Ik zou loafers eens proberen! Bij de Sascha en Manfield enzo kun je die wel netjes krijgen denk ik. Of ballerina’s, zien er meestal ook netjes uit en lopen chill.
Woon je in Utrecht of in de buurt? Ik heb een beetje hetzelfde, kunnen we samen koffie doen
Ahhh dankjewel!! Je bent de eerste!!!
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Die zijn ook echt freaky als ze zich zo gedragen en dat demonische gegrom
It me ️:heart:️
Dank jullie wel meiden!!!
Ik heb zojuist in plaats van mn ouders wakker schreeuwen zelf een spin in mn kamer vermoord
#independentwoman
Klinkt vervelend Kan (/wil is misschien relevanter) je het niet kwijt hier op het forum, of in een pb naar iemand? Je mag mij in ieder geval altijd een pb sturen als je wil.
@anon98052296 gefeliciteerd!
Hieperdepiep
Ik heb me net ingeschreven bij 1 vd grote studentenvereniging in Groningen en ik heb opeens zoveel spijt. Ben er gewoon slecht van ik weet nu niet of dit spanning js
Ik lig in bed met het raam open, met op de achtergrond Pukkelpop. De wind staat goed, dus kan alles perfect meevolgen.
Zou voor jezelf veel fijner zijn om het los te kunnen laten natuurlijk, maar het is ook wel heel rot hoor! Daar mag je echt wel verdrietig/boos om zijn
Morgen ga ik weer naar de markt met mijn mama. Je verwacht het niet haha.
Ik kon vandaag bijna mijn lach niet inhouden omdat er een Rob Geus kind bij me aan de toonbank stond. Bedankt @Ludo.
Ik snap de Rob Geus kinderen posts niet?