Letterlijk.
Sorry I couldn’t resist. Maar vervelend! Onrustige cellen?
Letterlijk.
Sorry I couldn’t resist. Maar vervelend! Onrustige cellen?
Ja pap 3, weet wel dat dit niet meteen het einde hoeft te betekenen maar ik schrik wel. Heb ook dat virus.
Ik zit nu toevallig in de wachtkamer van de dokter voor herhaaluitstrijkje, vorige keer kwam er HPV uit. Sterkte!
Bijna al mijn collega’s zijn weer terug van vakantie en omg het is opeens zoooo druk en rumoerig! Was helemaal vergeten hoe luid iedereen na maanden van relatieve stilte.
En ik heb natuurlijk al minstens 5 standaard gesprekjes gehad over mijn vakantie, vakantie van collega, vakantie van hond van collega etc etc.
We gaan woensdag onze hond laten inslapen
Stiekem gekeken ondanks de ban? Hoe dan?! Haha
Ik denk het wel, al is dat gevoel niet voor iedereen hetzelfde. Hoe voelt het voor jou?
Ah gossie. Sterkte.
Ik duim voor je.
Ah nee wat verdrietig zeg
Is het vanwege ouderdom of vanwege ziekte?
Ze zou in november 13 worden dus ze heeft een goede leeftijd behaald.
Ze heeft schildklierkanker en heeft er best een lange tijd goed mee gedaan maar nu begint ze met eten moeite te hebben terwijl ze wel eetlust heeft ook drinken word moeilijk ze gaat er soort van over haar nek van. Veel hoesten. En dat wil ik niet voor der.
Ik zit in de laatste week van m’n huidige werk, over 2 weken begin ik met een nieuwe baan en ik ben écht een zure tulpenkut geworden, mi gado. Ik erger me aan ALLES wat m’n leidinggevenden doen. Ik voel het bijna fysiek en moet zó m’n best doen het te verbergen.
Edit: of moet dit in het erger-topic?
Ja dat is schrikken! Maar neem aan dat er meteen actie ondernomen wordt toch? Sterkte in ieder geval
Ik lees op internet van wel en dat het ook niet echt meteen slecht hoeft te zijn allemaal maar ik ben gewoon heel erg geschrokken.
@Viezerik Wat naar zeg. Je hebt toch echt een band, zeker na zoveel jaar. Veel sterkte!
@Fenayi Vervelend nieuws, zeker als je hoopte dat er niks uit zou komen. Ik zou er ook erg van schrikken. Veel sterkte!
Ik volg deze periode het vak belastingrecht en wat ik in de eerste 45 minuten heb geleerd:
De VVD maakt Nederland kapot.
(En ik ben niet eens echt links.)
Je mag of kan ons niet vertellen wie zeker ? Succes in ieder geval! Gewoon je ding doen zoals je altijd doet.
Meer hoef je ook niet te leren
Basic kantooroutfit helaas
Als ik niet had hoeven werken had ik sowieso mn pyjama nog aan