Ik ben vandaag voor het eerst op een ‘vriendschapsdate’ gegaan? Alsin afgesproken met een onbekende om te bekijken of het leuk is voor een vriendschap ooit. Het was gezellig. Dat wel. Moet het verder nog even op me in laten werken.
Hahaha, die theorie was ik nog niet tegen gekomen .
Ik vind Simon sowieso maar een raar mannetje.
Oh dit lijkt me vet leuk?
Ik zat hier vandaag nog aan te denken. Dat er een soort Tinder moet komen om vrienden te zoeken.
Haha met een vrouw. Iemand uit de buurt die nog wat jonger bleek dan ik dacht hahaha, maar dat was niet zo erg. We hadden contact gekregen via een 'ik zoek mensen/vrienden app. Vanuit daar gechat en geappt. Nu dus afgesproken. Ze had alleen andere normen en waarden over het in leven laten van insecten. (Compleet random dit sorry).
Echt geen zin in werk morgen. En moet ook nog eens naar de tandarts.
Als je dat leuk vindt en het is nog vrij: ga de escape room ‘master mind’ doen in Valkenburg. Sowieso zijn hun escape rooms meesterlijk, maar deze is echt lastig (en voor max 2 mensen)
@En_17_Anderen Ja dit was dus inderdaad ook via Hey vina! Ik wilde vooral meer vrienden in de buurt en je kan ook daar een straal van het aantal km’s instellen. Die app vind ik sowieso wel een aanrader btw! Zitten een paar leuke quizes bij. Al zal je ook geluk moeten hebben met wat je treft. Net als met tinder!
Die heb ik nog niet gedaan! Ga 13 okt de laatste room doen daar; the lost flight. Alleen bij master mind niet ontsnapt
Haha de master mind is vreselijk. In Eindhoven schijnt ook een goede nieuwe room te zitten! Ik heb echt afkick verschijnselen, zo lang al niet meer geweest ;o
Oh maar die andere kamers daar zijn ook mega!!! En die zijn beter te doen hahaha (alsnog wel pittig, ik vind ze geweldig!) en die zijn voor max 6 denk ik?
Ik vond ‘m heel goed alleen wel vreselijk als je niet ontsnapt en daarna denkt NO ZO SIMPEL?!
Mijn vriend gaat zijn haar milimeteren en ik vind het zo spannend. Ben zo benieuwd hoe het gaat staan
ik heb echt nog nooit zolang op het forum gezeten als vandaag, zowat een hele dag
Lost flight is het makkelijkst, met een ontsnappercentage van 28% ofzo? Dat zeggen die gasten daar altijd. Is echt een superleuke setting met heeeel enthousiaste eigenaars en meestal loopt er een lieve hond rond, in de foyer
Asylum vind je dan niks, piste 20x bijna in m’n broek. Zodiac letter is niet eng
Bah. Ik vind het zo omzettend waardeloos zoals ik mezelf de afgelopen dagen voel…
Ik ben doodmoe, ik kan amper iets en toen mijn vriend ging klussen ging ik bij mijn ouders slapen. Ze begrijpen mijn situatie maar het is alsnog enorm kut en eenzaam. En gister en vandaag zelfs zo weinig energie dat mijn vriend mij moest douche. Vraag mezelf af hoe ik de komende dagen moet gaan werken… ben enorm blij als ik binnenkort naar de internist mag. (Na 2.5 maand wachten nu gelukkig nog maar 2 weken. ) want ik geloof niet alleen dat het aan mijn b12 en vitamine D ligt. Vergeet ook belachelijk veel… vandaag toen ik thuis kwam zitten huilen uit frustratie omdat ik gewoon zo graag wil
Ik zou misschien een avondje/dag naar Aken gaan, mooie stad. Je kunt er leuk winkelen en beetje rondlopen (naar de DM). En dan 's avonds naar Tijuana; is een cocktail bar en daar kun je ook Vega eten (volgens mij is @anon98052296 laatst ook in Aken geweest) Maastricht is sowieso heel leuk, vind ook het bonnefante museum wel een aanrader. In Valkenburg ligt ook een lekker welnesscentrum, thermae 2000.
Oh haha, is misschien toch niet zo bekend dan. Ik heb ‘m ook onthouden omdat het zo bizar en belachelijk is. Zoek maar eens op Eleanor/Tina/Gretchen.