Wat je even kwijt wilt #5

Gefeliciteerd @Santeria!

1 like

Heb je goed geslapen??

1 like

ik voel me echt miserabel en wil naar bed, maar moet nog tot 3 uur werken en daarna naar huis strompelen :roll_eyes:

Dankjewel!! Het was heel leuk, gister heb ik het voor vriendinnen gevierd en over een uurtje komt de familie voor een lekkere lunch!

Oke ik durf dus niet te parkeren bij onze supermarkt omdat je daar echt stijl/steil? naar beneden moet. Ik heb mn auto nu bij het gemeentehuis gezet, volgens mij mag dat niet eens, maar die parking is er naast en helemaal leeg. Wat een uitvinding!!!

9 likes

Mijn vriend keek naar mijn biceps en wilde mij een compliment geven. Zegt het genie:

Wow, het zijn net kippenlevertjes!

Jezus schat :joy:
A) Je bedoelt kipfiletjes
B) Die willen vrouwen dus juist niet!!

22 likes

Zoo, goed bezig!

1 like

Ik hoor het al…
Tijd voor pikstraf :joy:

1 like

Waar laten jullie je foto’s afdrukken? Waar kun je dat überhaupt nog laten doen?

Bij Kruidvat. Je kan ze daar zelfs direct vanaf je telefoon afdrukken. Ze hebben daar een snoertje om je smartphone te koppelen aan het apparaat om foto’s af te drukken

2 likes

Ik ga nu lekker lunchen met 1 vriendin dus. Oke doei :sunglasses:

Pff ik ben al een aantal keer gebeld door een privé nummer… ook om 2 uur 's nachts :sweat: word daar echt moe van

Ben al een half uur de kracht aan het verzamelen om even de stad in te gaan om daar haarverf te kopen.

ZO. Dit weekend doe ik niks en blijf ik alleen maar in bed liggen. Afgelopen 2 maanden bijna ieder weekend wel een feestje/festival gehad en dit weekend even reiniging van lichaam en geest. Zag ook dat mijn snackbar man weer terug van vakantie is, dus vanavond patat en Netflix.

Groeten uit mijn bed

24 likes

Lekker je pyjama aan, fleece dekentje erbij, maskertje op en warme choco met slagroon.

Beetje balen dat ik moet werken deze avond

2 likes

Geïnspireerd door het Rob Geus topic ben ik mijn kinderfoto’s aan het bekijken. Ik kom zo veel outfits tegen die ik nu ook wel weer zou dragen. Grappig hoe snel mode weer terug komt. Foto’s zijn van begin jaren '00.

4 likes

pff same, ben naar m’n ouders gegaan en die gaan vandaag de hele dag en avond naar familie dus heb het huis voor mezelf, hallelujah

1 like

Ahw, werkze alvast!

Heerlijk! Hele dag zeesterren en niksen

Komt goed uit dit, zocht nog een leuke film. Ben nu een knoflook stokbroodje aan het opwarmen in de oven en ga dan lekker film kijken en uit mijn bakkes stinken.

2 likes

Gefeliciteerd en beterschap! Niet leuk op je verjaardag :cry:. Hoop dat je wel een beetje een leuke dag hebt!

1 like

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Jezus ben ik mijn jas vergeten op werk die ik vandaag aan wilde naar een festival. Zo irritant. Ben echt boos op mezelf dat ik zo veel vergeet en kwijtraak de laatste tijd