Wat je even kwijt wilt #6

Wow vandaag echt super drukke dag gehad. Vanochtend klerenkast uitgeruimd, 4 zakken met kleding weggegooid. Glazen gesorteerd, wasjes gedraaid en wat nieuwe spulletjes bij Ikea gehaald. Daarna naar mijn ouders gegaan en net thuis. Nu weer een nieuw wasje aangezet.
Morgen nog de laatste dingen opruimen en schoonmaken en dan begin ik met werken! Na 2,5 maand niet hebben gewerkt ga ik weer beginnen. Vind het zo spannend, wil daarom mijn huis helemaa perfect hebben voordat ik weer begin.

16 likes

Ze is ook wel goed maar het is gewoon typisch dat er altijd een jong koppel wint.
Van die influencers, dus goed voor de socials :stuck_out_tongue: Dus vandaar mā€™n voorspelling
En jaaa Patrick is super leuk!!

Ja klopt! Ook gewoon saai dat het al duidelijk is. Maar wie is zij Ć¼berhaupt??

zij heeft als kind bij kinderen voor kinderen gedanst (en later gezongen) heet musicals gedaan en de opleiding bij Lucia Marthas gedaan.

Dan hoor je niet in dance dance danceā€¦ dan ben je professioneel danser!

4 likes

Ja dat vind ik ook een beetje voelen als ā€˜valsspelenā€™. Vond ik bij die Robin Martens ook

1 like

Ja vind ik ook raar, net als vorig seizoen met die Miss Nederland oid die ook een dansopleiding had gedaan en danste met een jongen die in de Lion King danst :woman_facepalming: Vind ik echt gek. Beetje net alsof iemand zoals Glennis Grace zou meedoen aan een talentenshow
oh wait

26 likes

Vandaag even naar Duitsland geweest en daarna naar mijn neef want zijn dochtertje werd 2. Superlief en schattig. En weer eens teveel taart lopen vreten :joy:

2 likes

Holly Mae brood, de dochter van!
maar uiteraard nu ook bekend van gtst, ze heeft hollands next topmodel gedaan films. etcā€¦

whahahaha

3 likes

Ah oke deze persoon is mij totaal ontgaan. En dus professioneel danser. Ja echt dom. En dat vriendje van haar speelt ook gewoon in een musical. Dan dans je toch ook? Oneerlijk ik vind dat ze gediskwalificeerd moeten worden

Oke ik heb morgen als laatste dag recht op (gratis)weekend ov en heb eigenlijk wel zin om een voor mij onbekende stad te verkennen in Nederland. Een voor mij onbekende stad vinden is niet zo moeilijk aangezien ik een boerentrien uit de provicie ben :stuck_out_tongue: Hebben jullie tips voor een stad die redelijk centraal is en waar je lowbudget (als student) kan rondlopen en dingen kan zien/doen voor een dagje? Ik ga in mā€™n eentje dan waarschijnlijk

2 likes

Ik wil heel graag dat mn scharrel langskomt maar durf het niet te vragen en denk dat het toch niet kan/wil mja ik wil hetttt.

2 likes

Zo jammer. Vind juist Miljuschka en Bridget heel stoer, denk dat het juist leuk is om ontwikkeling te zien bij kandidaten die helemaal geen danservaring of iets hebben.

1 like

ja joh die groei! want ze dansen een hoop uren!

Ik ben al een paar uur thuis maar kom er nu achter dat ik mijn lievelings tweedehands fluffy vest op de fiets verloren ben :cry:

Utrecht? Haarlem? Delft?

1 like

Ik heb opnieuw gebeld en word zsm teruggebeld maar kan pas morgen om twaalf uur naar de apotheek als ik niet eerst urine hoef in te leveren. Hoe maak ik het in de tussentijd zo draaglijk mogelijk? Blaasontstekingen zijn echt een hel. :weary:

Is het goed gekomen? Heb het een beetje meegekregen en lijkt me echt een rot situatie. Heel veel succes en plezier gewenst bij je nieuwe baan!

Ok gedaan! Ik acht de kans heeeeel klein, maar we zullen zien. En anders ga ik zo lekker slapen

2 likes

Volgens mij kan dat bij moo.com.

1 like