Wat je even kwijt wilt #6

Lief! Dank je wel!

1 like

Heb nog lang niet bijgelezen dus dat ga ik zo eerst doen, maar ik moet even kwijt dat ik vandaag mijn mentorleerlingen voor het eerst heb gezien en ZE ZIJN ZO LEUK!!! Word er helemaal happy van om dit jaar met ze te gaan werken. Het zullen vast ook af en toe draken zijn maar dat zien we dan wel haha.

21 likes

Misschien is het een idee om eerst een poosje contact te hebben voordat je gaat afspreken. Ik heb zelf al best wel wat mensen via internet ontmoet en appte daar eerst een poos mee, ook veel groepsapps en dat maakt het minder spannend. Daarnaast bedenk je ook dat iedereen het spannend vindt he.

Ik vond vooral de groepsapp waarin ik heb gezetten met mensen van internet erg fijn. Heb dat helaas nu niet meer.

Dam tot dam by night?
Zo ja leuk! En sowieso succes!

Wat leuk om te lezen hoe dit is gegaan. Geeft de dertigers moed :wink:

High five! Goed gedaan en lekker van genieten

1 like

Dus ik ben via via in een mailwisseling terecht gekomen met zeer vertrouwelijke informatie over het bedrijf waar ik werk… Misbruik maken van de situatie? :yum:

Haha nee zou ik nooit doen, karma is een bitch. Maar het is wel grappig dat opeens iemand er achter kwam dat ik in de cc stond.

2 likes

Ik heb echt slapeloze nachten van mijn thesis. Morgen de herkansing inleveren en ik kan gewoon echt niet meer dan dit doen… Ik hoop zo dat ik goeie karma krijg en het gewoon haal, ik ben zo zo zo bang :sob: ik ben zo in paniek ook erdoor, wat moet ik doen als ik het niet haal :sob: please please please laat me een 5.5 halen

Ja. Ik wilde het niet posten maar nu is het al gepost

1 like

Over een week is de pumpkin spiced latte weer terug bij de Starbucks :heart_eyes::heart_eyes:

————————————-
@anon98052296 Wow wat heftig en snel gegaan zeg! Is er verder niemand ziek geworden van dat groepje wat met hem in contact was gekomen?

1 like

Dat weet ik allemaal niet

Ah Oke sorry! Dacht dat jij er misschien meer van zou weten. Ik moet ook niet zomaar zo’n aanname maken.

Nee sorry ik ben er heel erg van geschrokken en een beetje in de war en ik weet ook niet wat ik moet zeggen erover, ik wil er eigenlijk niet over praten

3 likes

Knuffel! Als je er wel iets over kwijt wil, ben je altijd welkom.

2 likes

Vandaag allemaal boodschappen met een B gekocht: broccolisoep, bospeen, baguettes en bloedsinasappelsap. :sunny:

11 likes

Ik mis mijn vriendinnen die niet meer leven
De dagen weken en jaren gaan gewoon voorbij.
Zou je de stemmen van overleden mensen na pakweg, 20 jaar nog herinneren?

4 likes

Eigenlijk moet ik alle foto’s die ik alleen digitaal heb eens fatsoenlijk printen ergens. Stel dat ik alles kwijt ben, dan heb je gewoon niks meer. Ook geen lelijke puberfoto’s, Echt iets wat ik onnodig uitstel. Raden jullie Hema of kruidvat aan?

Nee ik herinner mij de stem van mijn moeder (20 jaar +/) en van een vriendin ( 15 =/- jaar) niet meer.

1 like

Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat er een 5.5 voor je in zit. :kissing_heart: Heb je wel goede en vooral duidelijke feedback gehad?
(Moet zelf nog wachten op de uitslag en heb er een slecht gevoel over (bachelorthesis was ook geen feestje).

Sorry, niet bij stil gestaan. Weggehaald, en je mag me altijd een berichtje sturen als je even je ei kwijt moet. Of voor afleiding. :heart:

1 like