Wat je even kwijt wilt #5

Wel goed dat ze erbij zetten dat zalf voor zweetvoeten ‘niet om in te nemen’ is :+1:

Ja dat is idd mijn enige troost :frown: maar kwam zo onverwachts. Ik ben ergens wel blij dat ze nu niet alleen moest zitten (want gerbils = groepsdieren) maar pff opeens heb ik geen gerbils meer… zo vreemd…

En alle anderen die hier een berichtje hebben gezet, ik heb het allemaal gelezen en ik vind het zo lief van jullie. Dankjulliewel <3

2 likes

Baasje was wel in de buurt! Het was zo zo zielig en mijn hart brak echt in 100 stukjes. Hopelijk wordt het bestelbusje snel opgespoord. Ongelofelijk, heb er echt geen woorden voor. Denk dat ik zo maar ga schoonmaken/sporten om even afleiding te zoeken.

5 likes

Wat kut :frowning:

Oh Jezus dat is schrikken. Hoop dat er snel actie wordt ondernomen en dat het iets is wat te verklaren en behandelen is!

Heftig, hopelijk valt het mee. Sterkte!

Sterkte!

@HvO @anon91490777 Klopt ja ik ben het ook niet eens met de vernieling en ik zou eigenlijk ook niet weten wie van mijn buren het gedaan zou kunnen hebben.
Maar het is gebeurd en nu staat hij daar maar.
Ik ga toch de wijkagent maar mailen, dan moet hij maar kijken wat hij ermee doet.

1 like

Ik zit in de trein en er zit hier een oud stel en zij ligt met haar hoofd op zijn schouder te slapen en het is zo lief :sparkling_heart:

10 likes

Dit weer maakt mij echt depressief. Ik lig in bed en heb honger maar niks in huis

1 like

Doe je morgen hier een update hoe het afgelopen is? :smirk:

1 like

Wat voor weer is het dan?
Hier namelijk 28 graden en zonnig … ik dacht dat je in NB woonde? Ik woon net over de grens in Limburg

2 likes

Nee NH en al de hele dag grijs, koud en regenachtig

1 like

Ahh mannn boete gekregen voor fietsen door rood licht:( 90 euro… zooo zonde van het geld.

1 like

Heb de h&m gisteren 5€ betaald zodat mijn kleren vandaag bezorgd zouden worden, is het nog niet eens verzonden :disappointed:

1 like

Doe ik!

1 like

Kan je het niet terug vragen? Het is gewoon een dienst waar je voor betaald

1 like

Nu ik vakantie heb merk ik steeds meer dat ik weinig echte vriendinnen heb. Als ik heel de week werk merk ik daar eigenlijk weinig van en stoor ik mij er ook niet echt aan. Maar nu… Gewoon eens iemand naar wie ik spontaan een bericht kan sturen om een terrasje te gaan doen of eens te gaan lunchen zonder dat het 2 maand op voorhand vastgelegd moet worden. Ik heb wel enkele vriendinnen maar daar spreek ik slechts een paar keer per jaar mee af.
Ik merk ook meer dat ik zelf geen bericht durf te sturen. Zo zag ik op facebook dat een vriendin van vroeger zwanger is en ik heb dagen getwijfeld of ik een berichtje zou sturen en hoe ik het dan moet formuleren met als resultaat dat ik geen bericht heb gestuurd.
Als iemand het herkent of tips heeft, ik hoor het graag :raising_hand_woman:t2:‍♀️

3 likes

Het lijkt alsof je bang bent voor iets (en dat je daarom geen berichtje stuurt bijvoorbeeld). Als dat zo is, waar ben je dan precies bang voor?

1 like

Dan zou ik het terug proberen vragen hoor