Plannen afgezegd en lig nu in bed met koorts en kop vol snot. Baal hier echt van want had eindelijk weer met wat vriendinnen afgesproken en nu lig ik alsnog weg te kwijnen en me kut te voelen
Ah nee sterkte <3
Beterschap! <3
Ik heb vandaag een bos bloemen gekregen. En ik ben niet eens jarig.
Gregor?
Ik vind de Hongaarse keuken dus echt heerlijk. Heb net ook zelf Lecso gemaakt. Heeft iemand toevallig Hongaarse roots en nog meer recepten?
Nee Rogelio
Ik heb behoefte aan enige mannelijke aandacht en wijn
@Vogeltje beterschap!
@TheOne wat houdt je tegen? (ik heb hetzelfde btw haha, wijn is te regelen, mannen wat lastiger)
Ik ook maar ik word al 2 (?) dagen genegeerd
@monkeyslut ja ik overweeg om wijn open te maken. De mannelijke aandacht geven we dan maar even op.
@Evi-lena ow jee dat is minder. Je zal vast snel wat horen!
Mwah denk het niet eigenlijk. Dus nu maar chips en chocola en Netflix
Klinkt als een prima invulling van de avond!
Oeh ja graag!
Oh ik kijk āfirst datesā en nu komt er een 79 jarige opa, echt een dotje!
Ik ben morgen een dagje in Friesland. Wat is leuk om daar te doen? Ik zoek concrete tips Maakt niet veel uit waar in de provincie. Samen met mān vriend. Ik hou niet zo musea, wel van mooie gebouwen, water, varen, slenteren door een plaatsje, picknicken etc.
Ik heb echt een luxe probleem. Ik wil rollercoaster Tycoon spelen, maar ik heb geen inspiratie voor het park
hahah nee
@Torquay @Madrid Lief! Als jullie het niet erg vinden stuur ik dan binnenkort inderdaad wel een berichtje :ā)
@anon98052296 en @Jeminae nog geficiteerd! Hoop dat het een goede verjaardag voor jullie beiden was!
Ik heb besloten dat ik dit jaar beter voor mezelf ga zorgen. Ik zeg dit ook tegen jullie want misschien hou ik me er dan ook aan in plaats van dat ik weer een jaar mezelf in een emotionele en fysieke achtbaan gooi