We gaan woensdag onze hond laten inslapen 
Stiekem gekeken ondanks de ban? Hoe dan?! Haha
Ik denk het wel, al is dat gevoel niet voor iedereen hetzelfde. Hoe voelt het voor jou?
Ah gossie. Sterkte. 
Ik duim voor je.
Ah nee wat verdrietig zeg 
Is het vanwege ouderdom of vanwege ziekte?
Ze zou in november 13 worden dus ze heeft een goede leeftijd behaald.
Ze heeft schildklierkanker en heeft er best een lange tijd goed mee gedaan maar nu begint ze met eten moeite te hebben terwijl ze wel eetlust heeft ook drinken word moeilijk ze gaat er soort van over haar nek van. Veel hoesten. En dat wil ik niet voor der.
Ik zit in de laatste week van mân huidige werk, over 2 weken begin ik met een nieuwe baan en ik ben Ă©cht een zure tulpenkut geworden, mi gado. Ik erger me aan ALLES wat mân leidinggevenden doen. Ik voel het bijna fysiek en moet zĂł mân best doen het te verbergen.
Edit: of moet dit in het erger-topic?
Ja dat is schrikken! Maar neem aan dat er meteen actie ondernomen wordt toch? Sterkte in ieder geval 
Ik lees op internet van wel en dat het ook niet echt meteen slecht hoeft te zijn allemaal maar ik ben gewoon heel erg geschrokken.
@Viezerik Wat naar zeg. Je hebt toch echt een band, zeker na zoveel jaar. Veel sterkte!
@Fenayi Vervelend nieuws, zeker als je hoopte dat er niks uit zou komen. Ik zou er ook erg van schrikken. Veel sterkte!
Ik volg deze periode het vak belastingrecht en wat ik in de eerste 45 minuten heb geleerd:
De VVD maakt Nederland kapot.
(En ik ben niet eens echt links.)
Je mag of kan ons niet vertellen wie zeker  ? Succes in ieder geval! Gewoon je ding doen zoals je altijd doet.
? Succes in ieder geval! Gewoon je ding doen zoals je altijd doet.
Meer hoef je ook niet te leren 
Basic kantooroutfit helaas
Als ik niet had hoeven werken had ik sowieso mn pyjama nog aan 
Ik mag niet meer op factuur bestellen bij de H&M maar ik vind hun systeem zo irritant, want ik moet dus iets nog betalen maar dat heb ik afgelopen week allang teruggestuurd dus moet helemaal niks meer betalen zij moeten het verwerken 
Ik zou t echt super creepy vinden als iemand na me 1x 5 minuten gesproken te hebben, het een goed idee is om me een heel jaar later me te laten schrikken en daarvoor om te fietsen en vervolgens beledigd gaat doen als ik er geen zin/tijd in heb.
Ongeacht de intentie komt dat op mij aardig creepy over eigenlijk.
Ik heb echt totaal geen concentratie vandaag en ik moet echt nog even een paar uur werken⊠Maar op dit moment zit ik op de bank met een kop thee Suits te kijken en het forum bij te lezen. Het hele weekend is er ook al bijna niks uit mân handen gekomen terwijl ik eigenlijk mân huis compleet schoon wilde maken want ik had er alle tijd voor. Ik baal er zo van dat ik me soms nergens toe kan brengen, stomme burnout klachten⊠De afgelopen dagen heb ik ook enorm veel geslapen en nagedacht, of ja gepiekerd meer. Hoewel ik wel op tijd naar bed kan en uit bed kan, kom ik zo traag op gang 's ochtends. Als iemand een tip heeft voor hoe ik 's ochtends meteen al actiever kan zijn, dan hoor ik het graag want als ik eenmaal op gang ben, is de rest van mân dag waarschijnlijk veel beter en productiever.