Wat je even kwijt wilt #6

Begint de naam van de mail miep van jou met een S haha.

1 like

haha ja!!! Ik heb het gevoel dat ze daar zo incapabel zijn, niet normaal. Zat je ook een tijdje geleden in die bizarre email-ketting waar iedereen op ging reageren met “mail me niet meer”? Echt chaos was dat haha

1 like

Nee, niet die.

1 like

Hahaha nee dat niet wel was er eerst een ander meisje die de mails deed en toen ging het goed. Maar toen S kwam was het ellende. Toen stuurde ze een keer 5 mails met wil je figureren in de serie Pino , ohnee Sesamstraat, ohnee pino, 5 december , ohnee 10 december.
Toen heb ik terug gestuurd dat ze misschien eerst even kon kijken hoe en wat en dan pas mailen

Ik heb galajurken voor m’n gala in Zweden gekocht en ik voel me er reuze sexy in.

Dat ervaren hebbende, wil ik iedereen van harte adviseren om gewoon een galajurk te gaan kopen want man man wat voel je je mooi en vrouwelijk in die dingen. Echt een must have. Dat je m bijna niet aandoet is bijzaak uiteraard. Dat ik hier op mijn gevorderde leeftijd pas achter mag komen.

17 likes

Met blauwe glitters :sunglasses:

6 likes

Toen ik mijn trouwjurk ging kopen heb ik ook een jurk gepast met zo een korset waar ze je helemaal inbinden en dan met strapless. Voelde ik me ook super sexy is. Heb uiteindelijk een andere jurk gekocht maar het is inderdaad leuk om zulke mooie jurken te passen/kopen/dragen en je heel sexy te voelen.

2 likes

Ik ga ook echt kapot. HOE VÍND JE HEM. Hahahaha mijn vriend en ik doen t nu de hele tijd

1 like

Heb morgen een afspraak in Amsterdam maar kom daar nooit, dus; weet iemand een leuke lunchroom in de buurt van Amsterdam CS?
Haarlemmerstraat mag ook, dat is populair toch? Ik hou van koffie en broodjes :thumbsup:

Ik ben alweer klaar :sob:

Thanks voor jullie input!

22 likes

The Lobby Nesplein! Vlakbij de Bijenkorf. Eggs Benedict zijn echt een aanrader!

1 like

Ik weet nog op het EGF dat er een topic was met wat je verdiende en ik werd daar zo ongelukkig van. Ik vind zelf niet dat ik een slecht salaris heb, maar als ik daarin keek verdiende ik echt weinig ondanks mijn universitaire opleiding. En net zat ik in het kasboekje topic en zag ik weer berichten waarvan ik dacht, huh, ik doe echt iets fout. En nu heb ik een naar gevoel.

5 likes

Kijk ik er compleet overheen of zetten ze op de website van de Lidl niet de producten + voedingswaarde? Ik ben lactosevrij aan het eten maar m’n vriend heeft de verpakking weggegooid

Hop hop hop, naar het wayrw topic :heart_eyes::heart_eyes:

@mgg fijne vakantie!! :kissing_heart:

2 likes

oh die cactus is zo leuk :cry:
Maar mijn katten moeten echt iets hebben waar ze ook in/op kunnen liggen en wat een beetje de hoogte in gaat.

Ik herken dit ook wel een beetje, maar je weet natuurlijk nooit precies hoe dat zit bij iemand anders van een forum. Sommige functies zijn nou eenmaal veel hoger betaald. Het kan ook dat sommigen al langer aan het werken zijn en daardoor naar een beter salaris zijn geklommen. Ik probeer in mijn achterhoofd te houden dat het misschien wel een hele oneerlijke vergelijking is die je dan maakt.

1 like

Omg ik ben hier nog niet klaar voor. Ik kwam er gister achter dat een vriendin van vroeger zwanger is en een studiegenootje van vorige opleiding gaat trouwen. Ik ben 22 jaar, het begint nu al dus :neutral_face:

5 likes

Je weet ook nooit of iemand fulltime werkt of niet. Ik bijvoorbeeld wel, en werk op een (particuliere) school met ineens een vacature in juli. Tja, die hebben toen een mooi bod gedaan. Heb gewoon geluk gehad! Ik hoop dat iedereen vroeg of laat zoveel geluk krijgt :blush:

3 likes

Ik denk dat daar ook vooral de mensen posten die het redelijk goed voor elkaar hebben? Ik moet daar op dit moment ook echt niet kijken hoor en zou daar zelf ook niks posten nu omdat ik mij dan rot voel.

1 like