-forum mensen delen, maar wil t ook niet stelen.
weten jullie vrienden dat jullie hier zitten? mijne niet denk ik. Ik zeg altijd dat iets heb gehoord “van een vriendin”.

8 likes

Ja of ‘gelezen op twitter ofzo’

5 likes

Huh sinds wanneer verzendt Stradivarius met DHL ipv PostNL? Kreeg maar geen melding van PostNL dat ik een pakketje kon verwachten, klik ik op de link krijg ik de site van DHL te zien. Fijn zo’n ruim tijdvak ook, van 9.00-15.00 :roll_eyes: