Sorry dat ik niks heb gelezen en even overal doorheen kom walsen maar ik moet dit echt even van me aftypen want ik ben mezelf helemaal gek aan het maken… Mijn vriend is sinds gisteren vertrokken naar lowlands en ik zie hem pas maandagmiddag weer. We wonen nu ± een jaar samen en in al die tijd ben ik nog nooit zolang alleen in dit huis geweest. Ik ben sowieso vreselijk in alleen zijn…
Nu ben ik tot gisteravond steeds met iemand geweest en ging het prima… Maar sinds ik gisteravond alleen ben voel ik me zo megarot en klote. Ik moet vanavond werken maar ik weet niet hoe omdat ik alleen maar continu loop te janken… En ik weet niet waarom, ik kan de vinger er niet op leggen. Ja, hij is met mensen die ik absoluut niet mag, maar ik vertrouw hem voor de volle 100% en ik weet dat hij superveel van me houdt. Ja, ik ben alleen… Maar ik ben niet bang of angstig ofzo. Ik voel me alleen zo verdomd onrustig en gestresst. Ik kan vandaag ook niet echt niet alleen zijn zeg maar. Iemand tips om te kalmeren?