Wauw ze hebben me deze maand veel teveel uren ingepland
Ben benieuwd wat er op mijn bankrekening komt te staan
Wauw ze hebben me deze maand veel teveel uren ingepland
Ben benieuwd wat er op mijn bankrekening komt te staan
Mijn ouders gaan zo de deur uit en blijven eten op een verjaardag dus ik ga vanavond lekker eten bestellen, heb er echt nu al zin in
Ik had in eerste instantie bijna dezelfde ava als jou, maar heb m toen veranderd om verwarring te voorkomen. Nu ga ik m weer terug veranderen, Moulin Rouge Christina is veel leuker!
Ik heb eindelijk een keertje meer dan dan 5.5 uur geslapen vannacht. Voelt zo goed. Slaap de hele week al net wat te weinig.
Ik heb dadelijk zin in een milkshake maar welke
0 stemmers
De smaak met de meeste stemmen kies ik!
Vanish erbij doen.
Wil je hem perse vandaag wassen? Je kan het gewoon bij de supermarkt of action halen. Is echt top spul.
Ik voel me niet zo lekker en ben meteen helemaal bang dat het iets ergs is wat begint met griep ofzo
Waarschijnlijk gewoon veel te veel gegeten
ossengalzeep
Aardbeienmilkshake! Dankjewel voor het stemmen
Zo fijn met m’n ouders gepraat gisteravond. Moest echt veel dingen kwijt en ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb
Ik krijg pas over dik een maand de sleutel van het nieuwe huis. Mijn vriend wilt nu al gaan inpakken.
In navolging hierop, dat sleur onvermijdelijk zou zijn ben ik het ook niet mee eens. Ik ben 13 jaar samen met mijn man en er is echt nog nooit sprake van een sleur geweest. Ups en downs wel natuurlijk, maar nooit saai of vanzelfsprekend.
Heb gisteren toevallig voor het eerst in 13 jaar een enorm boeket met rozen gekregen.
Ik ben echt gefrustreerd. Ik heb net mijn kledingkast geordend en ik heb zoveel kutkwaliteit kleding waar ik klaar mee ben. Maar meestal is het het enige wat ik dan heb in die categorie dus hou ik het maar weer “even”. Ik begin steeds meer te geloven dat de five piece french wardrode echt iets voor mij is. Nu nog starten.
Nu heb ik trek in pizza.
Ja dit had ik gisteren ook exact toen ik mijn kast aan het uitzoeken was. Irriteerde me er gewoon echt aan. Maar dan houd je het alsnog want ja anders heb je niks van dat genre. Irritant
Ik moest al aan jouw blog denken dus ik ben alleen maar blij met je promotie hoef ik niet op zoek. Thanks!
Mijn katten moeten een nieuwe krabpaal…
Vind echt kut dat ik daar geld aan moet gaan uitgeven want die dingen zijn zo lillek
En zoiets?
Edit Bernie was mij voor
Zo matig he als je je jas/vest moet uitwassen nu omdat een huisgenoot er bier overheen heeft gegooid.