Wat je even kwijt wilt #6

Oke, laat ik het dan anders formuleren: Er ooit aan gedacht om het zoektopic te gebruiken? :stuck_out_tongue_closed_eyes: Haha

Never not looking for stuff.
Zo’n topic zakt binnen 3 tellen naar beneden, ik ben dan de enige die er steeds wat in post haha :joy: :raised_hands:

5 likes

Ik heb ineens zo’n trek in specifieke dingen. Dus ik ga zo gevulde eieren maken en daarna een appeltaart.

9 likes

Gisterenavond heb ik leuke dingen gedaan. Lag voor mijn doen laat in bed. Vandaag helemaal kapot. Heel erg moe en koppijn. Leuk hoor avondje uit.

M’n zak taaitaai is al op :cry:

2 likes

Eindelijk seizoen 3 van the affair :heart_eyes:

2 likes

Ja pff ik vind het vooral van m’n broertje irritant, hallo, we hebben maar één nichtje en we zijn echt met z’n drietjes opgegroeid en zagen elkaar elke dag, je mag best wat moeite doen. M’n vriend kent haar een stuk minder lang dus snap ook wel dat hij niet zo makkelijk een speech gaat lopen schrijven. Meestal is 'ie wel behulpzamer maar hij neet nu ook z’n telefoon niet op :") M’n broertje is gewoon een luie donder.

Ik ga straks kaasfondue eten met mn zusje omggggggg zoveel zin in

10 likes

Beterschap :kissing_heart:

1 like

Honger. En ga straks ergens eten met vrienden dus wil nu nog niets nemen.

nee nog steeds niet… Zie alleen maar mijn schuld die in nu opbouw (dus niet van bachelor) :frowning: thanks voor je hulp though!

Het enige wat ik vandaag gedaan heb is een rijles, toen ben ik op de bank gaan liggen om mijzelf op te laden zodat ik schoon kon maken. Om 4 uur moest ik van mijzelf beginnen maar onderweg naar de wasmachine kwam ik mijn bed tegen en nu lig ik in bed :sweat_smile:

17 likes

Zoiets zou mij ook gebeuren :joy:

1 like

Misschien iets van een rijstwafels of iets luchtigs pakken, heb je nu toch iets en het vult niet echt

1 like

Zit al de hele dag vast onder een ziek kind en verveel me echt kapot. Nu wil ik iets shoppen. Maar wat.

Ik heb precies dezelfde dag! Alleen heb ik nooit de intentie gehad om schoon te maken.

2 likes

Ik heb zojuist mijn duurzame yoghurtbeker opgehaald bij de AH die ik bij elkaar heb gespaard met zegeltjes (eerste keer dat ik ooit meedoe aan zo’n spaaractie). Nu kan ik verantwoorde ontbijtjes meenemen naar mijn werk. Well I guess this is growing up.

10 likes

Ben echt zo klaar met sneue mannetjes die vrouwen op straat niet met rust kunnen laten he. Doe mij zo’n wet als in Frankrijk waarbij dat verboden wordt. Gisteravond laat fietste ik naar huis en het was weer raak, een groepje eikels dat het hihaho zo geinig vond om te doen alsof ze mijn weg op het fietspad gingen versperren. Ja ik ga dan harder fietsen ipv afremmen want ik raak er liever een dan dat ik me bang laat maken. Met hun zachte g (lekker weekendje weg in de grote stad, stoere bikkels?) me naschreeuwen, ‘kijk haar gaan, dat gat!’. Wáárom moeten we dit allemaal maar accepteren?

22 likes

Ik begin maandag met een nieuwe stage, ben daar mega zenuwachtig voor, m’n favoriete huisgenootje is aan het inpakken want ze verhuist morgen (we waren al vrienden voor we samen gingen wonen), én ik ben super ongesteld. De combinatie van die drie dingen maakt me echt super labiel, moet om de kleinste dingen huilen. Ik kan niet echt tegen verandering, Jezus.

Ik word gek van mezelf :roll_eyes: ben blij als deze week voorbij is want dan is het allemaal niet nieuw meer, pfff

3 likes

Hij was mijn buurman. Hij is heel aardig en daardoor werd mijn crush nog veel erger hahaha.

7 likes