Wat je even kwijt wilt #5

Er is één man die ik echt niet begrijp. Hij heeft ooit een uitgehard en geschilderd kleiwerkje gekregen van z’n kind, maar dat ding is al ruim een jaar kapot. Het is doormidden gebroken en ligt nu in 2 stukken op z’n bureau. Heb echt de neiging om het weg te gooien.

1 like

Ja! Reuzeblij met deze reminder van mijn uiterst onfortuinlijke smaak in mannen. Houdt me alert. Nu nog een passende titel.

5 likes

Ik koop liever een baksteen dan dat ik iets zou ondernemen met de oprichter van studio 100. :drooling_face:

3 likes

Zelf je steentje bijdragen aan de sex daar hebben ze andere dingen voor uitgevonden hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Over iets totaal onsexy gesproken: Waarom denken vooral Amerikaanse mannen dat nekbaarden helemaal het einde zijn? Hebben ze allemaal speknekken of is het gewoon true american fashion zoals die lelijke baggy vormloze broeken waar de gemiddelde Nederlander niet dood in gevonden wil worden.

1 like

Ja baarden waar baarden vooral niet horen te zitten. Een baksteen lijkt direct een stuk aantrekkelijker

1 like

Een goed verzorgde baard is goud waard. :bearded_person: :heart:

2 likes

Haha ja da’s waar, “8 out of 10 cats prefer Whiskas”. Nee was ff niet leuk, maar soms krop je te veel op en dan komt het er allemaal in één keer uit, maar dat lucht ook wel op. Gaat nu wel weer een stuk beter :blush:

Pfft ik kan niet in slaap komen door de buikpijn :frowning:️ Lijkt ook alleen maar erger ipv beter te worden gek genoeg

1 like

Huh ik moest net uit het niets overgeven?

Voel me nu wel beter maar heb wel hoofdpijn. Maar weer proberen te slapen… en hoop dat het hierbij blijft bleh.

Ah. Beterschap, hopelijk gaat het snel beter!

1 like

Gisteren postte iemand hier een verhaal over dat ze op vakantie was en alles tegenzat. Ik kan het bericht niet meer vinden maar las het door en wilde later reageren. Maar als je dit leest: Jemig wat een rotsituatie! Hopelijk knapt je vriend snel op en/of wordt het weer beter… Is er geen winkelcentrum in de buurt waar je evt. ook wat vermaak (puzzelboekjes, spelletjes) kan kopen? Vind het wel heel stom voor jullie… sterkte maar hopelijk ook nog veel plezier!

1 like

Mijn vriend en ik gaan vandaag naar een huis kijken. Ik vind het zo spannend en ben er stiekem al verliefd op, maar het is eigenlijk net te duur voor ons en ik vrees dat het gaat tegenvallen. Waarom is huizen jagen zo’n gedoe? We zoeken nog niet zo lang, maar je moet echt snel reageren en snel beslissen en zo werkt mijn hoofd gewoon niet

5 likes

@Dante @Woodkid even een update vanuit hier, moet weer even van me afschrijven. Gisteravond ging eigenlijk best prima. M’n avondeten bestond dan wel uit donuts en chips maar ach. Had nog even geslapen, daarna filmpje opgezet, wijntje erbij. Ik voelde me best oke.
Nu was het zo, en dat wist ik van te voren al, dat mijn vriend gisteravond laat thuis zou komen omdat hij onmogelijk vrij had kunnen krijgen van vandaag en absoluut moest werken anders zou hij zijn baan kwijtraken. Dus hij sliep thuis vannacht. Van te voren vond ik dat idee heel fijn, maar nu zou ik willen dat dat niet was gebeurd. Ik ben voor mijn gevoel weer helemaal terug bij af. Als hij weg was gebleven had dat gevoel van gisteravond misschien wel doorgezet en begon ik eraan te wennen…

Nu was het ook zo dat hij had gezegd dat hij rond 11 zou gaan, en rond half 1/1u thuis zou zijn. Met het zoeken van de auto en ± 5 kwartier rijden kwam dat logisch uit. Nu schrok ik om half 2 wakker en lag er nog niemand naast me. Dus toen ik realiseerde hoe laat het was schrok ik wel een beetje. Hij had totaal niet meer op mijn laatste berichtjes gereageerd, had ook niet gezegd dat hij zou vertrekken en reageerde ook niet op mijn telefoontjes. Men, wat was ik in paniek toen. Om 2u kwam ie een keer thuis, kon de auto niet vinden…

Ik heb maar besloten dat ik me vandaag ziek meld op het werk. Heb nu 3 nachten niet geslapen en maandag heb ik mijn eerste stagedag bij mijn afstudeerstage. Ik moet zoveel mogelijk voorkomen dat ik daar straks als een wrak sta…

En dan zegt die stommerd ook nog dat ie gaat proberen om de rest over te halen om zondagavond al te gaan omdat het maandagochtend heel hard gaat regenen. Ik weet dat ik er niet op moet hopen, maar probeer die gedachte maar eens uit je hoofd te zetten. Anders zie ik hem maandagavond na stage pas weer.

2 likes

Had zometeen met 2 vriendinnen afgesproken, maar er zegt er net eentje af :frowning:

En ik moet vandaag of morgen nog tanken, maar ik heb daar geen zin in :sweat_smile:

Love dat jasje :heart:

1 like

Ik ga vannacht op vakantie. Ben echt benieuwd welke nieuwe woorden er zijn uitgevonden hier als ik terug kom… :sweat_smile:

4 likes

Ik was opgestaan maar ben nu toch maar weer gaan liggen. Ik ben zo brak terwijl ik maar vier!!! biertjes op heb :unamused: Gelukkig ligt mijn dikke kat naast me te spinnen

1 like

@amoruccio dus als ik het goed begrijp heeft ie vannacht 1 nacht bij jou geslapen maar gaat ie na z’n werk weer terug? Ik kan me voorstellen dat je dan liever hebt dat ie er pas maandag weer is als je hem zo erg mist.
Ook stom dat ie zoveel later was ja, maar waarschijnlijk dacht hij dat je toch al sliep en stuurde hij daarom geen berichtje.
Waar ben je nu precies bang voor? Dat hij dingen doet die je niet leuk vindt? Of ben je niet bang, maar wil je gewoon graag dat hij er weer is? Ik zou het in ieder geval proberen van je af te zetten tot maandag, makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar tot die tijd kun je niet met hem erover praten en dan werkt afleiding het beste.

1 like

Heb vannacht een seksdroom gehad. Over een collega. En vandaag weer fijn samenwerken echt genieten!!! :roll_eyes:

4 likes

Ja klopt, hij was afgelopen nacht hier en gaat na zijn werk weer terug. Inmiddels ben ik niet meer echt bang voor wat er zich daar afspeelt zeg maar. Hij is de afgelopen dagen echt heel lief voor me geweest, regelmatig geappt en gebeld, zelfs geen druppel alcohol gedronken. Ik mis hem gewoon heel erg, en dat alleen zijn… Probeer het nu inderdaad ook maar van me af te zetten.

1 like