Ben meer beledigd door het Friends gifje op zich dan wat je ermee probeert te zeggen. Dat getuigt sowieso al van slechte smaak.
Oooooo Utrecht is niet zo ver!
Ik pb je wel even!
Voel me klote⦠Lig nog steeds op bed met koorts en moet morgen weer werken na 2 weken vakantie. Maar moet nog verslagen maken wat ik eigenlijk voor de vakantie al had moeten doen. En nu moet ik dat dus vandaag nog doen en mijn kamer is ook echt bende. Nu lopen mijn ouders ook nog te zeiken op me. Weet even niet meer hoe ik het aan kan pakken dus zit maar te huilen. Sorry voor deze stomme post, ben nogal labiel de laatste weken
@sunmoonstars haha ik snap je helemaal. Ik had dit weekend eigenlijk wel wat plannen maar is allemaal niet doorgegaan. Vandaag dus ook niks gepland maar wel al wasjes gedraaid, schoongemaakt en twee sollicitatiebrieven verstuurd. En ga zo even lekker de stad in en mss mān haar verven en nog nagels lakken en filmpje kijken ofzo. En boodschappen doen voor de hele week. Dus best nuttig bezig geweest en tegelijkertijd lui
Hoop wel dat ik nog iemand kan strikken om vanavond te eten. Het zou ook welkom zijn als mān scharrel langskomt maar denk niet dat dat erin zit. Hoop dat jouwe nog komt!!
OMG blijkbaar is smsāen alleen gratis naar een binnenlands nummer, wist ik veel.
Kom er volledig toevallig achter dat ik een ALLEJEZUSHOGE telefoonrekening heb.
Dit zijn dure discussies over het maatschappelijk nut van een vergiet op je hoofd geweest.
Verder besloot ik vandaag mijn kast op te ruimen en ik denk niet dat ik nog veel nodig heb om krankzinnig te worden. Ik kom er achter dat ik >180 stukken ondergoed heb en dat is alleen nog maar ondergoed, hoe ga ik dit in godsnaam structureren? Ik ben volledig ontmoedigd.
Geocachen? Hebben we ons wel eens een zondag mee vermaakt en er bleek best wat in de buurt te zitten.
Begin met het ondergoed en pak elke keer een stukje! En trek vooral niet alles zonaar tevoorschijn want dan heb je sowieso geen zin meer om het weer op te bergen.
Zeg ik omringd door mijn winterkleding maar dat is inmiddels te overzien.
En meteen eruit halen wat je niet meer wilt. Stapel vuilnis, stapel recyclen etc. Het wordt beter!
Dankjewel voor je morele steun. (L)
(ik ben dus wel begonnen door gewoon alles op de grond te flikkeren. Leermoment)
Ja, inderdaad, maar hij begon met sms en ik dacht: prima.
Nu denk ik niet meer prima en als hij geen whatsapp wil dan is het af.
Misschien is whatsapp niet pastafari verantwoord ofzo.
@Damnatio ik geniet wel erg van je verhalen over je Zweedse pastafari! Ga je hem nog opzoeken?
En succes met opruimen, you can do it. Ik vind het altijd erg bevredigend als ik spullen heb uitgezocht en veel weg kan doen (en ik besef me dan altijd dat ik minder moet kopen).
Ik moet mn kast ook nog opruimen, heb er nog super veel kleding van 5 jaar geleden of langer geleden inzitten. Mn kledingkast gaat echt leeg worden denk ik zo
Een broek met een leuk t-shirt en sneakers? Of anders een langere rok met een t-shirt/blousje en hakken? Als je dan een vestje meeneemt is het wel goed hoor
Ja is prima hoor denk ik. Geen dank
Wie weet is Telegram dat wel!
Het is mijn laatste dag vakantie.
Ik heb bij de hun.ke.mull.er zoān bh bandje gekocht waarmee je je bh lager kan doen voor een jurk met een open rug, maar hij zit niet laag genoeg. Ik wilde het dus ruilen, maar dat kon niet?? Het staat nergens en het is ook niet gezegd. Als ik online kijk dan staat het er ook niet bij. Iemand een idee wat ik kan doen? Kostte gewoon 10 euro, dus dat is best wel zonde
Dankjewel! Liefs terug!
Helpt het niet als je zegt dat nergens staat aangegeven dat je niet mag ruilen? Of is de verpakking zo stuk dat ze hem niet meer kunnen verkopen?
Volgens mij horen ze dat wel te zeggen als je hem koopt, toen ik er een kocht zei ze dat specifiek bij het afrekenen erbij.
Maarja daar heb je nu weinig aan want je kan het nooit bewijzen natuurlijk