Vandaag even naar Duitsland geweest en daarna naar mijn neef want zijn dochtertje werd 2. Superlief en schattig. En weer eens teveel taart lopen vreten
Holly Mae brood, de dochter van!
maar uiteraard nu ook bekend van gtst, ze heeft hollands next topmodel gedaan films. etc…
whahahaha
Ah oke deze persoon is mij totaal ontgaan. En dus professioneel danser. Ja echt dom. En dat vriendje van haar speelt ook gewoon in een musical. Dan dans je toch ook? Oneerlijk ik vind dat ze gediskwalificeerd moeten worden
Oke ik heb morgen als laatste dag recht op (gratis)weekend ov en heb eigenlijk wel zin om een voor mij onbekende stad te verkennen in Nederland. Een voor mij onbekende stad vinden is niet zo moeilijk aangezien ik een boerentrien uit de provicie ben Hebben jullie tips voor een stad die redelijk centraal is en waar je lowbudget (als student) kan rondlopen en dingen kan zien/doen voor een dagje? Ik ga in m’n eentje dan waarschijnlijk
Ik wil heel graag dat mn scharrel langskomt maar durf het niet te vragen en denk dat het toch niet kan/wil mja ik wil hetttt.
Zo jammer. Vind juist Miljuschka en Bridget heel stoer, denk dat het juist leuk is om ontwikkeling te zien bij kandidaten die helemaal geen danservaring of iets hebben.
ja joh die groei! want ze dansen een hoop uren!
Ik ben al een paar uur thuis maar kom er nu achter dat ik mijn lievelings tweedehands fluffy vest op de fiets verloren ben
Utrecht? Haarlem? Delft?
Ik heb opnieuw gebeld en word zsm teruggebeld maar kan pas morgen om twaalf uur naar de apotheek als ik niet eerst urine hoef in te leveren. Hoe maak ik het in de tussentijd zo draaglijk mogelijk? Blaasontstekingen zijn echt een hel.
Is het goed gekomen? Heb het een beetje meegekregen en lijkt me echt een rot situatie. Heel veel succes en plezier gewenst bij je nieuwe baan!
Ok gedaan! Ik acht de kans heeeeel klein, maar we zullen zien. En anders ga ik zo lekker slapen
“Pittig kroketje in een Sapphje”
Ik moet zometeen een halfuur fietsen maar ze gaven aan dat ik wel direct met een kuur moet beginnen. Misschien dat ik onderweg ook een bak ijs meeneem want zwelt wel een beetje in zelfmedelijden momenteel.
Oké Delft it is denk ik!
Echt maanden geleden dat ik een zaterdagavond thuis zat.
Utrecht is leuk om doorheen te wandelen! Grote stad, maar toch knus vind ik altijd.
edit: Oh het werd Delft al. Eerst verder lezen dan posten
Kwaliteit is niet mega goed, maar is ook weer afhankelijk van wat het is en van welk merk het is. Het verschilt nogal.