Wat je even kwijt wilt #5

Ik word gepest in mijn huidige functie en heb volgende week maandag een sollicitatiegesprek intern bij een andere afdeling. Ik ben heel zenuwachtig, maar kan niet wachten om te mailen ‘tot nooit’! En straks gaat het allemaal niet door…Kon het maar al dinsdag zijn!

5 likes

Oh wat naar dat je het zo kut hebt in je huidige functie. Weten je leidinggevenden daarvan? Of staat dat helemaal los van je gesprek?

Ik ga voor je duimen in ieder geval!

Succes <3

@Vogeltje Beterschap! !

Hahaha. Zo mag ik 1x per week een mango black ice tea van Starbucks. Maar deze week stond er: tijdelijk niet verkrijgbaar. Ik wilde huilen.

4 likes

Dat is members only!

Ja, mijn leidinggevende weet alles. Ik werk bij een heel grote instelling en ik heb al heel veel gesprekken gehad. Het pesten speelt zich echter af op de afdeling zelf, als de leidinggevende niet kijken. Zij gaan ook echt wel begrijpen dat ik wegga. Maar ik kan nu niets zeggen tegen mijn collega’s, want stel je voor dat het niet doorgaat?!

1 like

Pff voel me al het hele weekend een beetje zielig. Had plannen voor zowel gisteren als vandaag maar die zijn op het laatste moment afgezegd, dus voel me ook nog eens aan de kant geschoven… Verder is iedereen in mijn omgeving andere dingen aan het doen of op vakantie. Lig letterlijk in bed gewoon helemaal niks te doen. Man man man.
#eindezelfmedelijden

1 like

Ah ja ik snap ‘m. Wel goed dat ze het weten, ook al missen ze het telkens. Hopelijk gaat het gesprek goed en ben je er zo snel mogelijk weg. Een week je mond nog houden is niks vergeleken met alles wat je al doorstaan hebt, you’ve got this!

1 like

Wat lief! Dankjewel!

Ja, het plan is om hem wel op te zoeken.
Ik dacht, leuk, militair tijdens de zomerfeesten maar ik kan t toch wel goed met hem vinden, mogelijk omdat de afstand hem een soort onbereikbare persoon maakt (ik ken mezelf). Maar het is wel de bedoeling om hem op te zoeken voor dat herfstbal, ik ben al driftig op zoek naar goede jurken want ik zou het echt typisch Nederlands vinden om dan totaal underdressed aan te komen.

2 likes

Ja maar alleen als je nooooooit meer enge grote poppen op je insta stories doet

2 likes

Mijn hoofdhuid is fucked up door mn extensions en die zijn er nu uit maar ik moet deze week écht mijn uitgroei bij laten werken. Denk dat dat zo’n pijn gaat doen

Hahahahaha sorrryyy. Nee, ga er vandaag niet meer heen, dus je kunt weer gerust mijn stories bekijken. :joy:

Maar het was wel echt heel leuk en mooi. Ze hadden ook een hondjes reus mee haha.

Gelukkig! Ik vond het echt heel erg eng :sob:

Wie heeft ervaring met een weerbaarheidstraining op volwassen leeftijd?

Voor de 2e keer dit weekend mijn nagels lakken :sweat_smile:

2 likes

Ooooh oké, nou dan post ik lekker door en heb nog even geduld haha :slight_smile: 50 Posts toch?

1 like

Oh nee ik heb de melding al gehad. Grappig systeem :smiley:

1 like

Heb je een leuke dag gehad gisteren? Ben wel benieuwd waar je uiteindelijk bent geweest!

Ik ben vandaag op Ibiza aangekomen. Liggen aan het zwembad bij het hotel en het is hier echt niet druk. Nu heb ik twee nieuwe bikini’s gekocht, en raad eens…

Zo jammer vind ik dat hè :cry:

1 like