Beterschap, super vervelend.
Maar ik moest stiekem wel een beetje grijnzen om het casual gebruik van algehele malaise, top!
Beterschap, super vervelend.
Maar ik moest stiekem wel een beetje grijnzen om het casual gebruik van algehele malaise, top!
Ik doe elke keer een of meerdere dingen fout op het werk. Ik zit nu in m’n 5de week zo ongeveer en na afloop denk ik steeds: “zo, nu is het echt goed gegaan!”. Maar de volgende dag blijken er dan toch weer allerlei dingetjes mis te zijn. Dat kan ik me erg aantrekken ondanks dat het slechts een bijbaan is. Voel me zo’n kneus.
Ik heb net een wrap met zalm gegeten die in de koelkast lag, hij rook prima en zag er gewoon goed uit maar nu kom ik er dus net achter dat hij daar al een week lag ik voel me nog goed nu dus ik hoop dat dat zo blijft en dat ik hier niet ziek van ga worden howwww
gewoon aan die jankvriendin vragen? anders maak je het nu toch alleen jezelf moeilijk?
Ik heb dat ook weggegooid hoor hahaha. Had geen idee!
En het universum vindt dat ik me aanstel, want ik ging net de stad in en niks zat leuk.
Fijn dat je je weer wat beter voelt en goed idee van je om straks iets lekkers te halen. Hopelijk kun je behalve opruimen ook iets leuks doen vanavond, het liefst iets wat je niet zo snel zou doen met je vriend erbij? Een film kijken die hij heel stom vindt ofzo?
Wat naar dat je zo’n slecht gevoel hebt bij die groep, en dan specifiek dat ene meisje. Hoe komt ze er ook bij om tegen jou te zeggen dat ze je vriend wel zou ‘doen’? Maar bedenk: ook al zou ze iets proberen (kleine kans), je vriend is er zelf ook nog bij, he? Het is niet dat hij er als een lappenpop bijligt en alles maar laat gebeuren, hij heeft hier ook een keuze, dus de kans dat er iets gebeurt, wordt hierdoor nog veel kleiner, zeker als hij aangeeft dat hij niks van haar moet hebben.
Ik snap wel dat je gedachten steeds afdwalen naar je vriend en die groep. Iets wat mij heel erg heeft geholpen in dergelijke situaties, is mezelf afvragen of ik invloed heb op deze situatie. Vaak is het antwoord ‘nee’ en probeer ik het los te laten, hoe moeilijk ook. De kans dat datgene waar je bang voor bent gebeurt is heel klein (en ligt buiten je invloedssfeer), terwijl je er wel een hele hoop stress door krijgt. Dat is zonde van je energie, die je beter kunt gebruiken om een zo gezellig mogelijke avond voor jezelf te maken .
@Amoruccio ah ik snap dat dat stress oplevert en dat je blijft malen over die dingen. Ik ben vaak precies zo, maar het is goed om te beseffen dat je nu niks kan veranderen aan de situatie. Hij is nu daar, jij bent lekker thuis en jullie zien elkaar maandag weer. Dat zijn vrienden relaties niet serieus nemen, wil niet zeggen dat hij dat niet doet he. Komt goed, je mag me ook pben als je wil hoor!
@monkeyslut aww beterschap, verstandig wel dat je naar huis bent gegaan hoor!
@anon98052296 @jeminae gefeliciteerd!
Ik ben op vakantie dus niet super actief. Maar nu hoor ik net dat mijn hond maandag een spuitje krijgt om hem in te laten slapen Zo hard gehuild. Zal hem nooit meer zien
Ah lieverd
Ah nee wat kut zeg. Virtuele knuffel ️
@Dante en @Woodkid Awh thanks, jullie zijn echt schatten! Ik ben mezelf inderdaad maar steeds aan het vertellen dat mijn vriend dat nooit, maar dan ook echt nooit zou doen. Als ik realistisch nadenk ben ik daar van overtuigd. Ik weet dat die jongen stapelgek op me is, zelfs na 3 jaar nog. Soms denk ik wel eens dat hij zelfs nog meer van mij houdt dan ik van hem, terwijl ik al ontzettend veel van hem hou haha. Dus dat moet ik mezelf maar voor blijven houden. Een leuke film vanavond opzetten is inderdaad wel een goed idee… Ik denk dat ik vandaag gewoon even voor mezelf moet kiezen. Zometeen lekker een zak chips halen en misschien haal ik vanavond wel lekker friet haha. Maskertje op, vanavond filmpje erbij. En dan morgen de hele dag werken, zondag ga ik naar de stad met mijn moeder en maandag begint mijn stage. En wanneer ik daar klaar ben zie ik hem alweer. Dan zijn alleen de avonden/nachten nog over.
Awh heel veel sterkte!
Aah nee wat onwijs naar. heel veel sterkte!
Oh jee wat erg! Misschien een stom idee hoor want ik weet niet waar je hondje nu maar misschien ervoor proberen zorgen dat je via facetime of skype hem nog eens een laatste keer kan zien?
Zo moet je er tegen wassen dat je schoon ondergoed hebt en zo heb je echt ineens weer vet veel. Mijn mama is de beste!
Ik was in een winkel en daar was ook een moeder en haar dochter van ik denk 10. Haar moeder ging een lange omslagjurk passen met luipaard print. Dus die moeder komt het pashokje uit en vraagt aan haar dochter ‘‘En wat vind je ervan?’’ zegt die dochter ‘‘Het lijkt wel een badjas.’’ dus die moeder lacht een beetje en zegt van ‘‘ha ha ha een badjas?! Het is een nette omslagjurk.’’ En dan daarna super beledigd ‘‘maar jij vind hem dus niet leuk, want je vind het een BADJAS?’’
Ben benieuwd of die moeder die jurk uit eindelijk heeft gekocht
Botanische tuinen op de Uithof! Dikke aanrader.
Edit: maar wel twee uur te laat zie ik nu haha. Voor de volgende keer misschien!
Kan iemand mij hier trouwens vertellen hoe duur gemiddeld een bord eten is bij de IKEA? Heb ik het over een bord patat met gehaktballetjes. Ik weet dat je kan kiezen hoeveel en dat de prijs dan dus verschilt maar ik hoef niet de meeste haha.
Wil even weten voor mijzelf hoeveel ik apart moet houden voor 2 personen eten + wat drinken.