Oeh jongens, wel beetje spanning en sensatie op mijn werk net en ze kwamen mij net informeren aan mijn bureau met gesloten deur dat ik dacht ‘waarom krijg ik deze updates eigenlijk??’ Maar, oja. Dat is mijn werk 
Ik moet altijd vet vaak plassen als het ineens wat kouder word.
Pff vet mooie laarzen gezien maar de hak is te hoog. Kan er wel op lopen maar niet lang. #sad
Ik snap je. Sinds mijn nieuwe baan heb ik het ook gewoon meer nodig, vind ik jammer.
Zulke mensen zijn echt naar ja, vooral met zulke persoonlijke dingen. heb je verder wil ok kunnen werken?
Logisch toch! Ik zat echt 20 x keer dag mijn mail als een neuroot te checken toen ik mijn sollicitatie de deur uit had gedaan. Heel veel succes, ik duim voor je!
Bij mij helpt het om me ‘s ochtends meteen aan te kleden en te ontbijten, net als ik doe voordat ik naar mijn werk ga (maar misschien doe je dat al).
Weet je al wat voor iets je wilt?
Ik kom hier altijd alleen klagen en ik vind dat best stom want ik lees hier nooit mee maar ik MOET het kwijt.
Ik ben net thuis van een dag introweek en ik ben echt helemaal kapot. Ik weet niet of ik dit wil, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten en er zijn zo’n 25 klassen met 25 mensen die allemaal eerstejaars zijn en ik ben bang dat als ik nu, ziek enorm mijn best doe voor deze opleiding en slaag maar alweer geen baan kan vinden omdat er wel ineens heel erg veel social workers zijn dat ik echt gek ga worden. Ik ben net 1 dag bezig en ik weet het nu al niet meer. En ik lig gelijk plat omdat ik te moe weer ben en eigenlijk zelfs te moe om te typen.
Wat fijn voor je! Alleen maar positieve uitkomsten dus:)
Ja was eigenlijk wel een prima dagje. Dankjewel voor het vragen 
weg ivm privacy
Ik heb een paar jaar terug ook een omslag gemaakt qua kleding. Ben nog niet tevreden, want heb nog iets te weinig vind ik zelf. Alleen het kwaliteitsverschil is bizar. Ik heb kledingstukken die ik echt zo vaak draag, al een paar jaar en er nog uit zien alsof ik ze gisteren heb gekocht. Qua model ook nog steeds leuk, dus redelijk tijdloos.
Lief dat je reageert! Ja misschien moet ik als m’n wekker gaat meteen even een korte douche nemen zodat ik me daarna ook meteen ga aankleden. Nu ging ik eerst nog in m’n badjas rustig ontbijten, maar dan is het wel aantrekkelijk om dan rustig aan te doen ipv te beginnen met m’n to do lijst haha
Heb een verdoving gehad bij de tandarts en ben er nu wel een beetje klaar mee.
Bij welke merken koop jij tegenwoordig je kleding?
Jeetje… 100 studenten en bij ons alleen al in het eerste jaar 1300… ook dat lijkt me heel vervelend, het feit dat je absoluut geen werkervaring hebt. Ik begin nu in ieder geval zo enorm te twijfelen aan alles…
Poeh, ik zal van de week even kijken. Ik ben sowieso fan van Filippa K. Verder kijk ik nu ook naar boetiekjes hier in de buurt vandaar dat ik niet 1-2-3 merken kan noemen, probeer vooral op de stoffen te letten. Het is wat duurder, maar ik merk zoveel verschil, en probeer vaak in de sale iets moois te scoren.
Zomerjas is van American Vintage en winterjas van Ted Baker.
Ah mooi, dan ben ik dus op de goede weg.
Ik heb namelijk hetzelfde doel maar ben nog maar een paar maanden ermee bezig en vind het soms moeilijk om goede kwalitatieve merken te vinden.
Ik heb net een baan afgewezen en de gene aan de telefoon snapte echt niet waarom ik nee gezegd heb en begon hele verhalen om me te overtuigen toch maar ja te zeggen. Het klinkt misschien niet zo maar ik vond het echt heel erg kut en begon bijna te huilen wat de gene aan de telefoon ook weer door had -_-
Weet je zeker dat er 1300 studenten zijn voor dezelfde richting? Dat lijkt me toch een onmogelijk groot aantal studenten, niet op te vangen door docenten van de betreffende school maar ook veel te veel voor een mogelijke uitstroom richting het werkveld.