Wat je even kwijt wilt #6

Succes vandaag @Noomie @floreales en @Rozevarken!
En hiep hoi in de gloria voor @floreales

7 likes

Haha ik kwam net posten dat ik vandaag aan m’n stage begin en mega zenuwachtig ben

Maar ik zie dat ik me in goed gezelschap bevind. Succes iedereen!

29 likes

Omg zooo chill geniet ervan!! Ik ben ook op weg voor mijn eerste dag maar dan opgevouwen tussen de vouwfietsen😭

4 likes

Ik had mijn wekker een uur te vroeg gezet :sob:

Ik was even vergeten hoe druk de spits normaal is :cry: . Iedereen is natuurlijk weer begonnen.

Heb de laatste maanden niet genoeg genoten van de rustige treinen.

1 like

Kut m’n shirt schijnt door en ik zie het pas nu ik buiten ben kut kut kut

Nou welkom mensen ik ben op kantoor. Jezus

4 likes

Jaa ook nog eens jarig haha! Dank jullie wel :heart:

2 likes

Gefeliciteerd!!:tada:

1 like

Zoveel mensen met eerste dag school/stage/werk vandaag! Heel veel succes iedereen!! Wel even laten weten hier hoe het was natuurlijk.

5 likes

Klopt het dat je op fb niet meer iemands profielfoto kunt bekijken? (Als in: groter maken, net als op insta) vind ik echt stommm :sleepy:

Zoveel mensen die vandaag aan iets nieuws beginnen! Succes iedereen :blush:

2 likes

Schuine pony/ lok?

1 like

Bij mij lukt het nog wel!

@floreales gefeliciteerd :tada:

Succes aan iedereen vandaag!

2 likes

Succes!

Ja leuk toch! Lekker ongegeneerd lallen!

Een van mijn beste vrienden werkte jarenlang in andere landen en is schijnbaar al zo’n 3 - 4 maanden in Nederland terwijl ik en enkele andere vrienden dat niet wisten. Normaal liet hij dat ons gewoon weten en dan gingen we gewoon met z’n allen of afzonderlijk met hem iets doen. En nu heeft hij zich in een recordtijd verloofd met een meisje die niemand verder kent en ik heb hem gefeliciteerd en een paar andere vrienden ook en we krijgen gewoon geen reactie terug. Maar ik ben er ook niet via hem achtergekomen dat hij verloofd is maar via zijn broertje. Misschien had ik het niet mogen weten of zo.

Succes iedereen die aan iets nieuws begint vandaag! :slight_smile:

Ik begin vandaag op dit forum, haha :raising_hand_woman:
(was vooral meelezer op EGF en zit/zat ook op het andere forum)

32 likes

Veel succes aan iedereen die vandaag een nieuw schooljaar start of een nieuwe baan of een eerste stagedag heeft (en alle andere opties waar ik nu niet aan denk ook) :tada: :tada:

en gelukkige verjaardag @floreales :balloon: :balloon:

3 likes

Kutzooi er is toch iets uit mijn uitstrijkje gekomen.

1 like

Dankjewel :grin: