Wat je even kwijt wilt #5

Tegen @fysicus wilde ik zeggen dat ik het zo verdrietig vind van je lieve gerbils :sob: en dat ik hoop dat het troost biedt dat ze niet zonder elkaar hebben hoeven zijn. Sterkte :heart:️:heart:️

1 like

Naam-nummer? Of bedoel je dat je de naam graag wilt weten? Je mag me gerust een pb doen hoor haha.
Wij krijgen een meisje en ik heb al gezegd dat m’n vriend dan de volgende mocht kiezen. Ik ga vanavond een a4’tje volschrijven met argumenten waarom ik vind dat onze dochter deze naam moet krijgen. Misschien helpt het. Of ik ga gewoon zijn achternaam niet aannemen, doei

5 likes

Ik had om 14:00 met een vriendin afgesproken… ik had wel gezegd ja ik heb alle tijd maar dat neemt ze wel heel ruim. Ze is er nog steeds niet.

Komt je vriend zelf ook met ideeen voor de naam? Want als je iets afkeurt moet je zelf met wat beters komen natuurlijk.

Wij kwamen ook niet uit de meisjesnaam, gelukkig werd het een jongen haha.

Ja af en toe, maar óf hij komt er zelf of terug als ik ze wel oke vind, óf ze zijn echt verschrikkelijk.
Maar andersom weet ik een naam welke hij heel mooi vind (ik vind die wel oké), en dan zou ik het prima vinden onze zoon zo te noemen, omdat ik weet hoe zo’n mooie naam hij het vind. Kom mij dan een beetje tegemoet :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik heb mijn pony laatst korter geknipt tot een stuk boven mn wenkbrauwen en dat maakt het wel weer minder kinderlijk. Zeker als je je wenkbrauwen mooi in vorm brengt

1 like

Nou ik ben er hoor! Het is hier zo mooi, het hotel is enorm groot en ik ben in 3 minuten al ontzettend verdwaald maar zit nu bijna aan m’n lunch aan het zwembad :tropical_drink:

7 likes

Pfoe lastig hoor, hopelijk komen jullie toch samen uit de naam (lees: hij legt zich lekker neer bij jou prachtige naam hahaha)

1 like

Ik ben mijn dag zo kut begonnen. Zag een bestelbusje een hondje aanrijden en hondje is op slag dood. Overal bloed uit zn bekkie. Bestelbusje reed veel ste hard. Ken er hele tijd wel om jenken. Gebeurde in mijn straat en heb de beelden hele tijd op mijn netvlies. Bestelbusje is doorgereden en hebben nog foto kunnen maken van zijn nummerbord. Ik vind het ZO zielig

6 likes

Heeft iemand hier weleens kaartjes gekocht voor een voetbalwedstrijd in Engeland?

1 like

Jemig wat heftig zeg! Ik zou sowieso moeten janken hoor.
Was het baasje niet in de buurt?

Ja!

Maar nu is je volgende vraag vast hoe en wat en dat weet k niet meer

edit: volgens mij gewoon via de site van de club

Haha ja dat is idd mijn volgende vraag :wink: Ik wil mijn vriend een wedstrijdje en een paar dagen in een stad (Liverpool/Londen/Manchester) cadeau doen, maar het is best lastig allemaal. Bij sommige clubs kan je alleen bestellen als je supporterspas hebt etc.

1 like

Ik was/ben echt heel erg moe en kon net eindelijk ff gaan liggen. Ik heb dus geslapen en nu voelt het alsof ik heb gefaald? :neutral_face: En ik werd ook zo raar in de war wakker. Ik doe nooit dutjes zo overdag. En ik heb het gevoel dat ik nog meer vermoeid ben nu maar dat zal wel tussen mn oren zitten.

Is er een bepaalde club die hij support?

Wij zijn toen geweest naar Newcastle United - Manchester United. Dus stel dat je vriend voor ManU is dan kan je ook kijken waar ze de komende tijd spelen en naar een uitwedstrijd gaan. Dan is het misschien ook nog wel een stuk goedkoper.

Edit: toen wij bij die wedstrijd waren zat het vol met Nederlanders die ManU supporten dus het is niet gek om dat te doen

Heftig zeg, snap dat je het steeds voor je blijft zien ook… :frowning: Echt heel goed dat er een foto is van het nummerbord! Snap echt niet hoe je zo door kan rijden.

Ik heb in de zomer zoooveel last van zweetvoeten en ik wissel de laatste tijd af tussen twee paar schoenen. Alleen het zweet is in beiden paren nu zo erg ingetrokken (sorry tmi misschien) dat je het gewoon blijft ruiken, ook al zweten m’n voeten niet. Ik word er zelf gek van als ik op m’n werk achter m’n bureau zit en heb het idee dat anderen het ook kunnen ruiken. Ik heb ze al geprobeerd te luchten, er babypoeder in te doen en speciale schoendeo maar niks helpt

Mijn vader zweert bij deze zalf.

1 like

Ik geloof dat mijn broertje dit wel eens geboekt heeft via VI, je zou hier eens kunnen kijken https://www.vi-travel.nl/clubs/
Ik denk wel dat het duurder is dan wanneer je alles zelf uitzoekt, maar misschien heb je er toch wat aan.

2 likes

Laatste dag gewerkt bij mijn zomerbaantje vandaag. Ondanks ik maar een paar dagen verspreid over de zomer heb gewerkt, is het toch fijn om klaar te zijn daar.
Dinsdag op vakantie! Dat ik morgen nog moet werken bij mijn gewone bijbaan en maandag nog moet oppassen tel ik al niet eens meer mee.

4 likes