Wat je even kwijt wilt #6

Zo fijn!!! En niet meer schuldig voelen he, ongelukjes zitten nu eenmaal in een klein hoekje. Lekker knuffelen vanavond!

1 like

Heel lellek met bubbelplastic en kit, maar voor nu is het gat provisorisch gedicht XD we gaan kijken voor een permanente en mooiere oplossing hahaha.

2 likes

Dit vind jij vast lekker @Zemraluani

Samenvatting

16 likes

O man wat eng! Dikk knuffel.

1 like

Ik had er eentje opgezet van 1 uur maar op de helft drukte ik m per ongeluk weg en ben ik ermee gestopt. Ik ben er wel benieuwd naar, maar als je het echt ergens wil doen is het best duur geloof ik:(

1 like

Mensen die last-minute afzeggen verdienen echt schimmelinfecties en eeuwige jeuk. Gadver.

11 likes

Ik ga echt stuk om deze reacties waarom zijn mensen zo dom en simpel :woman_shrugging:

Note to self: geen Facebook reacties meer lezen

21 likes

Kut national geographic. Zit je leuk een docu te kijken over pinguins. Daarna komen er baby pinguins. Nog leuker. Nee dan gaan ze even laten zien dat veel papa en mama pinguins niet terug komen van eten halen waardoor er dus wees baby pinguins zijn die verloren rondlopen tussen allemaal gezinnetjes.

9 likes

Ik zit op zo’n buurtappsite (nextdoor) en zie daar nog weleens mensen uit mijn postwijken voorbij komen. Dus mijn hoofd koppelt dan automatisch het adres eraan, haha. Niet altijd overigens, maar sommige namen onthoud ik gewoon :’)

Ja :weary: was echt heel zielig en moest meteen huilen

Ff serieus lees ik dat goed?

1 like

Zeg ik niet. Maar ze zagen er zo uit

13 likes

Ik zit een programma te kijken over delicate gerechten in Noorwegen en ze hebben het over vafler (wafels) en ze doen helemaal alsof ze klaarkomen van de smaak zo geweldig is het

Nou ik heb jarenlang geluncht met vafler (stiefpa is Noors) en vind het helemaal niet boeiend

1 like

Ik rijd morgen nogal lastminute naar Keulen en heb geen milieuvignet. Risico lopen of toch maar langs de stadsrand parkeren?

Hahaha ik ook! Ben zelfs nog het bericht gaan checken om het duidelijk nog een keer te zien :joy:

1 like

Mijn badkamer met toilet (enige) grenst aan de woonkamer.

Ik tegen vriend: wil je niet even buiten gaan roken ofzo.
Vriend: moet je poepen?

Hij kent me zo goed :heart:

Ik kan nog steeds niet poepen als hij (of iemand anders) het mogelijk hoort :frowning:

11 likes

Je kan echt heel gemakkelijk en goedkoop bij de tankstations (de tuv) onderweg een milieusticker halen! Scheelt veel stress denk ik.

Aha ok, ik las overal dat je het vooraf moest aanvragen en het een paar dagen duurde. Ga ik zo doen!

Hm raar. Ik weet niet of het is veranderd, maar 2 jaar geleden duurde het bij de TÜV maar 2 minuten. Ze checken je nummerbord en het merk auto en klaar.