Wat zijn nou echt de goede verhoudingen voor het maken van zoetzure komkommersalade want bij mij smaakt het nooit zoals in een restaurant.
Nee de verpakking is gewoon helemaal heel, zat ook geen verzegeling op ofzo. Ik ben ook in discussie gegaan, omdat het dus nergens staat en het ook niet gezegd is toen ik het kocht⊠maar ze zei dat ze er toch echt niks aan kon doen. Ik was sowieso al geërgerd omdat ze met 3 personen bij de kassa aan het lullen waren en er een lange rij stond, dus toen ben ik maar boos weggelopen.
Nee inderdaad daar kan ik niks mee. Wel raar ook dat het er online ook niet bij staat!
Ik zou het gewoon bij een andere hun-k-em-oller proberen. Kan me niet zo goed voorstellen dat dit normaal is. Vooral niet omdat het niet echt een hygiëneproduct is zoals een string.
Ja misschien moet ik dat maar doen. Dankje voor het meedenken!!
In schijfjes snijden dan bestrooien met zout. Even laten ik trekken en dan omspoelen en er dan wat citroensap op doen.
@flwhrs Ik maak altijd een pickle:
- 120 ml azijn
- 120 ml water
- twee eetlepels kristalsuiker
- een theelepel zout
Samen in een pannetje aan de kook brengen tot de suiker en het zout zijn gesmolten en dat over je komkommer (of andere groente) gieten en af laten koelen.
Zo triest.
Wat een uitgebreide reactie! Thanks! Zo ver is het ook ongeveer geloof ik bij dat huis, maar de sporen zijn verhoogd (op een berm). Moest het huis al geĂŻsoleerd zijn en al dubbel beglaasd, dan twijfelden we niet zo denk ik, maar nu zouden we het allemaal zelf nog moeten doen bovenop de kostprijs!
(Ik ben het ondertussen uit mijn hoofd aan het zetten, dat huis :p)
Twee vragen:
- Heeft iemand een tip voor een chille staafmixer of blender? Budget is ongeveer 40 euro denk ik.
- Waar kun je mooie negligĂ©âs (heet dat zo?? van die sexy slaapjurkjes) vinden? Voor 20-30 euro ofzo?
Ah ik was net bij de Hema maar heb deze niet gezien! Hoe lang heb je hem al? Want ik heb nu meerdere goedkope staafmixers/blenders gehad en die gaan telkens maar een jaar mee, wil nu gewoon een goeie
@monkeyslut ik heb die ook! Althans denk dat het dezelfde is haha. Heb hem nu 2 jaar geloof ik, doet het prima, maar gebruik hem niet wekelijks.! https://www.hema.nl/koken-tafelen/koken/keukenapparatuur/staafmixer-80009001.html
Help ik kan echt het moeders en kinderen subtopic niet vinden. Heb de aanwijzingen opgevolgd maar elke keer als ik dan op âx16â klik zegt hij âgeen nieuwe topics gevondenâ.
Probeer dit nieuwe forum nog even te begrijpen (zat hiervoor op EGF en womentalk) nu dus hier! Alvast bedankt!
@monkeyslut Hema inderdaad. Blenders vind ik wel een stuk lastiger, heb nu zelf een dure omdat mân goedkopere blenders ĂĄltijd stuk gingen als ik er ijs in deed (ook al hadden ze daar een speciale functie voor).
Ik heb nog nooit een Energy drankje gedronken. Die geur is zo misselijkmakend dat het nooit gezond kan zijn om het naar binnen te gieten. En het lijkt me sowieso goor.
Ik koop die meestal bij de zeeman. Daar hebben ze soms best leuke en sexy nachtjurkjes.
Thanks iedereen voor de tips!! Ik ga ze eens bekijken.
Ik moet boodschappen doen en wil daarna mân haar verven maar heb geen zin om op te staaaan.
Ik ben aan het wachten tot mijn vriendin klaar is met werken om samen naar een festival te gaan. Maak me alleen al zorgen over het ontmoeten van mensen waarmee ze gaat. Of ik klap dicht of ik word heel druk.
Ik ben vandaag eindelijk weer eens productief geweest, boodschappen gedaan bij twee verschillende supermarkten, was gedraaid, bed verschoond, opgeruimd en schoongemaakt.
Zo heerlijk om dĂĄn op de bank te ploffen in plaats van als het nog een zooi is.