Een Braun staafmixer van de kringloop. Megasterk en gaat jaren mee. Mijn ouders hebben hem al sinds de prehistorie (destijds nieuw gekocht) en ik heb dezelfde van de kringloop. Zijn soms wat vergeeld, maar lekker boeien en maar een paar euro.
Ik weet niet wat ik ga eten⦠neig naar sushi, maar ik vind bestellen zo duur en de vorige keer was mn albert heijn sushi droog en vies
Ik denk dat ik zometeen een gezichtsmaskertje op ga doen en dan lekker uitgebreid douchen. Of in bad
Mm twijfelā¦
ik mis het punt ff denk ik ben je je bikiniās vergeten?
Even lichte paniek want ik heb hier niet aam gedacht:
Mijn zusje gaat dinsdag een geregistreerd partnerschap aan met haar vriend.
Wat geef je dan voor kado? Ik ben al aan het googlen maar ik zie nog niet echt iets waarvan ik denk; ja dit is het!
Ik denk dat ze ongesteld is geworden
Ugh heb een vermogen extra betaald om op tijd terug te zijn van vakantie en het weekend voordat mān laatste jaar van de master begint bij te kunnen komen, plant er een clubgenoot een 21 diner in dat weekend. Zoooo weinig zin om heel de zondag ziek en brak te zijn door te weinig slaap, maar ov rijdt niet meer terug en kan het gezeur als ik niet blijf slapen ook niet aan. Weet ook echt niet wat ik moet doen, oververmoeid dan dat jaar beginnen of gewoon zeggen dat ik niet blijf slapen en na warm voorgerecht weg ga.
Mijn kat heeft misschien een dodelijke erfelijke ziekte (fokker belde mij net) en ik bel mijn vriend en hij zegt na 2 minuten ik kan nu even niet meer bellen want ik ben aan het koken. Is het raar dat ik daar beledigd om ben?
Pff wat triest dat je wordt gepest zeg, ik hoop dat je bij de andere afdeling terecht kan! Ik duim voor je!!
Een etentje?
Nee dat is niet raar, zou ook beledigd zijn. Misschien aangeven dat je er mee zit en toch graag wilt bellen?
Nee vind ik niet gek, snap dat het onhandig is maar zet dan gewoon even je telefoon op je speaker.
Kan/ga je je kat laten testen daarop?
Nee dat is niet raar, hij weet toch dat je katten veel voor je betekenen⦠En kan hij niet multitasken?
Op zich een goed idee maar er moest nog bij dat mijn broertje er niet bij is omdat hij in Singapore zit voor studie.
Dus dat maakt het lastiger.
Misschien geef ik maar geld namens ons beide
Zeker terecht dat je beledigd bent. en herkenbaar⦠mannen kunnen ook geen 2 dingen tegelijk.
Hoe/wanneer weet je of hij de aandoening ook heeft?
Super kut nieuws man, zou me er ook flink beroerd van voelen.
Ik zou gewoon dat laatste doen! Een 21 diner is leuk, maar je toekomst is wel echt belangrijker hoor, anders had ze het maar eerder moeten plannen.