Wat je even kwijt wilt #5

Ik ben nu aan het kijken en heb nog wat goeds in het vooruitzicht zie ik :heart_eyes:

2 likes

Ja, vond het wel oke maar vaak weinig ingrediƫnten dus ik gooide er zelf nog een hoop kruiden bij! Vind het zelf de prijs niet waard, maar ik vind het ook wel leuk om te koken en alles daaromheen. Ik kan me voorstellen als je interesse daar niet ligt dat je er wel extra geld voor over hebt om niet na te hoeven denken wat je gaat maken en wat je daarvoor nodig hebt.

De jongen achter de kassa bij de AH vroeg net aan een vrouw die geen Nederlands sprak: ā€œDo you want zegels erbij?ā€ :biggrin:

42 likes

Normaal moet ik altijd werken op zaterdagavond(horeca) maar nu ben ik een keer vrij en ik lig in bad Harry Potter te lezen. Ben zo gelukkig op het momentšŸ˜Š.

16 likes

miljonair staat bij mij al de hele middag op repeat :sweat_smile: 't gaat echt fout bij mij qua muziek

3 likes

Ik ben weer terug van festival en vakantie en het was zo fijn om er even helemaal tussenuit te zijn! Heel warm en zonnig weer, veel lekker eten. Maar wel harde regen, wind en onweer op de laatste avond van het festival en uitgerekend dan je poncho een keer niet bij je hebben -_- Cultureel verantwoord gedaan in de steden en dus ook naar een festival, maar niet in een tentje slapen. Wat goede concerten gezien, lekker gedanst en nog wat gekke en leuke mensen ontmoet. Een paar mensen hebben nu een foto van mij omdat ze dat wilden haha
Net was ik aan het videobellen met de jongen waar ik verliefd op ben en het was echt leuk :smiley: Nog eventjes en dan zien we elkaar eindelijk weer in het echt. Vanavond lekker uit eten en waarschijnlijk heel vroeg mā€™n bed in.

6 likes

Ik ben 5 weken op vakantie geweest en heb het fietsen echt gemist?? Ben nu al 3 dagen achter elkaar steeds 1.5 uur op en neer naar de stad geweest :smiley:

7 likes

Ik ben altijd zo confused wanneer ik de leeftijden zie van de actrices van pretty little liars. Ze zien eruit alsof ze 16 zijn, maar zijn rond de 30 jaar.
Nu zag ik een artikel dat er een zwanger is en dan denk ik huuuuh jij bent toch 16

5 likes

Heb nu (tijdens vakantie) al twee keer in een maand tijd te veel gegeten. Echt te veel dat je er bijna niet van kan slapen en naar van voelt. Gisteren al avondeten gehad en bij het rondje lopen 's avonds stuit je dan weer op een of ander churrostentje bij de kust en voordat ik het wist stond ik mijn gezicht weer vol te proppen met churros.

Bijna weer aan mijn eigen huisgemaakte maaltijden, dus nog maar even genieten :frowning:

Heb net soep en een boterham gegetenā€¦ hoop zooo dat ik het binnen kan houden. Ik heb zoveel honger :frowning:

Ik vind dit weer (20 graden) echt grappig. Terwijl ik loop in een tshirt en shortje met slippers, loopt er iemand naast me met een winterjas en sjaal.

12 likes

Ik wil graag naar de bios, maar voel me zo mehhh. Balen dat ik ongesteld ben

De afvoer is sinds gister verstopt en zit ergens waar we niet bij kunnen. Nu kan ik de vaatwasser niet gebruiken, de kraan of WAT dan ook omg zo irritant dit. En morgen komen vrienden eten maar dat gaat dus niet lukken, en maandag komt er pas iemand kijkenā€¦ Well fuck my life

Daarentegen eet ik wel lekker sushi en kijk ik met mā€™n kat desperate housewives

4 likes

Beterschap trouwens :hearts:

1 like

Ah ja zo heerlijk!! Ik heb nu zoveel zin in de herfst haha

2 likes

Heb gisteren een vrij volle zak chips weggegooid zodat ik die zak niet leeg zou eten.

Drie keer raden wat ik nu aan het eten ben.

11 likes

Mijn vader ging me net filmen toen ik de champagne open maakte, leuk voor op insta. Zegt ie ā€˜Ik film nu hoor!!!ā€™
Hahahaha nu moet ik het geluid muten en hoor je de ā€˜popā€™ niet

13 likes

Hahaha ik voel je pijn

1 like

@Filia thanks!! Voel me stukken beter. Ga lekker vroeg slapenā€¦ hopelijk lukt dat want heb wel dutjes gedaan vandaag.

Baal wel van deze verpeste dag :frowning: Maar ja niks aan te doen. Morgen maar alles uit mn dag halen.

2 likes

Waar is de afval pas? Ik hoop toch niet in de broek van mijn vriend die hij net in de was heeft gedaanā€¦