Wat je even kwijt wilt #6

Ja er is een directe bus verbinding met Bascarsija en het busstation vanaf het vliegveld. Die bus stopt echt gelijk voor de uitgang van het vliegveld. Als je de paspoortcontrole doorkomt en op de koffers wacht is er een grote poster waarop staat waar je de kaartjes kan kopen en hoeveel het kost. Je kunt ook een taxi nemen trouwens, die zijn niet zo duur en een stuk comfortabeler en sneller dan de bus. Want anders moet je ook vanaf de bushalte met je spullen over de kaldrma (die vage gladde stenen) lopen en taxi zet je voor de deur natuurlijk

Nee, echt geen kneusje voelen. In Bosnië is het echt drama om iets via internet te vinden (behalve als het gaat om eten), mensen zijn zo gewend om gewoon naar de bushalte te lopen en het daar te vragen

1 like

Altijd!

1 like

Klaaar! Binnen de tijd :joy::joy:

6 likes

Eens!
Het doet me ook denken aan een aflevering van Grey’s anatomy (jaja, sorry) waarin iemand zegt dat een stel niet gelukkig is omdat ze in een restaurant niks tegen elkaar te zeggen hebben, maar de vrouw van het stel daarna uitlegt dat het soms juist heerlijk is als je even niks hóeft te zeggen.

Ik ben het wel eens met wat @Zemraluani eerder zei, je moet niet bij iemand blijven als je niet gelukkig bent, alleen maar omdat je bang bent om anders voor altijd alleen te zijn. Maar los daarvan denk ik dat je idd niet altijd van een afstandje kunt zien of mensen gelukkig met elkaar zijn.
Edit: sterker nog, ik denk dat het ook vaak zat andersom gebeurt. Stellen die naar de buitenwereld toe heel gelukkig met elkaar lijken, maar waar ondertussen van alles speelt waar niemand weet van heeft.

11 likes

M’n huisgenoot/goede vriendin ging vanmorgen vroeg dus verhuizen en ik ben opgestaan om te helpen met de laatste dingetjes en ik wilde d’r graag nog een knuffel geven voor ze wegging.

Ze zei meteen dat haar huis altijd voor me openstaat en ik langs mag komen wanneer ik maar wil (en dat ze dat meende) en nu, een paar uur later, appt ze al of ik vanavond kom eten. Zo zo zo lief. Ik was er even verdrietig over maar nu ben ik gewoon blij dat ik fijne mensen in m’n leven heb :relaxed:

Edit: Ho sorry dat was niet als antwoord naar jou bedoeld haha shit

19 likes

Gewoon een luie chilldag doen!

1 like

Hahaha, hier ook: ‘hĂ© lief, als jij nu eens een muziekje opzet’ :grimacing:

1 like

Ik floepte er eergisteren de “dooie cavia-uitspraak” per ongeluk uit, en iedereen lag dubbel en vroegen zich in hemelsnaam af hoe ik bij die uitspraak kwam. Toen werd het ongemakkelijk. :joy::joy:

20 likes

“Oh las ik ergens”, “iemand die jij niet kent zei
” “wie zei dat ook al weer”, zo begin ik 80% van Mn gesprekken als ik t over ff dingen heb.

24 likes

Oh heerlijk dit. Ze hebben hierachter een feestje waarop zon oude Rotterdamse dame met sigarettenstem aanwezig is.

Ohh watttt eeen heeeerrrrrlijkkee nazomertt is het ttttoch he?

Ik hoor alleen haar deel van het gesprek, maar ze is zo lekker vrolijk.

19 likes

Dit is echt mijn ultieme nieuwsergernis. Ook altijd bij aanslagen in het buitenland: “Nederlandse Marieke (34) was een week eerder op metrostation waar aanslag plaatsvond.” En dan zo’n quote: “Ja, dan komt het ineens toch wel dichtbij”. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

12 likes

Hahahaha neeeeee wat kut! Soms denk ik erover om dit soort artikelen op te slaan en dan aan het eind van het jaar een compilatie te publiceren: De krant van alle dingen die nĂ©t niet gebeurd zijn, maar toch wel héél dichtbij kwamen! Maar toch iets te veel commitment voor zo’n onnozele ergernis.

5 likes

Van de week zei ik dit ook tegen een vriendin. Ik zei: oh jouw cavia is doder. Ze zat me echt aan te kijken van wtf? Ik heb 2 cavia’s dus de verwarring was compleet. Maar gister zei ze zelf ineens: mijn cavia is doder :joy:

9 likes

Wims cavia had ook dood kunnen zijn, maar Wim heeft alleen twee konijnen.

22 likes

Intens hard hierom gelachen

7 likes

Ik denk echt bij bijna elke post van jou dat er een nieuw iemand is komen meeposten omdat je avatar weer anders is. :joy:

9 likes

Ik zal proberen langer dezelfde avatar aan te houden :stuck_out_tongue: Of ik moet overal een onderschrift posten “groetjes buurvrouw Beppie xxx”.

7 likes

Hahaha misschien ook wel een goeie ja. Of ik moet gewoon meer gaan letten op de usernames.

Morgen moet ik weer werken na 3 weken vakantie te hebben gehad. Ik heb er zó geen zin in
 En dan straks alle rapportages e.d. bijlezen
 Ik ga dat vandaag denk ik heel lang uitstellen :sweat_smile: Eerst nog genieten van mijn laatste vrije dagje!!