Wat je even kwijt wilt #5

Vraag me ook af of ze überhaupt nog gaat reageren. Ik heb niks meer gezegd en ben dat ook niet van plan. Ga niet meer pleasen.

Ik denk dat als ze niet meer reageert dat al genoeg zegt en groot gelijk heb je.

1 like

Heeft jou ex vriendin nog sorry gezegd oid?

Nope, haar laatste bericht was alleen maar vol met verwijten en gekke aannames naar mij toe. Ze is iemand die zich heel snel aangevallen voelt en nooit toe zal geven dat ze iets fout doet dus haar reactie verbaasde mij ook niks.

Krijgt diegene een melding als je een snapstory meerdere malen bekijkt?

Wel als je een snap opnieuw bekijkt toch?

Komt inderdaad veel overeen met mijn vriendin, hoe zij nu reageerde verwachtte ik ook al. Ben benieuwd haha.

1 like

Oke Haha dan heb ik het nu dubbelgechekt. Thanks

1 like

We kunnen een clubje oprichten haha, ik verbaas mij daar toch over hoe mensen zo kunnen zijn. Maar uiteindelijk is het beter voor je dat ze niet meer in je leven is.

2 likes

Gebeurt dus best wel vaker! Jammer dat het zo moet gaan vind ik. Maar denk dat het uit eindelijk ook niet zo’n gemis word.
Jammer dat er mensen zijn die niet vanuit 2 punten kijken vanuit hun en die van ons zelf.

2 likes

@Viezerik Ik vind ook dat ze heel onredelijk doet en met d’r ‘Fuck jou’ in zo’n gesprek als reactie waarbij jij jezelf alleen verder toelicht ook al heb je niks verkeerds gedaan zou het voor mij al snel klaar zijn. Vind dat echt niet oke.

Ik heb ook wel eens met vrienden gekapt, en ondanks dat ik dan ergens baalde omdat er (vrijwel) niemand over bleef heb ik daar nooit spijt van gehad. Liever geen vrienden en nog zelfrespect dan mensen die me als stront behandelen en waar ik genoegen mee neem.

10 likes

Iedereen is op vakantie en ik heb niemand om mee uit te gaan vanavond dus lig ik lekker granny style al in bed. Heeeerlak. En nu heb ik ook nog eens regen en onweer geluiden van Spotify aangezet en ik ga zooo lekker slapen zo meteen!

6 likes

Zou je daar wel naar toe zijn geweest denk je? Of wilde je enkel de uitnodiging?

1 like

Fuck mn zelfgemaakte koekjes waren aangebranf en ik ruik nu een uur later nog die lucht, blegh

Ik heb ook zo’n vriendin gehad waar ik me heel erg bij thuis voelde en we het heel leuk hadden samen, maar zij kon mensen ook echt als stront behandelen af en toe. Uiteindelijk is het stukgelopen, ik nam geen initiatief meer en toen ik het afgelopen. Maar ik moet zeggen dat ik er geen spijt van gehad hebt, je moet je wel op je gemak voelen in een vriendschap en van de ander aan kunnen. Ik ben dus blij dat dat deel negativiteit weg is en mijn vrienden nu te vertrouwen zijn en me altijd respectvol behandelen

4 likes

Ja ik vond dat ik heel normaal reageerde en het gewoon uitlegde hoe het zat. En dan gelijk zo’n reactie is absurd.

2 likes

Ja snap dat wel. Lijkt me ook een beetje lastig. Altijd er vanuit gaande dat jullie er beide zouden zijn op die dag.

@Santeria gefeliciteerd nog!

1 like

Ik zit in de trein in mijn uitgaansoutfit en was mijn lipstick bij aan het werken toen ineens een dronken man echt een kwartier naar me begon te staren allemaal dingen naar me begon te roepen. Niemand in de trein carede dus ik schreeuwde kei hard: ‘FLIKKER OP MAN’ en stak mijn middelvinger op. (Weet niet of hij Nederlands spreekt.) Maar ik moet nog drie kwartier en nu ben ik vet bang.

16 likes

Weet iemand een goede pil reminder app die je meerdere reminders stuurt tot je hem genomen hebt? Voor iPhone 8. Ik had myPill, maar sinds ik mijn 8 heb kan ik die niet meer snoezen. En nu vergeet ik hem dus steeds bijna.