Wat je even kwijt wilt #5

Ah zo. Dan is een sopje overbodig indd haha.
Ooit gaan ze dood!

1 like

Pff, ik ben een stuk berging op gaan ruimen en het heeft me 10 vuilniszakken opgeleverd. Alleen met de helft moet ik iets doen en daar heb ik meestal geen zin in haha :stuck_out_tongue: De andere helft kan ik nog niet kwijt, want dan is de kliko vol. Alleen wil nu graag alles opruimen haha, maar kan niet nog.

En dan hebben we nog ontzettend veel karton, kapotte lampen en een bureaustoel die weg moeten. :woman_shrugging:

Ik heb op Ja geklikt omdat het je super staat, maar lange mouwen vind ik vreselijk met uitgaan. Als je niet iemand bent die het snel warm heeft en erg zweet, gewoon doen.

1 like

Ik kom er net door de Slimste Mens achter dat mijn vriend niet weet dat een spin 8 poten heeft en ik ben wel de laatste die moeilijk doet over algemene kennis (want ik weet niks) maar DIT WEET TOCH ELK KIND VAN 7?

23 likes

Ziet er heel goed uit!

1 like

Ik herken me wel voor een groot deel in je verhaal. Ik heb wel een aantal vriendinnen maar daar moet ook wel wat verder mee gepland worden om af te spreken terwijl ik ook graag spontaan met iemand zou willen afspreken en ook wel wat vaker. Nu zit ik meestal in het weekend thuis. Met het appen en vragen om af te spreken heb ik geen moeite maar wel dat het meestal van mijn kant komt.

Ik heb verder geen tips voor je, maar ik wilde je even laten weten dat ik mij wel in je verhaal herkende.

3 likes

@Canvastas @Lentex goed! Ze is vanmiddag thuisgekomen en is gewoon super fit en spontaan en als normaal. Ze heeft nog wel een drain, maar die mag er misschien morgen uit (op mijn verjaardag :frowning: ) of maandag! We gaan het zien.

22 likes

Iemand tips voor Parijs? :smile:
Qua eten, wat te doen, uitgaan, alles is welkom!

1 like

Wat zijn er toch veel lelijke herenschoenen op de wereld

Moet nieuwe schoenen hebben maar tot nu toe gewoon niet beet. En Nike wil ik niet meer want die gaan zo snel kapot. Lastigggg

3 likes

@Serendipity @Regular ja, ik ga ze morgen even bellen! Wilde het gewoon graag vandaag al hebben haha

1 like

Het ventilatiesysteem van mijn appartement doet het niet meer. In ieder geval sinds vanmiddag niet meer, gisteren is het mij niet opgevallen.

Pff wat moet je hier nu weer mee. Ik hoop op een wonder en dat ie het vannacht weer gaat doen. Anders moet ik morgen bellen, en ik haat dat als je ook gewoon moet werken en er moet iets gerepareerd worden. Echt twee weken terug had ik weinig te doen op werk kon ik makkelijk vrij nemen, nu heb ik het natuurlijk drukker (als het moet kan ik wel thuiswerken mits ik geen afspraken heb en die heb ik natuurlijk wel
)

Ik was gisteren naar Britney Spears in Antwerpen en man man, het was echt wel leuk, maar ze is ook wel vergane glorie, jeetje! Ze playbackte alles en danste een beetje half en zat de héle tijd aan dr haar. Ik had gratis kaartjes, maar als ik de volle prijs had betaald, had ik wel gebaald denk ik

6 likes

Ik zag video’s op social en had er echt bij willen zijn voor de nostalgie. Maar dan dacht ik: “ze verdient geld door letterlijk op een CD te bewegen”. Ze doet geen moeite meer, echt jammer.

Oh wat fijn om te lezen! En fijn dat ze zich zo voelt. Hopelijk heeft ze het ergste nu achter de rug (ik denk het wel). Hopen dat de drain er morgen uit mag (voelde ik helemaal niks van, stelde niks voor) en dan kunnen jullie morgen gewoon een beetje genieten. Ik gun het jullie <3

1 like

Ja ik denk eigenlijk ook dat ze helemaal niet (meer) zo’n volle show kan zingen

Voor de nostalgie was het wel echt top inderdaad :ok_hand:t2:

1 like

Waarom zit je haar altijd het mooist als je niet meer weg hoeft of bijna gaat slapen? Morgen zit het natuurlijk weer prut.

10 likes

nee je werktijden mogen gewoon aangepast worden!

Ik hoop dat Backstreet Boys hier komen dan zit ik op de eerste rij en gooi ik mijn bh naar het podium haha

13 likes

Update morgen!

1 like

Ik werd net gewoon live gestoken door een mug. Zat erbij en keek ernaar đŸ€·đŸŒ

5 likes