WB. En als iets niet helemaal goed gaat gewoon je naam de schuld geven.
Hebben jullie anti virus pogramma’s gekocht voor op jullie laptops? Ik ben aan het twijfelen of ik dat ga doen, vooral omdat het een paar tientjes per jaar is steeds. Heeft het echt veel zin?
Huhhh je bent zo knap. No stress over hoe je dr uit ziet. Verder is daten wel echt heel kut, dat vind ik ja.
Had je maar een rode stip op je hoofd moeten tekenen haha
Nog even forummen voor ik aan de bak moet.
Net verdeurie al mijn arm verbrand aan de waterkoker.
Wahhaha dat is helemaal niet aangegeven
Nope, heb een Mac en ben naïef genoeg om te denken dat ik dan geen virus kan krijgen.
Seks in tl licht is wel best een slecht idee
Goedzo.
Iedereen met een MAC Pls installeer NOOIT mackeeper. Die shit sloopt je MacBook.
Sorry maar las dit als” Nog even forummen voor ik naar de bak moet”
Ik heb vanochtend echt keihard met mn hoofd tegen de badrand aangeslagen en de hoofdpijn is echt niet oké. Moet ook nog eens tig uur naar huis rijden vanaf de vakantiebestemming
Oh volgens mij zag ik die gisteren voorbij komen tijdens online shopping hahah ik ga het even terug zoeken!
Volgens mij is het deze en dan is hij van Maison Scotch
https://www.orangebag.nl/nl/vrouwen/maison-scotch/tops-en-blouses/blouses/643160/
Ja beetje jammer hè die prijs, vind hem zelf ook leuk. Toevallig deze week in de winkel gespot.
Ja, vind het eigenlijk net even €20/€30 teveel… zo tijdloos is ie ook niet… ️
First world problem van jewelste: ik weet niet wat ik wil eten vanavond. Ik eet alleen (laatste avond dat mijn vriend op werkreis is) en ik heb overal zin in. Pizza, sushi, hamburgers, friet, pasta, Indisch, gezonde salade. Ik weet het niehieeeet
Oké ik ben er uit dankzij het Wat eet/drink je op dit moment-topic. Het wordt zo’n giga-ongezonde ovenlasagne met pistoletje (broodje lasagne OMG ga dit eten).