Ik heb een telefoonboek in excel.
Als iemand belt typ ik direct zijn naam. Al is het fonetisch
Nja ik weet niet wat voor tips je verwacht want veel mensen spreken hun naam gewoon niet duidelijk uit of praten te snel. Soms moet ik het 2x vragen en dan versta ik het nog niet. Meeschrijven heeft dan geen zin.
Ik heb wel eens doorgegeven dat ik Johan voor een collega aan de telefoon had en dan was het Niels ofzo. Nu heb ik schijt, moet je je naam maar duidelijk uitspreken :ā) Soms heb ik mensen uit het noorden of achterhoek ofzo aan de telefoon, niet te verstaan.
Gelukkige verjaardaaaaag!
Hahhaha ja dat is ook wel zo. Mensen praten echt onduidelijk. Gister begon er een te schelden toen ik nog een keer zijn naam vroeg :ā). Ik probeer wel mee te typen maar versta ze echt slecht haha
Ik las eerst botox hahaha
Dankje!
Ik heb nog steeds geen antwoord terug ontvangen van die leidinggevende die mijn ontslag heeft geautoriseerd. Wat raar is want normaal reageert hij gelijk.
Maar ik had dus HR weer gebeld en de hele situatie uitgelegd en geeist vanwege de nieuwe privacy wetgeving dat ik mag weten wat erover mij in hun systeem staat. Toen hebben ze inderdaad beaamd dat ik als uitdienst sta per augustus, maar mensen van een team waarin ik werkte die wilden weten hoe en wat en zij wilden dus niet dat ik moest weten dat mijn ontslag gewoon door is gegaan. En mijn leidinggevende speelt dat spelletje gewoon mee want hij gaf dus aan ja ik heb je ontslag medio juli terug getrokken terwijl dat helemaal niet het geval is. Ze hopen dat als ik niet weet dat het inderdaad geautoriseerd is, ze mij alsnog om konden praten maar ik heb in die mail ook gezegd van jullie dwingen mij om in dienst te blijven terwijl ik dat gewoon niet wil.
Ik heb van HR ook een bevestiging ontvangen waarin staat dat de leidinggevende op xxxx datum de ontslag heeft geautoriseerd.
Dus al met al administratief is gewoon goed, sociaal zitten ze gewoon een spelletje te spelen maar ik laat nu echt niet meer met mij sollen.
Ik ben al de hele ochtend motivatie filmpjes aan het kijken om succesvol een presentatie te geven. Want hopelijk geef ik woensdag mijn allerlaatste presentatie op de unief en dan ben ik afgestudeerd. Beginnen jullie eigenlijk al met solliciteren voor je grote mensen job als je eigenlijk nog niet weet of je afgestuurd zal zijn? Ik moet enkel nog mijn punten voor mijn thesis krijgen en al de rest is al afgerond, maar ik zie nu al veel interessante vacatures voorbij komen, maar technisch gezien heb ik dus mijn diploma dus nog niet?
Ze zong gisteren happy birthday toen mān vriend jarig was, zo leuk haha. Klonk nog redelijk goed ook
Als jij het zwart op wit hebt dat je ontslag toen geautoriseerd is kunnen ze je niks meer maken. Ik snap dat je zo niet wilt weggaan maar als je leidinggevende zo doorgaat zou ik het laten hoor wat willen ze doen?
Ja precies, ik ga nu ook niets meer doen maar stel hij geeft nog wel een reactie dan antwoord ik wel terug van ik heb HR gesproken en een bevestiging ontvangen dat mijn ontslag is geautoriseerd. Doei!
HR gaf inderdaad ook aan dat nu dat eenmaal is geautoriseerd is er niets aan de hand, gelukkig!
Huh is me nog nooit opgevallen
Gefeliciteerd!
Ah ja natuurlijk⦠net als ik naar de winkel wil begint het te regenen.
Heb ik wel gedaan! In mijn geval merkte ik dat het zeker voor functies die niet direct werkervaring eisen gewoon prima kon. Ze zien bij het bekijken van je cv gewoon zelf al wel of je diploma al binnen hebt en anders kan je het misschien ook nog in motivatiebrief aangeven (iets van dat je nu aan het einde van je studieperiode bent aanbeland oid)
Spannend! Wat ik deed was de verwachte datum behalen diploma in mijn cv zetten.
Ja wow als slaapmiddel werkt het echt als een trein. Ik heb gewoon geslapen van 23:00 tot 10:30⦠Heb ook mān wekker totaal niet gehoord maar gelukkig ben ik vrij vandaag.
Vind het eigenlijk niet zoān fijn spul.
Ik stemde net pas en wilde nog toevoegen #geentrut maar helaas
Ja, zo interessant maar ik moet er ook niet te lang bij stilstaan idd haha.
Ik heb ook echt geen idee wat mensen van mij vinden, irl vinden mensen me vaak stil, dat weet ik wel, maar of ze me aardig/leuk/stom vinden�?? Geen idee haha