Wat je even kwijt wilt #6

Godzijdank gaan mijn buren nu op vakantie. Ze hebben weer knallende ruzie want vakantiestress. Man man man. Krijg wel beetje medelijden met dat meisje hoor. :’)

Echt? Weet niet precies waar je naar zoekt dan misschien maar ik vind het schuldoverzicht (akelig) duidelijk

Ja ik ook pff, ik zit op de bank met 1 opgemaakt oog maar toen was ik het alweer zat. Zo maar ff chillen bij de carwash van een vriend maar als dit zo doorgaat red ik sluitingstijd niet eens. :tired_face:

3 likes

Hahaha lekker vuilnisbakken leegvreten. Perfecte plek voor.
Ik zag een keer een muis in de kantine van het ziekenhuis.:open_mouth:

1 like

haha, ik kan niet zien waaruit de schuld opgebouwd zien en ik kon me herinneren dat dit een maand geleden ofzo nog wel zo was? Volgens mij moet er namelijk een deel nog worden kwijtgescholden door diploma, ik weet het eigenlijk wel zeker maar kan dus niet meer zien hoeveel precies… heel frustrerend. Maar ik ben nu bijna klaar met master, en volgens mij wordt bij een universitaire bachelor je beurs pas kwijtgescholden als je je master hebt gehaald. Maar ik weet het dus niet zeker

De ijssalon waar ik kom (hemels voor degene in de zaanstreek) krijgt deze winter ook verse wafels en poffertjes!! @Flexican @Flopsyunicorn Wordt in oktober maar tijd voor een zaanstad meeting, haha.

4 likes

Ommmmmgggg ik ben voor :heart_eyes:

2 likes


Ik ga stuk om mijn moeder

28 likes

Ik heb gister het hele huis, tot in de kleinste hoekjes stofgezogen en gedweild… en mijn vriend is nu aan het stofzuigen?
Ziet hij dingen die ik niet zie? :face_with_monocle:

1 like

Ja klopt inderdaad. Pas als je helemaal gestopt bent met studeren wordt het deel wat je beurs was kwijtgescholden.

1 like

Einde van de dag zal ik de uitslag doorgeven hahaha

2 likes

thanks! Soms overvalt die schuldenstress me echt en dan moet ik in paniek alles checken. Ving gister een gesprek op van een meisje die financiering van haar huis niet rond kon krijgen en sindsdien paniek paniek, maar dan valt het gelukkig mee.

1 like

Ik kocht net een nieuw toetsenbord en ik betaal contant, maar degene achter de kassa (jongen van 25 ofzo) werd er helemaal zenuwachtig van, ooo de kassa geeft niet aan wat ik terug moet geven… uhhh kan je niet rekenen dan?:joy: Vond het best bizar en zie het steeds vaker als ik contant betaal

1 like

Oke mijn nichtje heeft vandaag haar 21-diner en ik hou helemaaaal niet van dat soort dingen maar wel van m’n nichtje dus ik ga daar gewoon leuk heen. Maar de cooperatie van mn broertje en vriend is echt 0,0000 qua cadeautje of speech!? Haar echte cadeautje heeft ze al gehad op haar verjaardag, maar ik dacht misschien is bloemen ofoz wel leuk en ik vind een speech schrijven in m’n eentje veel lastiger dan als een van die twee even zou meedenken.

1 like

Ik heb net even ingelogd, op de homepagina zie ik dan een blok in het midden met ‘studieschuld’ (dat is het totaal) en als je daaronder op de groene knop met ‘details’ klikt, en dan vervolgens op ‘bekijk schuldhistorie’, krijg ik een duidelijk overzicht met het deel dat lening is en het deel dat prestatiebeurs is (en dus wordt kwijtgescholden). Lukt het zo?

1 like

Weet iemand waar ik een mooi soortgelijk plaid kan vinden? Vind €189,95 voor deze van crispsheet een béétje teveel van het goede :roll_eyes:

3 likes

welk formaa plaid ongeveert?

Maakt niet mega veel uit, het liefst zo groot mogelijk

Ooit eraan gedacht om een zoek-topic aan te maken? Je bent zo vaak op zoek naar iets haha :stuck_out_tongue:

9 likes

don’t worry hebben we… Het ‘help ik zoek’-topic