Nee, ik niets qua kleding. Wel slingers en nototieboek voor school, maar dat is niet zo boeiend haha veel plezier en ben benieuwd of jij wel wat kunt vinden
Ik ga over een uur lunchen met een vriendin. En ik haal haar op. Maar ik moet nog douchen en uit bed komen en alles.
Oke grapje ik heb nog 3 kwartier.
En opschieten ho maar
- Kom nu uit bed, lui varken
- Chill nog 10 minuten en ga dan haasten
- Blijf in bed en app je vriendin over een half uur dat je later bent
0 stemmers
Niet lui varken, maar is lekkerder als je niet hoeft te haasten:)
Ik zit gewoon al urenlang op youtube video’s over pizza te kijken. De grootste pizza in de wereld, de beste pizza in de wereld, mensen die pizza eten, complete pizza shows. Pizza pizza pizza.
Hahaha oke ik app haar net waar wij gaan eten. En ik stuur hoe laat? (Ja hadden we al afgesproken, doe net of ik gek ben).
Zegt ze: tussen 12 en half 1? Hahaha gisteren hadden we afgesproken 12 uur. Dus topp!!!
Wss ligt ze zelf ook nog in bed
Een hardloopevenement komt hier voorbij en er rennen heel veel mensen voor kanker en ik word er gewoon een beetje emo van. Ik vind dat echt mooi. Misschien moet ik ook maar een keer mijn luie reet van de bank afhalen en voor zoiets gaan trainen
Okeeee ik kom nu uit bed! Sorry voor de spam en bedankt voor het stemmen mensen!!
Groetjes lui
Ik vind je geen lui varken, meer een lief kuikentje🐣. Maarr als je er eenmaal uit bent hoef je minder te haasten!
Haha lief <3
Ja true. Komt goed
Meiden uit Amsterdam: ik wil graag lopen van Ams centraal naar t Vondelpark. Ik zag op maps dat het 3,5 km is dus dat lijkt mij prima te doen. Of denken jullie van niet?
Elke keer als ik overend kom denk ik: te vroeg, ik ga weer liggen’
Nee, kan wel, zeker als je zegt dat je het graag wil. Het is goed weer ook.
Ja daarom juist inderdaad
Ja lekker doen toch. Ik zou wel beetje omlopen zodat je het centrum centrum ontloopt.
omygod echt?! Op netflix? Best news ever, was zo verslaafd aan die serie maar kon geen goeie stream vinden, wajo binge for lifeee
Wat zal ik gaan eten?
- Kip, patat en appelmoes
- Pizza mozzarella
0 stemmers
Kan me de laatste keer dat ik tot 11.00 heb geslapen niet meer herinneren. Ben nu gewoon een soort van uitgerust.
Ja ik ben Bosnisch! Leuk ik ben pas teruggekomen uit Sarajevo,
Kan iemand me pben. Mijn ex loopt weer lastig te doen via de app en er is verder niemand die me even gerust stelt of kan aanhoren
Tuurlijk! Je mag me ook appen