Amen.
Mijn hondje wordt morgen chemisch gecastreerd, en ik voel me nu zo schuldig dat ik hem al de hele dag overlaad met snoepjes en snacks
. Eten = liefde, zeker bij een labrador.
Ik leen nu niet meer maximaal, maar ik weet dat je 1100 per maand kan lenen. Het gedeelte van je basisbeurs kan je namelijk ook nog lenen als je vier jaar om zijn en je kan ook nog collegegeldkrediet aanvragen. Dat tikt dus aardig aan
Sorry nog meer spam over stufi, maar ik vind ook dat ze vooral iets moeten gaan regelen met hypotheek. Niet dat 2 x het hele bedrag van je schuld van je hypotheekbedrag gaat. Vooral met het leenstelsel wat ze nu hebben. Ik baal niet van het afbetalen trouwens, maar wel dat ik straks eerst echt nog wel moet blijven huren 
Duur he! Maar op de site van de NS (Spoordeelwinkel) kun je altijd retourtjes kopen tussen willekeurige stations voor 20 euri, dus dat is misschien ook wel handig voor je.
Zou ik even voor je moeten uitzoeken! PM me anders even, ben bang dat ik t misschien vergeet
Jezus, dat laatste. Meen je? Pfff… Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Ik ben volgende week weg hier, heb een nieuwe baan gevonden (en nu weet ik ook weer waarom). Kan ik dan vragen of ze dit gewoon helemaal willen weggooien? Ik voel me echt een aansteller, maar het is niet voor niets dat je hier als werknemer voor beschermd wordt. “Ik stuur het niet door naar derden hoor!” Ja, ken wel weze, maar ik wil het gewoon niet hebben.
Mag er wel staan fysio, huisarts of zoiets?
Ja kut hè, bij mij is het ook wel een klein deel eigen schuld want ik had best iets minder kunnen lenen. Ik had me alleen nooit beseft dat dit zulke grote gevolgen voor mijn hypotheek. Ik was daar echt niet mee bezig toen ik 17 was. Vroeger was ik niet echt een held met geld, maar tegenwoordig heb ik wel echt geleerd om zuinig te leven. Ik zie dat je dan met een modaal inkomen echt nog wel aardig wat kan sparen, dus ik ga denk ik maar even 5 jaar op een houtje bijten en max. sparen en dan een heel groot bedrag in 1 keer proberen af te lossen. Maar ik heb het geluk dat wij best goedkoop huren, ik kan me voorstellen dat het in de Randstad helemaal zuur is met die hoge huren. Heeft jouw vriend helemaal geen schuld?
He nee… wat kut zeg! Snap dat je geschrokken bent… gadver
Ik word GEK, heb echt al tien keer moeten plassen vandaag. Moet ook telkens echt nodig. En heb 1 liter ofzo gedronken? Fucking weird
Ik wou dat ik meer geld had lol lekker oppervlakkig. Maar ik wil een vriezer en een droger en verder allemaal dingen die ik niet nodig heb maar toch wil
Hmm, Forgetting Sarah Marshall misschien. Leuke film en krijgt zelfs op het zure IMDB een goede rating.
De datum van het verzuim zelf niet, maar wel alles wat niet opgeslagen had moeten worden. Geloof dat werkgever verplicht nog de data en tijdsduur moet bewaren (2 jaar?), maar reden ziekteverzuim moet ze zeker verwijderen. Wat zij als argument geeft met ‘ik stuur het niet door hoor’ slaat nergens op, de mens is de zwakste schakel en dit soort gegevens kan door foutje zo per ongeluk meegestuurd worden (70% datalekken door de mens geloof ik) of zelfs onvrijwillig verloren gaan (hackpoging oid)
Mag ook niet fysio, huisarts en dergelijk staan, want dat gaat de werkgever niks aan 
Denk het niet, heb verder geen klachten
Huishouden met een peuter is gewoon niet te doen, hele ochtend geprobeerd om de bovenverdieping te doen wat ik uiteindelijk maar heb opgegeven. ( peuter zal óveral aan)
Vanmiddag toen hij zijn dutje deed ook maar even gaan liggen want ik viel zowat om van vermoeidheid.
En nu moet ik boodschappen doen… Wanneer moet ik die bovenverdieping in gdsnaam schoonmaken 
Ik loop stage bij een onderzoeksinstituut en zit naast een vergaderzaal te werken. In de vergaderzaal vindt al een halfuur een ‘vergadering’ plaats over de draagkracht van de koffiemomenten om 3u en hoe ze deze het beste kunnen evalueren… 
Bleh stom zeg. Ben nu op het vliegveld in Valencia om weer terug naar huis te vliegen. Maar ook al twee dagen niet lekker zwaar verkouden+ koortsig ik wijt het maar aan de airco’s.
En ik moet morgen gewoon weer gaan werken, top dit
Snap het wel, zou niet meer zonder m’n droger willen 
Ik bedenk me opeens dat Lil’ Kleine best een rare naam is, want allebei de woorden betekenen klein? Beetje dubbelop. Waarschijnlijk is iedereen hier al achter of denkt überhaupt nooit aan dat pestjong (groot gelijk trouwens), maargoed.