Wat je even kwijt wilt #5

Ik bedacht me net dat mijn dag er vandaag precies hetzelfde uit heeft gezien als van een baby: ik heb alleen geslapen, gegeten, gepoept en gehuild. 0/10 would not recommend :baby:

Maar nu ga ik zo een kroket eten dus it’s all good :+1:

16 likes

Ik had vorige week precies hetzelfde, inderdaad erg vervelend! Beterschap :bouquet: (niet helemaal het juiste woord)

1 like

Goed gedaan! Nu lekker chillen :hugs:

2 likes

1 van deze 2 is een schoen, maar welke weet ik niet

15 likes

Wowwww ik had 2 avonden wat te doen (en dus geen forum gelezen) en heb het gevoel alsof ik jaaaren heb gemist! Duizenden nieuwe berichten en nieuwe termen als Rob Geus kinderen???
Ik wilde vroeg gaan slapen maar dit wordt tot diep in de nacht bijlezen vrees ik😬

(Love it)

7 likes

Goed gedaan. Ben trots op je!
En er is niks mis met en goed kinderboek hoor :heart_eyes:

1 like

Nog een druk weekend voor de boeg. Morgenochtend afgesproken met vriendinnen, daarna door naar mn beste vriendin voor haar feestje. Daar blijf ik dan slapen. En dan zondagmiddag ben ik ergens weer thuis, wss kei kapot, want ik zal er niet vroeg inliggen morgen :thinking::innocent:
Haha wordt leuk, hoop dat ze mn cadeautje leuk vind.

2 likes

Vind zelf Zuidwest Friesland heel mooi! Er zijn een paar mooie dorpjes aan het IJsselmeer. In Lemmer zijn wel wat winkeltjes langs de gracht en leeft wel in de zomer. Hindeloopen is een prachtig oud dorpje, maar is verder niet zoveel te beleven maar mooi om even te zien. Morgen is het skûtsjesilen bij Hindeloopen zie ik net, dus het zal druk zijn maar wel een gezellige sfeer en dat maakt het wel leuk!

Het is wel een beetje vergelijkbaar met Stavoren denk ook, is ook een grote sluis. Workum ligt daar ook in de buurt. Als ik het goed heb loopt er een route langs het IJsselmeer om te rijden en kom je vanzelf bij die dorpjes uit. Balk ligt er ook nog in de buurt, schijnt een leuk restaurant te zitten aan het meer, Badmeester Keimpe. Verder kun je in veel plaatsen langs een van de meren (Heeg, Sneek etc) wel een boot huren. Maar je kunt ook met de boot een paar dorpen aan doen natuurlijk, is misschien wel leuker haha. Als je nog meer specifieke tips wilt moet je t maar laten weten!

Oh en vergeet niet om Oranjekoek te eten! :heart_eyes:

3 likes

hahahaha dat is wel echt een goed idee, want ik heb ook een collega die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.

1 like

Ik zit to all the boys i’ve loved before te kijken en het is echt een grappige film. Echt zo’n highschool film

9 likes

Haha volgens mij had ik gister ook al iets over Ariana gepost en ik ben echt geen superfan ofzo maaaar dat album is zooo fijn idd! Ben echt aan het genieten! Succesful zit nu al de hele tijd in mijn hoofd haha

1 like

Huh wie? Ik ben nog maar een half uur aan het kijken. Josh of Peter?

1 like

Jaaa ik vind 'm wel leuk, maar ik vind die higschoolfilms altijd wel leuk. Lekker slecht en kijkt gewoon makkelijk weg

2 likes

Oooh daar ben ik nog niet!! Heb nog maar 33 minuten gekeken, maar hij is wel knap ja :heart_eyes:

1 like

Ik heb die film net ook af gekeken. Vind dat echt heerlijke films en voor zijn genre zelfs goed te vinden. En '96 is mijn grens. Ik zeg altijd niet jonger dan mijn broertje, maar even oud mag wel toch :biggrin:

4 likes

Ik heb een satisfyer gehad van @SuperCoolePinda en @fifo!!!

33 likes

Ik vraag me af waarom best veel mensen een foto van hun kind/gezin op hun bureau (op werk, niet thuis) hebben staan :thinking:. Of knutselwerkjes van hun kind. Vooral die knutselwerkjes snap ik niet. Wat een rommel

4 likes

@anon98052296 gefeliciteerd nog!!!

1 like

Om te pronken met hun meesterwerkjes aka de kinderen.

Veel plezier he :smirk:

2 likes