Wat je even kwijt wilt #5

Gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt :heart:

1 like

Straks komt ons grote project waar we al aantal maanden voor werken. Ik ben echt benieuwd, normaal als zoiets komt doen we niet echt wat speciaals ofzo. Maar vandaag wil ik er wel even bij gaan kijken. Heb er best wel zin in :slight_smile:

ik heb net aan iemand moeten vragen of hij m’n parasol wilde openen, blijkt dat je dat ding letterlijk omhoog kan aaien en terwijl ik typ staat er serieus een kind van 7 tegenover me die even z’n parasol opent. die man keek me net ook een beetje schaapachtig aan maar nou en

7 likes

Gefeliciteerd @anon98052296 en @Jeminae en een fijne dag vandaag🎉

2 likes

Nee jammer genoeg niet, ik woon in België! Ik vind het wel een heel leuk voorstel! :slight_smile:

1 like

Ik heb een zielig mereltje in de tuin die volgens mij niet meer kan vliegen. :frowning: Maar ik weet niet goed wat ik nu het beste kan doen?

Misschien is hij uitgeput, dan zou je hem een beetje kunnen bijvoeren. Water, wat ongekookte rijst, een verkruimelde vetbol of ongezouten pindas will do the trick. Als je echt tijd hebt kan je ook even op zoek gaan naar wat wormpjes voor ‘m.
Het kan best even duren voordat hij weer vertrekt. Als zijn vleugel gebroken is kan je volgens mij de dierenambulance bellen!

1 like

Heeft iemand nog een Zalando-kortingscode over?
Er zit ongeveer 700 euro in m’n mandje waarvan ik toch weer 80% terug ga sturen :relieved:

@Memoria ja van die blonde kinderen met een neon bril en van die typische shirts. Als je zoekt op Rob Geus en dan de post van Ludo kun je de uitleg vinden. Vandaag kwam hij weer trouwens.

Gefeliciteerd! @anon98052296 @Jeminae

5 likes

Gefeliciteerd @Jeminae en @anon98052296!

2 likes

Gefeliciteerd @Jeminae en @anon98052296! :tada::tada:

2 likes

Gefeliciteerd @Jeminae en @anon98052296, geniet van jullie dag! :birthday:

Heeft iemand een leuk kasteel/ tuin/ wandelroute/ etc. als aanrader in de buurt van Utrecht? :blush:

2 likes

Kasteel de Haar?

Dankjewel voor je reactie!
Ik had de vogelopvang hier in de buurt opgebeld en die hadden gezegd dat ik de vogel even in een doos moest stoppen en even een uurtje moest aankijken of het beter zou gaan. En anders naar de opvang. Maar toen de vogel in de doos lag, lag ie er zo zielig bij dat ik maar meteen richting de opvang ben gereden met de vogel. Maar onderweg is ie helaas overleden :frowning:

Bedankt! Niet echt grote plannen, gewoon lekker thuis met mn zoontje, die heb ik weinig gezien deze week ivm veel werken dus zo breng ik het liefst mijn dag door. Vanavond een vriendin en Ouders op visite :slight_smile:

7 likes

Zijn er mensen die verstand hebben van cyber security? Ik heb gister die aflevering van Zomergasten gekeken met Marleen stikker en ik vond het heel interessant en dan wil ik wel wat doen om alles beter te beveiligen enzo, maar ik weet er gewoon niks vanaf. Wat do’s en dont’s zijn, hoe je je gegevens kan beschermen, welke merken wel en niet te vertrouwen zijn etc. Of weten mensen goede sites hiervoor om me een beetje in te lezen?

1 like

Je bent een topper, we vertrekken zo! Thanks voor de tip haha :blush:

1 like

Kriebels. Alsof er uberhaupt maar 1 stijl bestaat die van het minimalisme (dat eigenlijk veel warmer hoort te zijn dan alles wit maar dat snappen die domme Nederlanders ook weer niet). :'D

1 like

Kan je zo’n dweilstok van de action meenemen op de fiets? Ik had beloofd voor iemand die te kopen en volgens mij moeder kan je die inschuiven maar dat is volgens mij niet zo.

@Eddie Ik vind het zelf tamelijk bizar dat mensen oude religieuze geschriften van duizenden jaren nog zo serieus nemen terwijl de afstand tussen die tijd en de onze steeds moeilijker - of eigenlijk niet meer- te overbruggen is. Maar dan zoveel moeite steken in een religie die anderen parodiseert vind ik dan eigenlijk weer averechts werken omdat je dan eigenlijk precies hetzelfde doet als de dingen waar je tegen bent. :’)

6 likes