Wat je even kwijt wilt #5

Echt een fijne verjaardag gehad vandaag :slight_smile: Ga het zondag nog fatsoenlijker vieren maar gewoon fijn met 't gezin, mijn oma en mijn vriend :heart:

15 likes

terwijl Rob Geus zooooo goed is in Engels

ā€œtHE CUCARATSJA DEE DAAAAAAI IN DE KITSJENā€

14 likes

Ik vind die Mona oops! toetjes echt heel raar qua smaak.

2 likes

@punaise & @Fukaeri gefeliciteerd!

2 likes

:frowning: Oh nee wat erg! En wat kut dat je dit gezien hebt.
Was het baasje er wel bij? Goed dat je een foto van het kenteken gemaakt hebt!!

Kan ik me best voorstellen. Had er vandaag eentje gekocht, maar niet voor herhaling vatbaar. :joy:

1 like

Idk heb t zelf niet gegeten, want ik haat toetjes sws (misschien moet dit in impopulaire meningen)

3 likes

Laten zo :stuck_out_tongue: Van dat Oops! toetje dan.

1 like

wat nou als je huisdier eigenlijk een tyfus hekel aan je heeft, maar het niet kan tonen want hij kan niet zomaar een nieuw leven starten en is ie in een permanente midlife crisis situatie van ā€œis dit mn hele levenā€ terwijl jij leuke fotos van m maakt en denkt dat jullie n band hebben.

volgens mij heeft mn ouders kat dat bij mij

30 likes

Dankjewel! Ik heb vanaf 17:00 mijn feestje dus waarschijnlijk doe ik de rest van de dag niks anders dan de tafel opdekken, taart eten, hugo drinken en me vier keer omkleden, haha.

4 likes

Mijn Zweed is overtuigd PASTAFARI.
OMG ik wist dat er iets mis aan hem moest zijn.
Ik geloof dat hij niet in zijn Noedelige Hoogheid op zich gelooft, maar wel in waar het voor staat. Hij stuurde me opeens een Nederlandstalig bericht over een of andere Nederlandse tuttebol die bij het Europees Hof gaat aanvechten dat pastafari niet als religie wordt erkend? En hij stond achter haar strijd? En dat hij zelf ook probeert te zorgen dat hij bij zijn uniform een vergiet mag dragen want dat mag nu niet? En dat hij daar serieus een ding van maakt? Omg wie doet dat. EN TOEN STUURDE HIJ ME EEN FOTO IN UNIFORM MET VERGIET OP ZIJN HOOFD EN HET WAS OOK NOG EENS EEN HEEL LELIJK VERGIET. Zo’n lelijke plastic met een steel van IKEA. Wat wel soort van nationalistisch is uiteraard maar als je dan toch een debiel wil zijn, doet het dan met een stoere metalen vergiet.

Ik wist dat er iets mis moest zijn met deze man.

Mijn moeder zegt dat ze liever heeft dat mijn vader vreemdgaat dan dat ie op een dag persisteert in het dragen van een vergiet en dat ze dan meteen gaat scheiden.

73 likes

hahahahhahahahahahahahahaa

dit is echt mn nachtmerrie. En zo onverwacht. Dat bedenk je ook niet van tevoren.

6 likes

Dan is het zeker ook zo’n type die meedoet aan International Talk Like A Pirate Day. Aye :frowning:

3 likes

Maar stel dan dat je later Rob Geus-kinderen krijgt (of je neefjes zo zijn) die blijken te geloven in het Pastafarisme en een vergiet willen dragen op hun hoofd als ze je voor een dagje meeneemt naar de dierentuin. Ik zou ze met een smoes dan gewoon afzetten bij een kookworkshop of zo. Daaaaaaaaaaag

11 likes

ik heb net een halfuur met m’n arm in het bad gehangen om beetje voor beetje het leeg te laten lopen omdat anders de boel overstroomde :face_with_raised_eyebrow: moest ik met m’n rode, bezwete, net uit bad kop nog naar de receptie lopen want de telefoon deed het ook al niet

gelukkig lig ik in m’n nest

1 like

28

Blijvertje hoor.

Hopelijk slaap ik vannacht eens normaal. Ik droomde vannacht dat Angela Schijf mij waarschuwde te stoppen met een piramidespel waarbij het draaide om de verkoop van popcorn.

15 likes

@Krabsalade
Ja, same here. Ik dacht echt, wat een sneue doos is dat, ga je om iets relevants drukmaken of ga je badkamer schoonmaken ofzo als je toch nog soort van nuttig bezig wilt zijn. Dat vergiet stond ook nog heel stom.

@anon26776401
Haha hier moest ik om lachen. Hij zat ook nog helemaal moeilijk te doen dat hij geen vergiet op mocht bij zijn mess dress terwijl sikhs wel een tulband op mogen en dat is toch zeker een criterium om iemand gewoon bij de snelweg uit je auto te zetten.

3 likes

@Damnatio ik wist dus niet wat een mess dress was zonder het te googlen. Maar het is dus militair uniformding voor chiquere gelegenheden. Helaas geen ā€˜trash de wedding dress’ zoals mijn eerste associatie was dat had toch een stuk leuker gestaan met een vergiet. :laugh:

1 like

Dankjewel voor het meedenken.
Als ik dit morgen wat meer verwerkt heb, ga ik er werk van maken.

1 like

Wel leuk om zo’n trash your wedding dress te doen en dan een vergiet in de fik te steken.

4 likes