Wat je even kwijt wilt #5

Het is al 16 augustus :hushed::hushed::hushed:. En ik heb mijn scriptiebegeleider nog steeds niet een nieuwe versie gestuurd van dat ding. Had het een paar weken geleden al beloofd. Hopelijk is hij het vergeten en geniet hij van z’n vakantie. Heb geen motivatie meer :sweat_smile:

Wat rot zeg dat je baas zo reageert, ik snap dat het voor veel mensen vervelend is om midden in de nacht over straat te gaan. Jammer dat hij hier geen rekening mee wil houden of het tenminste even van tevoren aangeeft…

1 like

JAAAA hij. Haha lof you.

1 like

Thnx ik denk dat ik gewoon nergens meer over moet vallen. Ik begin namelijk gewoon echt aan alles te twijfelen. Iedere zin die ik had opgeschreven :stuck_out_tongue: Misschien die scriptie nu gewoon is gaan indienen. :’)

Hou ons op de hoogte!

1 like

Mijn vriend zit al een hele tijd tegen een burnout aan. Heel vaak vermoeid en weinig zin om dingen te doen naast werk. Het afgelopen jaar hebben we echt veel meegemaakt dus daar heeft het ook mee te maken.
Maar ik merk echt dat ik mezelf steeds wegcijfer om hem zijn rust te geven. Het is al een eeuw geleden dat we samen wat leuks hebben gedaan, dat mis ik echt. We gaan wel snel een weekje op vakantie maar ik denk niet dat hij daar echt van tot rust komt want we gaan daar zelf koken etc. en we hebben een baby dus daar zijn we ook druk mee.

Wat wil ik hiermee eigenlijk, even van me afpraten denk ik. Ik merk zelf dat ik vol energie zit en heel gelukkig ben verder, maar ik mis het gewoon om met hem samen leuke dingen te doen. Heb het al met hem er over gehad en toen zei hij dat hij het snapt en dat het wel weer komt. Maar ik merk zelf niet echt vooruitgang. Wil hem ook niet pushen om dingen te doen.

Oke nu moet ik huilen, toch knap hoe ik mezelf kan wegcijferen.

3 likes

Haha ja dat zou heel goed kunnen!! Er zijn meer mensen die 'm weten hoor, no shame, dit is MIJN naam al 4/5 jaar. Ik hoop echt nog steeds dat m’n vriend breekt haha. Misschien moet ik nog iets meer zeuren over hoe zwaar ik het wel niet heb.

2 likes

Hahahahah jaa

Denk je wel goed aan jezelf? Je moet ook zelf goed in je vel zitten! Is het geen idee om opa’s en oma’s te vragen of zij een avondje kunnen oppassen zodat jullie wat samen kunnen doen?

1 like

Ik lig in bed met een ijsje.
Op donderdag om 14:20.
Wat een leven :relieved:

2 likes

Oh heerlijk! Ik lig op bed met m&m’s crispy en cola :sunglasses:

3 likes

Even 10 vanille donuts bij de Lidl gehaald

9 likes

Ik vind het heel lief hoe je er voor hem bent. Vergeet jezelf daarin niet, want ook jij bent (net zo!) belangrijk. Kan je af en toe wat tijd voor jezelf (evt. met anderen) inplannen de komende tijd? Afleiding, leuke dingen doen…

1 like

Ik heb vanochtend de herinneringendoos die ik met m’n ex had weggegooid. Had ik veeeeel eerder moeten, byeee. Echt een heerlijk gevoel dit :sunglasses:

16 likes

iiissss hheetttt aaaallll weeekkeennddddd :unamused:

1 like

Wat ben jij een lieve vriendin! Hoop dat hij zich gauw beter voelt :heart:

3 likes

Thanks @Mhysa, @Ohappyday en @GroenTakje!
Met mij gaat het verder goed gelukkig, doe inderdaad gewoon leuke dingen zonder hem. Zodat hij niet het gevoel krijgt dat ik afhankelijk ben van hem om leuke dingen te doen. Maar hij is mijn favoriete persoon op aarde dus het liefst wil ik dat met hem doen!

Ga dit weekend goed met hem in gesprek over hoe verder, hij is al aantal x bij de huisarts geweest maar ze vinden niets. Weet niet in hoeverre hij alles vertelt daar, dus ga hem toch maar even zeggen alles op tafel te gooien. Ik vermoed dat hij toch wel een burnout heeft.

4 likes

@punaise @Fukaeri Gefeliciteerd! :tada::confetti_ball:

2 likes

Help het forum gaaf helemaal mis bij muj

Wat ben jij een lieve vriendin! Hoop dat hij zich gauw beter voelt :heart:

2 likes