Kan je niet iets lekkers halen voor na het eten? Een taartje ofzo? Of plannen samen ergens te gaan drinken na het sporten?
Ik heb hem al een tijdje niet meer opengeslagen, maar kan me herinneren dat er wel tips in stonden om bijvoorbeeld weinig/minder sporen op internet achter te laten etc. En prima, ik hoor het wel!
Verschrikkelijk⦠
Dankje voor je reactie, ik voel me gelukkig niet meer zo in paniek als net⦠Ik kan niet helemaal plaatsen waarom ik me nou zo voel⦠Hij is gewoon met een groep mensen waar ik absoluut niet mee om kan gaan. Die groep en ik is gewoon een compleet andere wereld. Ik ben meer down to earth, blaas alles niet zo op en dergelijke. Zij zijn compleet out of the box, zijn elke avond knetterlam en dat soort dingen. Gisteren voor hij vertrok heb ik het nog met mijn vriend besproken en ik zei tegen hem dat ik het idee heb dat die mensen relaties in het algemeen niet zo serieus nemen en dat heeft hij bevestigd. Daarnaast is er een meid mee waar hij zegt persoonlijk helemaal niks mee te hebben, en dan geloof ik ook. Wanneer je die twee bij elkaar zet zou er vanuit hem helemaal niks zijn. Maar in de groep is zij geweldig en ik weet dat zij hem zo zou doen als ze de kans zou krijgen, dat heeft dan ook tegen me gezegd. Dus ja⦠Ik blijf mezelf maar vertellen dat ik mijn vriend voor de volle 100% vertrouw en ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar ik vertrouw de rest niet en je weet gewoon niet wat er daar allemaal gebeurd⦠En wederom, ik verwacht niet dat er iets gebeurd ofzo, maar toch spookt dat alles wat ik net zei wel door mijn hoofd⦠En ja, dat alleen zijn komt er dan ook nog eens bij. Vannacht ook geen oog dicht gedaan en ik voel me nu ook nog niet kalm genoeg om proberen wat te slapenā¦
Ik denk dat ik straks gewoon wat lekkers voor mezelf ga halen en mezelf ga verwennen met een uitgebreide douche enzo⦠En desnoods dan maar opruimen haha, dat mag ook hoognodig gebeuren.
Sorry voor het lange verhaal!
Mijn laptop gaat niet meer aan
gelukkig staat er niks superbelangrijks op
Hij wil juist wat gezonder eten haha, dus een taartje wordt het helaas niet (zijn we ook allebei niet gek op trouwens). Misschien moet ik gewoon maar even een kleinigheidje halen na het werk in de stad, nu nog even bedenken wat 
Of een boterham met tevredenheid
Nou, go!
Hahaha
Daās inderdaad echt een goeie tip! Wij hebben zo āgeforceerdā 1 jaar samen gevierd in de bioscoop na een ruzie. Halverwege de film barstte ik in tranen uit omdat ik mij zo ongemakkelijk voelde bij heel de situatie haha.
Omg ze draagt haar vergiet ook op de uni?
Ik dacht dat het inderdaad gewoon lekker afzetten was en gewoon lekker een ding maken van iets totaal onnodigs. MAAR ZE DRAAGT DAT DING OOK OP DE UNI? Ok, ik ga mijn beeld van haar nog wat verder naar beneden bijstellen.
P.S. Is het een vriendin van jou?
Beterschap, super vervelend.
Maar ik moest stiekem wel een beetje grijnzen om het casual gebruik van algehele malaise, top!
Ik doe elke keer een of meerdere dingen fout op het werk. Ik zit nu in mān 5de week zo ongeveer en na afloop denk ik steeds: āzo, nu is het echt goed gegaan!ā. Maar de volgende dag blijken er dan toch weer allerlei dingetjes mis te zijn. Dat kan ik me erg aantrekken ondanks dat het slechts een bijbaan is. Voel me zoān kneus. 
Ik heb net een wrap met zalm gegeten die in de koelkast lag, hij rook prima en zag er gewoon goed uit maar nu kom ik er dus net achter dat hij daar al een week lag
ik voel me nog goed nu dus ik hoop dat dat zo blijft en dat ik hier niet ziek van ga worden howwww
gewoon aan die jankvriendin vragen? anders maak je het nu toch alleen jezelf moeilijk?
Ik heb dat ook weggegooid hoor hahaha. Had geen idee!
En het universum vindt dat ik me aanstel, want ik ging net de stad in en niks zat leuk.
Fijn dat je je weer wat beter voelt en goed idee van je om straks iets lekkers te halen. Hopelijk kun je behalve opruimen ook iets leuks doen vanavond, het liefst iets wat je niet zo snel zou doen met je vriend erbij? Een film kijken die hij heel stom vindt ofzo?
Wat naar dat je zoān slecht gevoel hebt bij die groep, en dan specifiek dat ene meisje. Hoe komt ze er ook bij om tegen jou te zeggen dat ze je vriend wel zou ādoenā? Maar bedenk: ook al zou ze iets proberen (kleine kans), je vriend is er zelf ook nog bij, he? Het is niet dat hij er als een lappenpop bijligt en alles maar laat gebeuren, hij heeft hier ook een keuze, dus de kans dat er iets gebeurt, wordt hierdoor nog veel kleiner, zeker als hij aangeeft dat hij niks van haar moet hebben.
Ik snap wel dat je gedachten steeds afdwalen naar je vriend en die groep. Iets wat mij heel erg heeft geholpen in dergelijke situaties, is mezelf afvragen of ik invloed heb op deze situatie. Vaak is het antwoord āneeā en probeer ik het los te laten, hoe moeilijk ook. De kans dat datgene waar je bang voor bent gebeurt is heel klein (en ligt buiten je invloedssfeer), terwijl je er wel een hele hoop stress door krijgt. Dat is zonde van je energie, die je beter kunt gebruiken om een zo gezellig mogelijke avond voor jezelf te maken
.
@Amoruccio ah ik snap dat dat stress oplevert en dat je blijft malen over die dingen. Ik ben vaak precies zo, maar het is goed om te beseffen dat je nu niks kan veranderen aan de situatie. Hij is nu daar, jij bent lekker thuis en jullie zien elkaar maandag weer. Dat zijn vrienden relaties niet serieus nemen, wil niet zeggen dat hij dat niet doet he. Komt goed, je mag me ook pben als je wil hoor! 
@monkeyslut aww beterschap, verstandig wel dat je naar huis bent gegaan hoor!
@anon98052296 @jeminae gefeliciteerd! 
Ik ben op vakantie dus niet super actief. Maar nu hoor ik net dat mijn hond maandag een spuitje krijgt om hem in te laten slapen
Zo hard gehuild. Zal hem nooit meer zien