Wat je even kwijt wilt #5

Ja absoluut. Dan kan het misschien nog wel ironisch soort van grappig zijn? Maar ik denk dat het dan zelfs niet leuk is.

Van Zweedse mess dress wordt ik wel soort van warm.
Maar van vergiet-op-hoofd gewoon echt impotent voor aanzienlijke tijd.
Toch jammer.

1 like

Morgen gaat mijn schoonzus trouwen en is het D-Day voor mij als ceremoniemeester. Ben de afgelopen tijd zo druk geweest, blij als het over is. Heb vanaf zondag al niet gesport, want geen tijd, dat is voor mij zeeeeer uitzonderlijk. Hopelijk morgen ochtend een kort rondje hardlooen.

8 likes

Mannen in goed passende uniformen :heart:.

Maar als ik nou dus ooit weer een leuke Zweed tegen kom moet ik hem dus eerst onderwerpen aan een diepteinterview om er 100% zeker van te zijn dat hij zijn kookspullen mooi thuis laat.

6 likes

Ik moet al heel lang iets kwijt maar ik weet gewoon niet bij wie. Normaal zijn mn vertrouwenspersonen mn vriend en mn moeder maar dat gaat niet, mijn vrienden gaat ook niet want het komt allemaal te dicht in de buurt bij hun eigen problematiek en ik wil niets triggeren, maar ik blijf er gewoon mee zitten? Het is niets groots ofzo maar voor mij is het groot

Spannend! Wordt vast een mooie dag!! Veel plezier :hugs:

1 like

Ik haaat die groepsapps over babyshowers. Wat een gemekker komt er alrijd weer in voor.
Nu gaat het weer over het verdelen van 2 groepen op de dag zelf. Ik ga wel naar de verjaardag van mijn kleine nichtje. Die valt namelijk op dezelfde dag. Daar is ook taart

11 likes

Ik was er ook! En heb genoten ervan! Ik ben naar al haar concerten geweest sinds ze bekend werd. Maar sinds haar mentaal break down zijn haar concerten nooit meer geweest wat het was. Dus ik had geen hoge verwachtingen. Ik vond het publiek echt heel saai! Beetje staan en met hun mond open staren naar het podium of filmen. Ik heb echt heerlijk gedanst en keihard mee zitten zingen :sweat_smile: .

Ik zou loafers eens proberen! Bij de Sascha en Manfield enzo kun je die wel netjes krijgen denk ik. Of ballerina’s, zien er meestal ook netjes uit en lopen chill.

1 like

Woon je in Utrecht of in de buurt? Ik heb een beetje hetzelfde, kunnen we samen koffie doen :wink:

Ahhh dankjewel!! Je bent de eerste!!!

1 like

Van harte gefeliciteerd! :confetti_ball::gift:

1 like

@anon98052296 GEFELICITEERD MEIT!!!

1 like

Gefeliciteerd :tada::selfie::two_hearts:

1 like

Die zijn ook echt freaky als ze zich zo gedragen en dat demonische gegrom

3 likes

Gefeliciteerd @anon98052296! Hopelijk heb je een fijne verjaardag!

2 likes

It me :heart:️:heart:️
Dank jullie wel meiden!!!

2 likes

Ik heb zojuist in plaats van mn ouders wakker schreeuwen zelf een spin in mn kamer vermoord
#independentwoman

17 likes

Klinkt vervelend :frown: Kan (/wil is misschien relevanter) je het niet kwijt hier op het forum, of in een pb naar iemand? Je mag mij in ieder geval altijd een pb sturen als je wil.

@anon98052296 gefeliciteerd!

2 likes

Hieperdepiep :birthday:

1 like

@anon98052296 gefeliciteerd! :tada:
Hopelijk heb je een fijne dag + feestje! :heart:

1 like