Wat je even kwijt wilt #5

Daar heb je helemaal gelijk in, bedankt voor je lieve reactie!

1 like

@Mgg veel sterkte voor jou en je fam.

1 like

Wat een verdrietig nieuws allemaal. Veel kracht toegewenst!

1 like

Ahh wat naar, heel veel sterkte

1 like

@Oprah sterkte! Hopelijk weten ze snel wat het is

@Mgg sterkte! Wat heftig allemaal!

@fysicus ooh wat naar van je gerbrils. Sterkte!

3 likes

@anon98052296

Echt serieus ik kom hier weer na alles bijgelezen te hebben om dit te vragen.

Hoe gaat het? Is ze alweer thuis?

2 likes

:heart:

@Morganfreeman Heb je nu nog contact met haar? Als je haar soms nog spreekt via de app kun je het via de app laten weten. Maar als dat niet zo is kun je het ook dood laten bloeden. Dat laatste is makkelijker maar als je het tegen haar zegt voelt het misschien wel meer bevrijdend omdat je dan zeker weet dat je van haar af bent…

2 likes

Ik ga volgende week met mn moeder en zusje mn nagels laten doen (ok ik ga nagels laten zetten) en ik heb er zo’n zin in! Wel beetje jammer dat ik 2 dagen daarna weer naar de boerderij van mn schoonouders ga maar ja maakt mij niet uit, heb daar ook wel eens paardenpoep lopen scheppen met een nieuwe jurk

2 likes

Ja zo zou ik het dan doen! En het is rot, maar voor jullie beiden beter als de briendschap niet doorloopt als het niet van beide kanten gewenst is. Succes :kissing_heart:

1 like

Wiooo ik heb zo veel fruitvliegje in huis. Das niet normaal

Ik ben zó moe en lig nu al in bed. Zou naar een vriendin gaan maar heb gewoon echt geen puf :disappointed: nu heb ik een beetje fomo. En ik baal stiekem een beetje want er kwam niks uit mijn bloedonderzoek dus het is toch stress oid. Huisarts: ja dus je moet maar gewoon beter slapen en stress vermijden ofzo.
Oké bedankt voor de goede tips man

3 likes

Ja had ik ook! Heb net al mijn hele prullenbak met chloor uitgewassen.

1 like

Ik zie voornamelijk veel bedrijven die arrangementen aanbieden maar ik wil eigenlijk een paar dagen naar Engeland en daar dan een wedstrijd meepakken. Ik vroeg me af of iemand daar tips voor heeft. Lijkt lastig aan kaarten te komen zonder supporterspas enzo

1 like

Gaan die beesten uiteindelijk vanzelf weg? Ik heb de vuilniszak weggegooid waar ze uit kwamen. Het fruit opgegeten net en mijn vaatdoekje in de was gedaan

Ik hoop het. Ik heb ook de vuilniszak weggedaan maar een sopje met chloor kan geen kwaad denk ik.

Ik heb die zak nooit in een prullenbak, die ligt altijd los in mijn keuken of op t balkon :no_mouth:

hierrrrrrrrrrr

@Oprah het gaat hier allemaal zooo snel, sterkte iig, weet je al meer?

1 like

De tijd gaat zo sloooom vanavond, love it. Ik heb echt zin in een lange avond niks doen, maar ik moet wel vroeg naar bed. Ideaal

First Dates UK is echt mijn lievelingsprogramma. Elke avond zit ik met een big smile te kijken