Wat je even kwijt wilt #5

Wat voor weer is het dan?
Hier namelijk 28 graden en zonnig … ik dacht dat je in NB woonde? Ik woon net over de grens in Limburg

2 likes

Nee NH en al de hele dag grijs, koud en regenachtig

1 like

Ahh mannn boete gekregen voor fietsen door rood licht:( 90 euro… zooo zonde van het geld.

1 like

Heb de h&m gisteren 5€ betaald zodat mijn kleren vandaag bezorgd zouden worden, is het nog niet eens verzonden :disappointed:

1 like

Doe ik!

1 like

Kan je het niet terug vragen? Het is gewoon een dienst waar je voor betaald

1 like

Nu ik vakantie heb merk ik steeds meer dat ik weinig echte vriendinnen heb. Als ik heel de week werk merk ik daar eigenlijk weinig van en stoor ik mij er ook niet echt aan. Maar nu… Gewoon eens iemand naar wie ik spontaan een bericht kan sturen om een terrasje te gaan doen of eens te gaan lunchen zonder dat het 2 maand op voorhand vastgelegd moet worden. Ik heb wel enkele vriendinnen maar daar spreek ik slechts een paar keer per jaar mee af.
Ik merk ook meer dat ik zelf geen bericht durf te sturen. Zo zag ik op facebook dat een vriendin van vroeger zwanger is en ik heb dagen getwijfeld of ik een berichtje zou sturen en hoe ik het dan moet formuleren met als resultaat dat ik geen bericht heb gestuurd.
Als iemand het herkent of tips heeft, ik hoor het graag :raising_hand_woman:t2:‍♀️

3 likes

Het lijkt alsof je bang bent voor iets (en dat je daarom geen berichtje stuurt bijvoorbeeld). Als dat zo is, waar ben je dan precies bang voor?

1 like

Dan zou ik het terug proberen vragen hoor

Ik denk dat ik vooral bang ben dat ze gaan denken ‘Waarom stuurt zij nu opeens een bericht’ en dat ze me zielig gaan vinden? Haha klinkt echt stom nu ik dat zo typ

Daarom stelde ik mijn vraag :smirk: Want die gedachte is ook stom! (Jij bent niet stom, maar de gedachte is stom). Waarom zouden ze je zielig vinden? Je stuurt toch geen berichtje met: ‘Hoor eens, ik heb wat weinig vriendinnen dus zullen we eens koffie gaan drinken?’. Dat zouden ze misschien als zielig opvatten. Maar als je gewoon eens koffie voorstelt, vindt 9 van de 10 mensen dat gewoon heel gezellig. En als ze er geen zin in hebben/geen tijd hebben/andere reden dan zeggen ze dat wel (of ze bedenken een smoesje maar dat merk je dan ook wel).

Het is alleen maar leuk als je zo iets doet, andersom zou jij het waarschijnlijk ook leuk vinden toch? Gewoon een berichtje sturen, nee heb je en ja kun je krijgen :ok_hand:t2:

8 likes

Ik heb een vriendin die altijd te laat is. Ik fiets expres pas weg op t tijdstip dat we afgesproken hebben en vervolgens ben ik alsnog degene die staat te wachten :unamused:

1 like

Ik zoek nette comfortabele schoenen voor mijn nieuwe werk. Iemand een goede tip?

H&M is de laatste tijd zooo traag! Ik had hetzelfde. Gewoon de klantenservice bellen, dan storten ze het bedrag terug. Dat duurde overigens wel een tijdje.

Omg ben weer helemaal in het rabbit hole genaamd EGF gevallen en ik was net zo lekker forumloos

10 likes

Hahaha ik zag zojuist een kindje heel traag achter zn vader aanlopen, zegt ie tegen zijn kind: “kom snel we gaan frietjes eten.” en ineens rent dat kind naar zn vader toe :joy::joy: ik ging stuk

15 likes

M’n vriend is nu naar de supermarkt om M&M’s te halen omdat ik ongesteld ben :sob::sob::sob::sob::sob::sob: hoe heb ik deze man verdiend in m’n leven :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

30 likes

Ah :heart: knuffel voor jou. Snap dat je het er zwaar mee hebt. Misschien dat je een keertje wat kleins met hem kan gaan doen? Ergens koffie drinken orzo? Of samen gaan wandelen?

haha lol en nu dan?
bedankt voor de info laat maar gaan ofzo? :woman_shrugging:

Komt wel allemaal tegelijk nu :frowning: veel sterkte en dikke knuffel :heart:

2 likes