Wat je even kwijt wilt #5

@anon98052296
:musical_note: go shawrty, its your birthday, gonna party like its your birthday :musical_note:

2 likes

Ik heb me net ingeschreven bij 1 vd grote studentenvereniging in Groningen en ik heb opeens zoveel spijt. Ben er gewoon slecht van :confused: ik weet nu niet of dit spanning js

2 likes

Ik lig in bed met het raam open, met op de achtergrond Pukkelpop. De wind staat goed, dus kan alles perfect meevolgen.

3 likes

Zou voor jezelf veel fijner zijn om het los te kunnen laten natuurlijk, maar het is ook wel heel rot hoor! Daar mag je echt wel verdrietig/boos om zijn

1 like

Morgen ga ik weer naar de markt met mijn mama. Je verwacht het niet haha. :see_no_evil:

Ik kon vandaag bijna mijn lach niet inhouden omdat er een Rob Geus kind bij me aan de toonbank stond. Bedankt @Ludo.

12 likes

Ik snap de Rob Geus kinderen posts niet?

Zijn het gewoon van die super Hollandse blonde kinderen?

1 like

Ik vind het onweer ze ook heerlijk

Veel succes en plezier!

@Damnatio ik ga stuk wat een figuur, sterkte ermee

@anon98052296 gefeliciteerd :heart:️:heart:️ Ik wens je een enorm fijne dag toe!

Lenzen uitdoen is echt moeilijk na een paar glazen whisky. En ik ga morgen fitnessen met mijn huisgenoot. Zeer benieuwd, want het is (op sporadische yogalessen na) voor t eerst sinds 4 jaar dat ik bewust ga sporten. Het is ook niet per se om conditie/spieren op te bouwen, maar om endorphine te krijgen, tijd te verbruiken en iets nuttigs te down. Hou mn verwachtingen lekker laag maar kijk er wel naar uit

2 likes

Was heel ziek en kreeg antibiotica, ben eindelijk weer opgeknapt en klaar met antibiotiva na een dikke week, blijk allergisch te zijn voor antibiotica… helemaal onder de uitslag en zo veel jeuk… dus nu slaap ik al weer 2 nachten niet door de jeuk :cry: ga om de 20 min met mn voeten in een bak ijskoud water en dan weer beetje op de bank liggen met ogen dicht, haat mn leven nu echt… morgen zo vroeg mogelijk meteen HA bellen.

Mag ik je volgen? :joy::grin:

1 like

@Damnatio En dan verzinnen wij er wel een leuke titel bij :joy::joy::joy:

2 likes

@anon98052296 gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooie dag hebt! Liefs!

1 like

Ik ga echt helemaal stuk om je verhaal. Snap zelf niks van dat hele pastafarai geloof.

2 likes

Ik hoop echt dat deze dag snel gaat

2 likes

@anon98052296 gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd @anon98052296! Geniet ervan vandaag! :blush::blush::tada:

1 like

:frowning: hoop dat je toch een fijne dag hebt vandaag :hugs:

Gefeliciteerd @anon98052296! :dancingbanana:

1 like