Dat is ook gewoon een prima toch. Lief kaartje erbij en klaar
Gezichtsmaskertje op, badjas aan, Vid.eoland op en ontspannen.
Dat laatste valt een beetje tegen alleen
Nu moet ik wel zeggen dat ze het best een poos geleden blijkbaar op FB gepost heeft, maar ik check dat nooit dus net naar. Maar denk dat ik er gewoon even een bericht stuur dat ik het niet ga trekken en dat ik ook al zo m’n vakantie gepland heb om het jaar goed te kunnen starten.
@Prikkelbaar Het is best een ding binnen verenigingen. Het is best groot en een soort verbinding tussen vroeger (toen je geen student was) en nu. De ouders vinden het meestal ook belangrijk omdat ze dan een “belangrijke” leeftijd van hun kind vieren en het nieuwe leven van het kind leren kennen. Ouders steken er altijd ook veel moeite in, net als de jarige zelf omdat het meestal heel uitgebreid is qua eten. Het is oprecht wel heel leuk. Maar daarentegen haal je het einde van de avond niet nuchter en ga je na het diner om een uurtje of één nog uit naar een discotheek van ‘vroeger’ dus nogal kut als je die maandag belangrijke dingen hebt…
Maar dit is toch iets van de laatste paar jaar? Of is het altijd een traditie geweest bij de schorre bierstemmen?
Ik ben 1x bij een 21-diner geweest en vond het vreselijk. Gelukkig nooit meer (als het goed is haha).
Ik had zin om m’n haar iets lichter te verven en nu is het een beetje oranje? Het is niet lelijk - denk ik - maar dit was niet echt de bedoeling. Al weet ik niet wat dan wel de bedoeling was.
In ieder geval wel al een jaar of tien. Maar heb het idee dat het de afgelopen twee jaar ofzo wat meer is geworden bij de niet studenten of studenten die niet lid zijn.
Wat vervelend dat je je zo voelt Ik denk eigenlijk dat je tante het vraagt, omdat je ook hebt gezegd dat je je onzeker voelt erover (super goed dat je dit hebt gezegd trouwens!). Face to face kan je toch wat makkelijker praten dan via de Whatsapp. Ik verwacht dat ze die 4 kilo, die jij mega goed ziet in de spiegel, niet eens ziet.
Voor heel Düsseldorf heb je een milieusticker nodig. Ook voor het parkeren buiten het centrum.
Ik heb de hele dag al buikpijn en een zenuwachtig gevoel. De diagnose is bijna een jaar geleden en vorig jaar was dat een paar dagen voor het nieuwe schooljaar.
Morgen begint een nieuw schooljaar, dus het voelt echt als een nieuw begin of zo.
Het is gewoon zo raar en er komt vanalles weer boven van afgelopen jaar.
En dan ben ik ook gewoon nerveus of het allemaal wel lukt en gaat en vanalles.
Heb me al geprobeerd te ontspannen net, maar echt helpen doet het niet.
Het is gewoon raar.
Is logisch dat je zenuwachtig bent en een gespannen gevoel hebt. Zorg goed voor jezelf! Komt vast helemaal goed en het wordt vast een mooi schooljaar.
Dat laatste. Sowieso lekker voor jezelf kiezen en je grenzen aangeven.
Dont do it. Ik gaf vaak toe aan die drang en elke keer na paar maanden was ik hem weer zat, maarja dan zit je vast aan die awkward uitgroei periode.
Dat is heel logisch, echt. Ik snap wel dat het moeilijk is, vooral nu het weer rustig is na zo’n lange tijd, maar je lichaam en brein herinneren dit soort dingen zich juist nog sterker op belangrijke data (zoals idd precies een jaar later). Ik heb nog steeds dat ik me na een vervelende dag rond kerst elke kerst gespannen voel, en dat is al minstens tien jaar geleden. Het is nog zo recent ook bij jou! Logisch dat ontspannen niet helemaal lukt, maar dat is niet erg, dat mag. Gewoon laten gebeuren en verder vandaag niet teveel hooi op je vork nemen idd maar volgens mij luister je daar al prima naar <3
Kun je niet vanuit Ehv met de bus gaan? Is een hele fijne verbinding, je bent in 1,5 uur van station Ehv op station Dusseldorf en het is helemaal niet duur!
Ja ook bij een P+R, gewoon binnen Düsseldorf. Je kan wel buiten de stad parkeren en dan met de trein inderdaad.
Hoe mooi dat je dit jaar je eigen klasje krijgt? Het is vast een raar gevoel ja, maar het wordt een top jaar dit keer en de kinderen zijn blij met zo’n lieve juf die alleen maar sterker is geworden door afgelopen jaar. Echt
Zo’n milieusticker is echt heel makkelijk en goedkoop te verkrijgen. Kost nog geen 5 minuten. Of is de auto te milieuvervuilend?
Zo’n sticker kost maar een tientje hè?
@Hufflepunk @Rosemary
Lief van jullie♡
Ja ik ben ook heeeel blij dat ik gewoon mn eigen klasje krijg en ik heb ook heel veel zin in
Meiden uit verenigingen nodigen meestal hun vriendinnen van de vereniging thuis uit voor een chique diner. Ik heb gewoon kaasfondue geserveerd maar meestal heb je wel meerdere gangen en komt iedereen in gala.