Wat je even kwijt wilt #6

Vanmiddag met m’n tante 4,5 uur gepraat over/mijn onderbewustzijn getest. Ik geloof er vrij weinig van maar vond het wel een mooi en waardevol gesprek maar ben nu zo gaar!

  • Fijn dat ze 25 entiteiten (soort geesten) heeft weggedreven uit m’n slaapkamer - niet dat ik ze zag maar toch haha
4 likes

Misschien kun je ze dan beter als jpg/png tien keer in een pdf zetten en die dan uitprinten op goed dik papier bij een copyshop en deze ook daar laten uitsnijden.

1 like

Je mag me ook pm’en als ik je ermee kan helpen hoor!

Iemand verstand van toeslagen terugbetalen? Ik moet waarschijnlijk volgend jaar m’n huurtoeslag terugbetalen. Stel het is €1000, kan ik dan in 1 keer €500 betalen en dan de overige €500 in termijnen?

Je spreekt voor het hele bedrag een termijn af. Maar tussentijds meer aflossen kan altijd.

2 likes

Stelletje droplullen he…

1 like

Wow, ik geloofde niet dat dit echt serieus was, maar wel dus… Idioot

2 likes

Mijn moeder betaalt mijn gezichtsbehandeling , zo lief :blush:

7 likes

Hoe vallen blouses van de Monki? Omdat ze xs en xxs hebben, normaal heb ik xs, maar twijfel of dat niet te ruim valt van ze.

Ja Dit! En @anon44204370 je kan aan de telefoon toch ook aangeven dat je een recept op wil halen maar nooit een toegangscode hebt ontvangen. Je hoeft dan toch niet per se te zeggen waarvoor? Bij mij vragen ze vaak alleen naam en geboortedatum en zien dan vanzelf alles in het systeem.

2 likes

Mijn ervaring met Monki is dat bovenkleding wel groot valt. Ik zou xxs doen als je normaal xs hebt!

1 like

Ik heb ook een kleding vraagje :upside_down_face: heeft iemand wel eens bij mostwanted besteld? Valt het normaal en hoe is de kwaliteit?

Het verschilt per model. Meestal valt het wel groot, maar ik heb ook een blouse in dezelfde maat als de rest maar die eigenlijk te strak is. Ik weet niet welke blouse je wilt?

Sowieso gaan Holly Brood en haar vriend dance dance dance winnen

Boring

5 likes

Ja ik kijk dit voor het eerst maar ik vind haar te goed. En ik ben helemaal fan van Patrick wat een geweldige kerel

Voor de derde keer in drie weken mezelf buitengesloten. Heb niks bij me. Al mijn vrienden (maar 4 ofzo) zijn bij hun ouders.

Ooo wil zo hard huilen

Aah nee wat super kut! En nu?

Ik dacht: Goh zal eens kijken hoeveel posts ik inmiddels heb, want ik mis een aantal topics die members only geworden zijn heel erg. Zijn er onderhand vast bijna 50. Zijn het er dertien. DER-TIEN :tired_face:

10 likes

Ik ben aan het werk met een blaasontsteking. Heb de doktersdienst gebeld voor een spoed recept voor antibiotica. Ze hebben meerdere keren geprobeerd te bellen terwijl ik natuurlijk net bezig was.

Belastingdienst is daar super chill mee, heb ik van een ehh vriendin. Je mag verspreid over twee jaar volgens mij terugbetalen. Je betaalt wel rente, maar heel weinig, en je mag altijd tussendoor alles afbetalen.

2 likes