Wat je even kwijt wilt #5

Kan je niet naast iemand gaan zitten?

1 like

Ben nu in zoā€™n viertje gaan zitten! Maar straks achtervolgt hij me als ik uit de trein ga of zoā€¦ vast niet maar toch.

Ik zou met iemand random mee stappen tot je ergens bent waar vrienden je komen halen of met een vriendin bellen

4 likes

@Flamoes mijn hartje is voor dat je er wat van heb gezegd!

1 like

Een vriendin en ik hadden vandaag zin beetje rustig door een stad te lopen, terrasje pakken, wat (window)shoppen. Den Bosch was een goede optie. Komen we daar aan, is het kermis. En toen wilde ze ook nog nergens mee in :frowning:

1 like
2 likes

Ik had vandaag een vreetdag voor mezelf gepland maar dacht vooraf dat het wel zou meevallen en dat ik het uiteindelijk wel bij een pizza ofzo zou houden maar ik ben gewoon echt al sinds 12 uur non stop aan het vretten.
18.08.2018 is een mooie dagšŸ’«

Morgen weer normaal doen

11 likes

Ugh ik heb zoā€™n hekel aan zulke treinreizigers he :persevere: zitten in die vierzits toevallig ook andere mensen? Anders zou ik idd ook naast/bij iemand anders gaan zitten

1 like

Jaa daar zaten anderen gelukkig. Ben nu in de metro onderweg naar de kroeg dus heb het allemaal overleefd gelukkig.
Maar zo stom dat iemand je zo bang maaktā€¦

1 like

Ik gebruik al twee weken lang een gezichtsfoam en ik lees NU PAS dat je het niet moet afspoelen. De foam was ook nog eens 30 euro :ā€™) wat een pret

5 likes

Gelukkig heeft hij je niet meer lastig gevallen! En ik snap heel goed dat je daar bang van wordt hoor. Is ook gewoon niet fijn

1 like

Ik snap niet dat mensen dagenlang kunnen gamen. Die shit is zooo frustrerend. Ik ga elke keer dood en heb al met tienduizend ziektes lopen schelden.

1 like

Ik kan daar zo van genieten, mijn vriend en ik hebben een game kamer in ons huis en het is echt ons hok als we ons even willen afzonderen haha. Even hersenloos een paar uur achter elkaar gamen, en de volgende dag weer net zo

3 likes

Ik heb de laatste tijd na het tandenpoetsen gewoon een tintelende mond? Zo raar

Normaal gesproken epileer ik me down under altijd, kon me de laatste keer niet herinneren dat ik me geschoren had. Nu donderdag weer eens gedaan en nu al zoā€™n spijt van! :cry: Het kriebelt steeds, mā€™n huid voelt geirriteerd en de haartjes groeiden door het epileren veel dunner en zachter terug en dat heb ik nu verpest ermee. Stommm.

Hoort dit niet in het opbiechttopic? :open_mouth:

Woehoe feest in de straat en alle hits van 100%NL lijken voorbij te komen, inclusief meeā€™zingenā€™ door de feestgangers. Deze oma wil gewoon rustig slapenā€¦

Superhete mannentopic of misschien was hij ook wel een rgk? :open_mouth:

Er zit hier iemand om 00:30 uur te timmeren :thinking: en er is 1 of andere feest aan de gang verderop bij een tennisclub, dus heb noodgedwongen de ramen dicht :frowning_face:

Nee, gewoon prodent