Wat je even kwijt wilt #5

@Rosemary Een tram? Haha ik begrijp het. Ik neig ook naar nee …

@Kerselaar Dat gaan we zeker doen! De buren zijn ook voornamelijk jonge gezinnen die er nog niet zo heel lang wonen, dus hopelijk kunnen die een eerlijk antwoord geven ^^

@Damnatio Dat hoor ik hier vaker! Gek hoe je als mens eigenlijk aan veel dingen gewoon wordt.

Bedankt allemaal!

2 likes

Maar hoe? Met een epilady? Of hars je het?
Lijkt mij ook zo pijnlijk. Ik vind laten harsen/waxen dus al echt hel, maar dat is wel snel voorbij

Ja tuurlijk! Gebeurt mij ook altijd, vooral doordat ik veel meer alcohol drink 's avonds denk ik haha. En op vakantie eet ik ook altijd ongezonder/meer

1 like

Geen idee of dat ‘normaal’ is maar dat kom ik meestal ook aan. Ik ben dan meer en vaker thuis en heb daardoor meer aandacht voor de (ongezonde) dingen we in huis hebben :see_no_evil: na de vakantie is het er wel snel af want dan eet ik weer minder

Het was in het buitenland dus het was ook niet echt een tram haha maar wel vergelijkbaar! Succes met beslissen, kan me voorstellen dat het erg moeilijk is!

1 like

Ik heb zo gewoond een half jaar en als er een goederentrein langskwam kon ik niet met mn bezoek praten, maar de andere treinen hoorde ik na een tijdje niet eens meer. Ik woonde hemelsbreed 4 meter van het station en zelfs het fluiten en de sirenes hoorde ik na een tijdje niet meer!

1 like

Ik heb 5 jaar aan het spoor gewoont (100m naast een overgang ook). Vond het nooit storend alleen de goederentrein die 1-2 keer per dag kwam (vaak ‘sochtends) wende nooit, maar ik sliep ook aan de voorkant van het huis. Zou er niet een huis niet om kopen.

2 likes

Dan maar uitdelen als niemand het wil kopen

34 likes

ik dacht ik wacht even met sporten tot de wasmachine klaar is maar nu heb ik onderhand alweer honger en is het lunchtijd. Manman verbaas me er elke keer weer over hoe lang dat duurt

Wij wonen (huur) nu 4 jaar echt direct aan het spoor, en we we hebben echt geen last van de treinen. We vinden het juist gezellig haha.

Ze rijden 6x in het uur langs van 5:30u tot 01:30u. + af en toe goederentreinen, maar dat is geen verschil. Wij zitten 1km van het station, dus de ene trein remt af (meer geluid) en de andere trein komt op gang. Ze rijden denk ik met 50/60km p/u hier langs.

We hebben echt enorm grote isolatiekasten boven de ramen, en er zit bij de dubbele ramen wel 7cm tussen de beide ramen in.

Het enige nadeel is wanneer ze gaan maaien langs het spoor, daar word ik elke keer wel wakker van. Dit is 2x in het jaar. En we slapen aan de voorkant van het huis, dus we hebben de ramen nooit open ‘s nachts.

We kunnen gewoon achter in de tuin zitten. We zitten eigenlijk i.v.m. de zon altijd voor huis haha.

6 likes

Ja dat heb ik ook! Ligt bij mij ook aan de warmte dan houd ik meer vocht vast.

Ugh ik baal soms van hoe plichtsgetrouw ik ben. Ben dit jaar 2,5 week echt vrij tussen thesis en mijn eerste fulltime baan en die weken lopen echt vol met afspraken met familie en vrienden die ik niet voor mezelf maak maar omdat het ‘hoort’ en omdat ik nu tijd heb. Ja gewoon niet doen maar ja krijg net weer een appje van mijn oma binnen en dan weet ik dat ze het super leuk vindt als ik kom en dat ze soms zo eenzaam is. Pff maar ik ben gewoon zo moe, het kost me heel veel energie nu om een beetje gezellig te doen steeds, ik zit best wel slecht in mijn vel, had gehoopt dat dat vanzelf over was na het afstuderen maar ben nog steeds heel neerslachtig en angstig :frowning:

OK nou plan nog een bezoekje aan mijn oma en verder niets meer waar ik eigenlijk geen zin in heb.

1 like

Lief van je dat je toch naar je oma gaat! Daarna echt uitrusten en tijd voor jezelf nemen. Dan ben je daarna ook weer leuker voor fam en vrienden.

1 like

Als het in de buurt is wel! Leuk!
Heb het wel eens gedaan voor een fotograaf die een portfolio aan het opbouwen was

Als ik al een lichtgrijze en donkerblauwe Acne Canada sjaal heb, dan kan er nog wel een mooie roze bij toch? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik kijk nu al uit naar het commentaar van mijn vriendinnen.

10 likes

Ja! Vind die sjaals zo mooi :heart:

1 like

Ik draag ook echt geen enkele ander sjaal meer haha. Heb alleen de grijze voor 120, de blauwe voor 105 en deze roze is dus echt nog 160 haha. :see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Ik woon in Utrecht, maar ben uiteraard de beroerdste niet om even de trein te pakken als het uit komt!

image

6 likes

Wandelen en ergens een ijsje halen?

1 like