Nee is niet erg, mag altijd! Het is wat je zelf al zegt, heel lastig zonder het in het echt te zien/voelen etc. Maar over het algemeen is het heel mooi om het juist aan de voorkant wat te breken. Dag hoeft echt geen pony te zijn en ook geen lagen door heel je haar, maar de kortste plukken aan de voorkant ongeveer op kin lengte (of liever zelfs nog net onder je neus), en vanuit daar door laten lopen tot je langste lengte. Dan krijg je dus alleen lagen/korte plukken aan de voorkant. Ovrer het algemeen is het eigenlijk juist hoe langer je haar en vooral op 1 lengte, hoe langer het je ge gezicht ook maakt. Ik hoop dat je hier wat mee kan of snapt wat ik bedoel😊
Ik heb zo’n zin in rozijnenbrood met kaas. Maar het is 4 uur ‘s nachts en ik heb beide niet in huis
Ik lig al een half uur wakker, om 6.00 uur moet ik opstaan. Ik overweeg serieus om de badkamer te gaan poetsen.
Ik ben klaar wakker… Hoef vandaag pas om 13:00u te beginnen en zou dus ook nog bijna 7 uur kunnen slapen. Maar nee hoor 3:45 is een prima tijd om wakker te worden🙄
Ik heb dorst? Waarom ook echt om 4 uur 'snachts. Ik wil slapen!
Wow haha zo te zien is het niet echt een goede nacht voor iedereen. Ik ben ook klaarwakker why
Goed ik ben er klaar mee. Ik ga de badkamer poetsen
Edit: ik ben dus wakker vanaf 4 uur zoiets. Nu moet ik mij gaan klaarmaken om te werken en wil ik slapen, maar nu kan het pas weer om 4 uur vanmiddag
Nooo wat kut!! Wel respect hoor dat je gewoon je badkamer hebt schoon gemaakt. Ik lig dan altijd echt te stressen in bed en hopen dat ik weer gewoon in slaap kan vallen. Nou hopelijk vliegt de dag snel voorbij, je kunt vanavond iig met een goed gevoel op de bank gaan zitten
Ik ben te moe…
Morrie!
Vandaag beginnen aan mijn nieuwe baan!
Liefs voor jou
En veel succes en plezier iedereen met alles vandaag.
Ik heb vanavond informatieavond… ook spannend
Wat leuk, heel veel succes vandaag!
Ik werd ook wakker om 4 uur en moet zo beginnen met werken
En niet eens de badkamer gepoetst. Gewoon nutteloos in bed blijven liggen
Heel veel succes!
Leuk, ik ook! Succes!
Verdomme wat heb ik kut geslapen
Ik heb ook al niet zo goed geslapen.
Iedereen succes vandaag!
Ik heb heel lekker geslapen!
Ik begin ook aan een nieuwe baan! En ik ben zooo zenuwachtig
En jarig! Gefeliciteerd!