Succes vandaag @Noomie @floreales en @Rozevarken!
En hiep hoi in de gloria voor @floreales
Haha ik kwam net posten dat ik vandaag aan mān stage begin en mega zenuwachtig ben
Maar ik zie dat ik me in goed gezelschap bevind. Succes iedereen!
Omg zooo chill geniet ervan!! Ik ben ook op weg voor mijn eerste dag maar dan opgevouwen tussen de vouwfietsenš
Ik had mijn wekker een uur te vroeg gezet
Ik was even vergeten hoe druk de spits normaal is . Iedereen is natuurlijk weer begonnen.
Heb de laatste maanden niet genoeg genoten van de rustige treinen.
Kut mān shirt schijnt door en ik zie het pas nu ik buiten ben kut kut kut
Nou welkom mensen ik ben op kantoor. Jezus
Jaa ook nog eens jarig haha! Dank jullie wel
Gefeliciteerd!!
Zoveel mensen met eerste dag school/stage/werk vandaag! Heel veel succes iedereen!! Wel even laten weten hier hoe het was natuurlijk.
Klopt het dat je op fb niet meer iemands profielfoto kunt bekijken? (Als in: groter maken, net als op insta) vind ik echt stommm
Zoveel mensen die vandaag aan iets nieuws beginnen! Succes iedereen
Schuine pony/ lok?
Succes!
Ja leuk toch! Lekker ongegeneerd lallen!
Een van mijn beste vrienden werkte jarenlang in andere landen en is schijnbaar al zoān 3 - 4 maanden in Nederland terwijl ik en enkele andere vrienden dat niet wisten. Normaal liet hij dat ons gewoon weten en dan gingen we gewoon met zān allen of afzonderlijk met hem iets doen. En nu heeft hij zich in een recordtijd verloofd met een meisje die niemand verder kent en ik heb hem gefeliciteerd en een paar andere vrienden ook en we krijgen gewoon geen reactie terug. Maar ik ben er ook niet via hem achtergekomen dat hij verloofd is maar via zijn broertje. Misschien had ik het niet mogen weten of zo.
Succes iedereen die aan iets nieuws begint vandaag!
Ik begin vandaag op dit forum, haha
(was vooral meelezer op EGF en zit/zat ook op het andere forum)
Veel succes aan iedereen die vandaag een nieuw schooljaar start of een nieuwe baan of een eerste stagedag heeft (en alle andere opties waar ik nu niet aan denk ook)
en gelukkige verjaardag @floreales
Kutzooi er is toch iets uit mijn uitstrijkje gekomen.
Dankjewel