Wat je even kwijt wilt #6

Ben ongeveer net zo emotioneel als een steen maar dit nummer <3 Zie zelden nog zulke muzikale talenten ook

3 likes

Oh no :frowning:

En bedankt voor de waarschuwing, door jouw post weet ik dit nu. Mijn kat likt/eet alle bloemen en planten en kocht heel vaak lelies

1 like

Yes morgen bingen

1 like

Ah gelukkig!

ff een beetje lezen voor het slapen gaan

22 likes

Hopelijk kan dokter Perenkut ervoor zorgen dat de lachende aarsmade verdwijnen hahahšŸ¤£

6 likes

Lol 1 seconde dacht ik WOW je kent het boek, maar het staat er gewoon onder. Zijn namen van bands overigens haha

2 likes

Jawel, was wel blij dat ze hem meteen opgepakt hebben en dat dat niet extreem was ofzo. Hij werkte niet tegen ofzo. En hij heeft in de buurt verder ook niks gedaan zeg maar.

Vanavond ben ik lekker met vriendinnen geweest en nu in mn warme bedje slapen :blush:

1 like

Wat fijn! Het is je gegund :heart:

2 likes

Ik zag weer geruchten over een spice girls concert :scream: ik moet hier naartoe

4 likes

Heb echt fucking veel zin in een Big Mac

2 likes

Volgens mij probeert een huisgenoot mij te versieren en dat is raar en ongemakkelijk en hij heeft een vriendin. Jezus mijn leven is soms zo raar.

1 like

Omg ik kom net thuis van een verjaardag en mijn moeder ligt te SNURKEN, niet normaal hoe hard :open_mouth: :joy:

4 likes

Kut ik lig net in bed maar heb ineens zoā€™n honger :confused: ga ik het negeren of toch beneden wat eten??!!

Ik ook en heb echt spijt dat ik net niet langs de mac ben gereden

2 likes

Heel vaak voel ik me mislukt omdat ik op Mn 27r nog steeds niet de ware heb gevondenog Ć¼berhaupt iets van onvoorwaardelijke liefde weet, maar als ik kijk naar de langdurige relaties in Mn directe omgeving dan denk ik jullie zijn allemaal gesetteld voor okĆ©, jullie zijn geconformeerd aan de eisen van de maatschappij, jullie denken dat dit het beste waar voor inzet is, want niemand droomt van de mannen waarmee ze zijn geĆ«indigd. Allemaal okĆ© mannen maar geen van allen een man waarvan je droomt, een man die Ć¼berhaupt een leidende rol speelt in zn eigen leven, allemaal lege niksen. Als ik dat zie denk ik altijd ik geloof tenminste dat er meer is dan settelen voor okĆ©, maar misschien is het wel iedereens noodlot om te eindigen met een nietszeggende man. Ik weet niet, ik had gewoon meer van het leven gehoopt dan dit.

23 likes

Oh jezus mijn huisgenoot krijgt hier morgen echt spijt van. Hij is al 2 uur lang aan het doorzeuren dat hij wil chillen met mij en dat het hem leuk lijkt enz. Pff. Hou op, dit is echt zo zwaar ongemakkelijk. Vooral omdat we niet eens als vrienden altijd door 1 deur kunnen.

Naja ik ga hem lekker negeren haha. Ik ga nog even een film kijken (Avengers) en blij zijn dat ik van mijn mama een hele goede koptelefoon krijg voor mijn verjaardag. :heart: Altijd buiten muziekjes luisteren als ik wil.

5 likes

Maar anderzijds is het een utopie om te denken dat relaties na jaren altijd of merendeel van de tijd leuk zijn! Het kan niet dag in dag uit spannend zijn. Ik denk dat iedere relatie hiermee te ā€˜kampenā€™ krijgt. En ik zie het ook niet perse als iets negatiefs. Maar vraag me soms wel eens af of mensen een relatie niet teveel romantiseren? En dan vooral de vrijgezellenā€¦

11 likes

Jeej mijn winterdekbed zit er weer op. Mijzelf oprollen in een dikke deken als een soort sushirol. :heart: Love it.

6 likes

Gvd komt mijn huisgenoot alsnog naar mijn kamer, ik negeer zijn berichten zo hard. Oh man ik kan hem nooit meer aankijken. Heb gezegd dat hij weg moet gaan. Fuck zit hier gewoon beetje chill te blowen en kruidnootjes te eten, laat me met rust. :ā€™) En je hebt verdomme ook nog eens een vriendin.

2 likes