LOL zo’n kortpittig oud vel kreeg commentaar gisteren bij Laidl. Die schoot ook niet op en ging eerst staan wachten met scannen, na het scannen pas inpakken en eerst alles inpakken, daarna pas pasje pakken en daarna niet weglopen van de kassa tot ze eerst de bon uitgebreid had bekeken. Die chick die erachter stond had volgens mij haar dag niet en zei iets van nou dan gaan we nu maar verder als u klaar bent. Toen werd die kortpittige gewoon boos?
Thnx voor de berichtjes.
Nja, ik werk zelf gewoon fulltime en denk ook dat ik het goed voor elkaar heb.
Ik hoop nog dat sommigen bruto / netto door elkaar halen, dat maakt natuurlijk ook een verschil. En verder moet ik dat natuurlijk loslaten, ik kan gewoon prima rondkomen en heb het niet slecht voor elkaar.
Ik heb net i.p.v. een middagdutje (want ik viel bijna in slaap) een rondje gefietst.
Ik ga in plaats van 21.00/21.30 uur maar wat eerder naar bed vandaag.
Waarom ben ik moeeeee. Het is weekend ik hoor nu niet moe te zijn:sunglasses:
haha ik ben super voorspelbaar dus het is sushi geworden, moet binnen nu en enkele minuten bezorgd worden!
Ik hou van dit soort zondagen!
Ik heb net per ongeluk vlees meegenomen zonder te betalen bij de supermarkt. Ik ben hem echt vergeten te scannen…zo stom
Mag ik patat halen? (Ondanks het gebrek aan groente)
Ja.
Ja.
Ja.
Waarom niet?
Omdat gebrek aan vitamientjes (en die kan ik wel heel goed gebruiken, denk ik)
Waarom niet patat én groente? Haal patat en maak zelf een salade voor erbij.
Had je het gevoel dat het wat deed? Of werkte het totaal niet? Ja volgens mij is dat idd best duur. Ik zag wel een keer op de paranormale beurs dat je achter je vorige levens kon komen bij zo iemand maar ik heb geen idee of dat ook past life regression was, of gewoon iets ander paranormaals haha
Neem gewoon een patat speciaal; zitten uitjes bij
Ik ben na iphone 4, 4s, 6 en se begin dit jaar over gestapt naar een huwaei - na vier weken had ik de iphone 8 besteld .
Instastories en snapchats kan die camera & speaker niet aan? Is een android ding, geen huawei ding trouwens. Instellingen voor mij veel gecompliceerder, ik wil bijv. gewoon alles op stil en ook geen trillen, heb dat nog steeds niet kunnen vinden. Iedere app kreeg automatisch toestemming om mij berichten te sturen terwijl dat bij ios altijd gevraagd wordt. Allemaal van die praktische dingetjes. Ik heb mezelf nu beloofd alleen nog maar in noodgevallen (geen geld) over te stappen naar android
Neem patat met schil. In de schil van een aardappel zit meer vitamine c dan in een sinaasappel. Heb ik ooit ergens gelezen.
Nee, helemaal niks. Maar ik ben ook “slecht” in begeleidde meditaties omdat m’n gedachtes alle kanten opgaan dus ik vond het hier ook erg moeilijk om zo aandachtig erbij te blijven. Ik wil het denk ik wel een keertje proberen. Zo een beurs lijkt me stiekem heel leuk! Heb je er nog bijzondere dingen beleefd?
aardappels zijn groente hoor, ga maar patat halen, als je ketchup erbij neemt eet je ook nog tomaten
Patat halen ging fout, ik kwam met 25 euro aan boodschappen thuis.
Ik zit nu Pringles te eten. De Texas BBQ Sauce is vegan.
pak je een bakje appelmoes erbij
Neem een 256 GB en heb probleem is opgelost. Er is in België 50 euro verschil tussen de 64 en 256. Weet niet hoe het met jullie is. En de camera is geweldig.