Wat je even kwijt wilt #6

“Pittig kroketje in een Sapphje”

4 likes

Ik moet zometeen een halfuur fietsen maar ze gaven aan dat ik wel direct met een kuur moet beginnen. Misschien dat ik onderweg ook een bak ijs meeneem want zwelt wel een beetje in zelfmedelijden momenteel.

Oké Delft it is denk ik!

2 likes

Echt maanden geleden dat ik een zaterdagavond thuis zat.

Utrecht is leuk om doorheen te wandelen! Grote stad, maar toch knus vind ik altijd.

edit: Oh het werd Delft al. Eerst verder lezen dan posten :see_no_evil:

Kwaliteit is niet mega goed, maar is ook weer afhankelijk van wat het is en van welk merk het is. Het verschilt nogal.

1 like

Ik had familiedag en heb iedeteen gevraagd of ze liever Rob Geus of Peter Jan Rens zouden doen, en bijna iedereen zei Peter Jan Rens. Whyyyy

16 likes

Haha dankjewel voor je reactie! Utrecht vind ik inderdaad ook heel leuk! Maar daar ben ik dan toevallig net wel weer eens geweest haha. Ik ben benieuwd naar Delft! (Delft tips zijn ook welkom haha)

Dan zou ik inderdaad ook voor Delft hebben gekozen. Tips heb ik helaas niet.
Veel plezier alvast!

1 like

Ik heb mijn trui die ik vandaag aan had naast mijn bed gelegd als bedje voor mijn kat, maar nu ligt hij gewoon ernaast op de grond en ik voel me vet afgewezen

11 likes

Ik kreeg opeens reclames met teksten als: wij helpen je met je vruchtbaarheidsproblemen.

Ok thanks :slightly_smiling_face:

Hahaha geweldig

Al moet ik toegeven dat ik ook voor Peter Jan Rens gaan. Stel je wordt wakker naast Geus en dan zie je deze smoel


Dan zou ik echt uit bed vallen van schrik

15 likes

Ja ik ben nu in een soort rant over Gert beland maar niemand deelt Mn sentiment dus Tis een beetje awk

3 likes

Mn idee was dat Rob wss twee keer per jaar over zn vrouwtje mag gaan dus ik denk (in dit scenario ben ik een zeester) dat hij graag wil rn 5x thrust en dan klaarkomt en het netjes opruimt, terwijl ik denk dat Peter Jan Rens je tepel vastpakt en dan geluidjes gaat maken als een soort claxon of me vraagt of ik Mn lurven en kladden heb gewassen of ineens een lied zingt en steeds slap wordt en dat het dan maar door blijft gaan, vandaar dat ik zeg dan maar Rob Geus

67 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Ik lach nog steeds hardop door dit bericht dankje

2 likes

Hahaha ik ben the voice senior aan het terugkijken dit is goud. Die Harry is non stop aan het moppen tappen op het podium wat een held. Hij moet beroemd worden, geef die man een podium

3 likes

Ik dacht dat je de studentenov maar tm de laatste dag van de maand mocht gebruiken? En tm de 5e werkdag van de maand stopzetten. Want ik lag vanmiddag al een beetje te huilen omdat ik vandaag zonder te denken met 40% ingecheckt heb en nu dus een boete van 97 euro verwacht

1 like

Oh ja ik heb hierna nog wel recht op studentenov maar heb hem weer omgezet naar weekov, dus vandaar! (Duurt 5 werkdagen dus dat zal komende week denk ik gaan gebeuren)
Helaas heb ik ook niet zo heel lang meer recht op gratis reizen, mijn hart doet nu al pijn als ik denk aan de dag dat ik mijn gratis ov moet stopzetten op zo’n automaat :disappointed_relieved:

Maar vind dat je daar ook wel slecht over wordt geïnformeerd trouwens, je moet zelf echt goed uitzoeken tot welke dag je nog recht hebt en op welke dag je uiterlijk moet stopzetten anders heb je inderdaad zo ineens een dikke boete…

1 like