Wat je even kwijt wilt #6

Maak dit:

Met krabpaal-touw onderaan de poten of een krabplankje. :heart: Zoiets wil ik wel graag maken als ik een huis heb. Hoeft ook helemaal niet duur te zijn.

4 likes

Ulg ik word niet goed van de muts die figuranten regelt. Ze mailt steeds verkeerde info en ik krijg maar mails dat ze mensen zoeken. Heb al 3x gemaild dat ik kan en ze blijft maar mailen dat ze mensen nodig heeft…
Ja mens stuur me dan info van waar en hoelaat ik ergens moet zijn of zoek het uit.

Babysteps!!! Lekker bezig

1 like

:heart:
tenor%20(1)

1 like

haha same mijn vriend is de deur uit dus ik zit echt al uren op thuisbezorgd al mijn opties te bekijken haha. Al een idee wat je gaat nemen?

1 like

Iemand die lid is van de Wehkamp nieuwsbrief en mij kan vertellen of er een kortingscode rondgeslingerd is?

Er zaten er 409 in!!

5 likes

Ik vind dit altijd heel interessant en zou het zelf ook graag willen, maar heb je misschien tips voor mensen die in een warm klimaat wonen? Hier in de zomer is het standaard 35+ graden en al mijn witte kleren worden gauw groezelig of krijgen zweetvlekken omdat je gewoon direct zweet zodra je buiten komt. Ik weet niet of het haalbaar is een mooie witte blouse te wassen/naar de stomerij te brengen elke keer nadat je hem aan hebt gehad. Of doe jij dat wel?

Wow veel! Wie heeft gewonnen?

Kip patat en appelmoes it is

7 likes

Ik heb nu 7 of 8 verschillende soorten gin staan dus nu heb ik permanent zin in gin&tonic (of andere mixen) :woman_shrugging:

3 likes

Ik start zojuist m’n laptop op en al m’n bladwijzers zijn weg?! Hoe kan dat nou weer. Niet oke dit :cry:

Waar ga je voor figureren dan?

Ga ik ook Even volgen :blush:

1 like

Nja ik heb ooit eens gefigureerd en sta ik blijkbaar in het bestand. En meestal komt er onzin voorbij maar nu was het voor The Missing ( engelse serie op netflix)
En ze gaan blijkbaar in Amsterdam filmen. Maar ik denk niet dat het wat word met die mail miep haha.

2 likes

Ik heb:

• Bombay Saphire
  • Gordon’s London Dry (want decent en cheap)
  • Gordon’s Pink
  • Gordon’s Cucumber (gevonden in Duitsland en echt nog nergens kunnen vinden verder)
  • Gin Mare
  • Wint & Lila (waarvan ik nu zie dat ze ook strawberry gin en vodka hebben dus ja die heb ik binnenkort ook)
  • Austrian Blue Gin
  • Sloe gin gemaakt door mn vriend z’n opa

Ik heb dus ook permanent 4 soorten tonic, ginger ale, bitter lemon, en limonade in huis. En komkommer, limoen, sinaasappel, citroen, bessen/frambozen/etc.

Mensen denken altijd dat ik super healthy ben maar ja als je even 2 seconden nadenkt ben ik gewoon Mary Berry

Ik wil die Gillemore overigens echt al een tijdje want die is echt lekker, maar dan moet ik weer 2000eu uitgeven aan online bestellingen :’( (Nou ja moet niet maar doe ik toch want gin)

Edit: ik wil overigens echt graag een soort gin&tonic feestje houden ofzo maar ik ken verder niemand die er zo van houdt en het kan waarderen ;-;

12 likes

Morgen begin ik al met mijn master, ik ben hier mentaal echt nog niet klaar voor :sob:

4 likes

Wauw, dat klinkt enorm chaotisch maar echt knap dat je én je afstuderen hebt gehaald én meteen een nieuwe baan binnen hebt geharkt. Goed zeg!

4 likes

haha ik ben echt benieuwd of je bij hetzelfde bedrijf zit als ik, word ook echt helemaal leip van die mails

1 like

Omg yes er komt dus een nieuw seizoen? Love die serie, word hier echt blij van! :smiley:
Wel irritant die miep, hoop dat t noh goedkomt zodat we je kunnen spotten!

2 likes