Wat je even kwijt wilt #5

Zijn het gewoon van die super Hollandse blonde kinderen?

1 like

Ik vind het onweer ze ook heerlijk

Veel succes en plezier!

@Damnatio ik ga stuk wat een figuur, sterkte ermee

@anon98052296 gefeliciteerd :heart:️:heart:️ Ik wens je een enorm fijne dag toe!

Lenzen uitdoen is echt moeilijk na een paar glazen whisky. En ik ga morgen fitnessen met mijn huisgenoot. Zeer benieuwd, want het is (op sporadische yogalessen na) voor t eerst sinds 4 jaar dat ik bewust ga sporten. Het is ook niet per se om conditie/spieren op te bouwen, maar om endorphine te krijgen, tijd te verbruiken en iets nuttigs te down. Hou mn verwachtingen lekker laag maar kijk er wel naar uit

2 likes

Was heel ziek en kreeg antibiotica, ben eindelijk weer opgeknapt en klaar met antibiotiva na een dikke week, blijk allergisch te zijn voor antibiotica… helemaal onder de uitslag en zo veel jeuk… dus nu slaap ik al weer 2 nachten niet door de jeuk :cry: ga om de 20 min met mn voeten in een bak ijskoud water en dan weer beetje op de bank liggen met ogen dicht, haat mn leven nu echt… morgen zo vroeg mogelijk meteen HA bellen.

Mag ik je volgen? :joy::grin:

1 like

@Damnatio En dan verzinnen wij er wel een leuke titel bij :joy::joy::joy:

2 likes

@anon98052296 gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooie dag hebt! Liefs!

1 like

Ik ga echt helemaal stuk om je verhaal. Snap zelf niks van dat hele pastafarai geloof.

2 likes

Ik hoop echt dat deze dag snel gaat

2 likes

@anon98052296 gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd @anon98052296! Geniet ervan vandaag! :blush::blush::tada:

1 like

:frowning: hoop dat je toch een fijne dag hebt vandaag :hugs:

Gefeliciteerd @anon98052296! :dancingbanana:

1 like

Gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt :heart:

1 like

Straks komt ons grote project waar we al aantal maanden voor werken. Ik ben echt benieuwd, normaal als zoiets komt doen we niet echt wat speciaals ofzo. Maar vandaag wil ik er wel even bij gaan kijken. Heb er best wel zin in :slight_smile:

ik heb net aan iemand moeten vragen of hij m’n parasol wilde openen, blijkt dat je dat ding letterlijk omhoog kan aaien en terwijl ik typ staat er serieus een kind van 7 tegenover me die even z’n parasol opent. die man keek me net ook een beetje schaapachtig aan maar nou en

7 likes

Gefeliciteerd @anon98052296 en @Jeminae en een fijne dag vandaag🎉

2 likes

Nee jammer genoeg niet, ik woon in België! Ik vind het wel een heel leuk voorstel! :slight_smile:

1 like

Ik heb een zielig mereltje in de tuin die volgens mij niet meer kan vliegen. :frowning: Maar ik weet niet goed wat ik nu het beste kan doen?

Misschien is hij uitgeput, dan zou je hem een beetje kunnen bijvoeren. Water, wat ongekookte rijst, een verkruimelde vetbol of ongezouten pindas will do the trick. Als je echt tijd hebt kan je ook even op zoek gaan naar wat wormpjes voor ‘m.
Het kan best even duren voordat hij weer vertrekt. Als zijn vleugel gebroken is kan je volgens mij de dierenambulance bellen!

1 like