Wat je even kwijt wilt #6

Ik heb net even ingelogd, op de homepagina zie ik dan een blok in het midden met ‘studieschuld’ (dat is het totaal) en als je daaronder op de groene knop met ‘details’ klikt, en dan vervolgens op ‘bekijk schuldhistorie’, krijg ik een duidelijk overzicht met het deel dat lening is en het deel dat prestatiebeurs is (en dus wordt kwijtgescholden). Lukt het zo?

1 like

Weet iemand waar ik een mooi soortgelijk plaid kan vinden? Vind €189,95 voor deze van crispsheet een béétje teveel van het goede :roll_eyes:

3 likes

welk formaa plaid ongeveert?

Maakt niet mega veel uit, het liefst zo groot mogelijk

Ooit eraan gedacht om een zoek-topic aan te maken? Je bent zo vaak op zoek naar iets haha :stuck_out_tongue:

9 likes

don’t worry hebben we… Het ‘help ik zoek’-topic

Oke, laat ik het dan anders formuleren: Er ooit aan gedacht om het zoektopic te gebruiken? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Haha

Never not looking for stuff.
Zo’n topic zakt binnen 3 tellen naar beneden, ik ben dan de enige die er steeds wat in post haha :joy: :raised_hands:

5 likes

Ik heb ineens zo’n trek in specifieke dingen. Dus ik ga zo gevulde eieren maken en daarna een appeltaart.

9 likes

Gisterenavond heb ik leuke dingen gedaan. Lag voor mijn doen laat in bed. Vandaag helemaal kapot. Heel erg moe en koppijn. Leuk hoor avondje uit.

M’n zak taaitaai is al op :cry:

2 likes

Eindelijk seizoen 3 van the affair :heart_eyes:

2 likes

Ja pff ik vind het vooral van m’n broertje irritant, hallo, we hebben maar één nichtje en we zijn echt met z’n drietjes opgegroeid en zagen elkaar elke dag, je mag best wat moeite doen. M’n vriend kent haar een stuk minder lang dus snap ook wel dat hij niet zo makkelijk een speech gaat lopen schrijven. Meestal is 'ie wel behulpzamer maar hij neet nu ook z’n telefoon niet op :") M’n broertje is gewoon een luie donder.

Ik ga straks kaasfondue eten met mn zusje omggggggg zoveel zin in

10 likes

Beterschap :kissing_heart:

1 like

Honger. En ga straks ergens eten met vrienden dus wil nu nog niets nemen.

nee nog steeds niet… Zie alleen maar mijn schuld die in nu opbouw (dus niet van bachelor) :frowning: thanks voor je hulp though!

Het enige wat ik vandaag gedaan heb is een rijles, toen ben ik op de bank gaan liggen om mijzelf op te laden zodat ik schoon kon maken. Om 4 uur moest ik van mijzelf beginnen maar onderweg naar de wasmachine kwam ik mijn bed tegen en nu lig ik in bed :sweat_smile:

17 likes

Zoiets zou mij ook gebeuren :joy:

1 like

Misschien iets van een rijstwafels of iets luchtigs pakken, heb je nu toch iets en het vult niet echt

1 like