Wat je even kwijt wilt #6

Ja echt fijn he? Ik heb het een poosje gebruikt alt slaapmedicatie maar helaas na verloop van tijd werke het niet meer.

Ik kom er serieus nu pas achter dat er zoiets als RLS sokken bestaan tegen rusteloze benen. Direct besteld, hoop zo dat ze werken :balloon:

1 like

Ik ging vanochtend na het hardlopen al helemaal kapot en dit was 4,3 km. Ik moet over drie weken 8 km lopen tijdens een event en ik kijk er zo erg tegenop!

Ik zag net m’n droomvacature voorbij komen :heart: Ze vragen helaas meer werkervaring dan dat ik heb maar ik ga gewoon m’n stoute schoenen aantrekken en solliciteren. I need thissss :crossed_fingers: (jullie mogen duimen!!)

40 likes

Gefeliciteerd @coffeebreaks @equinox!

2 likes

Ik ben misselijk maar heb ook honger (zin in de crackers met avocado die ik nog heb liggen en in chili cheese nuggets) de struggle is real

Heb je hier een tutorial voor?

Oh dat klinkt wel heftig en naar. Hopelijk is het verholpen als je op reis gaat straks!

1 like

Oh ik vond het juist niet zo fijn.
Maar dat komt vooral omdat ik het voor iets anders gebruik en niet als slaapmedicatie dus het kwam nogal als een verrassing toen ik in een klap helemaal moe werd en 11 uur aan een stuk sliep. Ik had alleen gehoord dat je ‘s ochtends wat vermoeider kunt zijn.
Maar als je het als slaapmedicatie gebruikt kan het inderdaad erg fijn zijn!

Ja joh gewoon doen!
Nee heb je , ja kun je krijgen

1 like

niet geschoten altijd mis (; succes!

1 like

Jezelf héééél, heel kwetsbaar opstellen en over drempels heenkomen, doodenge dingen doen zoals afspreken met wildvreemden die je één keer hebt gezien, naar verjaardagen van mensen die je nauwelijks kent, ongemakkelijke momenten met stiltes, kruisbestuivingen door je mee te laten nemen naar andere vriendengroepen. Zo ben ik via een verse vriendin gisterenavond laat in een spelletjesavond beland in een buurtcentrum met mensen die ik normaal nóóit zou opzoeken. Het was echt onwijs gezellig. Nu zit ik daarnaast in een appgroep met nog 3 andere meiden en ga ik binnenkort met hen een filmavondje houden. Ik merk dat initiatief nemen echt wordt gewaardeerd. Ik ben erachter gekomen dat stiekem iedereen houdt van aandacht, het leven spannend vindt, nieuwe sociale contacten en aandacht in de vorm van oprechte interesse fijn vindt. :slight_smile:

En: Wijn verenigt.

Maar, zit jij in hetzelfde schuitje dan? :slight_smile: vriendinnen worden? :-p

13 likes

straks eindelijk mijn contract tekenen, ik werk eigenlijk al een derde week in het zwart nu maar straks is het dan toch officieel :heart_eyes:

21 likes

Heb je het op meerdere plekken? Ben zelf ook 23 en heb echt 1 plekje waar 5/6 grijze haren uitgroeien, echt een soort van highlight :roll_eyes:.
Heb ook donker haar maar ga het gewoon verven.

Ik kocht een stokbrood voor vanavond maar heb al 3/4e naar binnengewerkt met kruidenboter. Dat schiet natuurlijk wel op zo :’(

4 likes

Ooh, kun je me laten weten of het werkt? Ik doe al de hele zwangerschap geen oog dicht.

Oude HMH :slight_smile:

Ach, dan nu dubbel :joy: Maar ik zag geen antwoord onderaan de post staan, vandaar

Ik heb vandaag voor het eerst in drie jaar een vak waarvan alle drie de coordinatoren en professoren vrouwelijk zijn. Normaal zijn het alleen maar mannen en met uitzondering een vrouw. Echt fijn dat daar meer verandering in komt

3 likes

‘Ik paste zelfs m’n leven erop aan’. Je kunt ook overdrijven, lieverd.

16 likes