Wat je even kwijt wilt #6

Ik loop stage bij een onderzoeksinstituut en zit naast een vergaderzaal te werken. In de vergaderzaal vindt al een halfuur een ‘vergadering’ plaats over de draagkracht van de koffiemomenten om 3u en hoe ze deze het beste kunnen evalueren… :joy:

4 likes

Bleh stom zeg. Ben nu op het vliegveld in Valencia om weer terug naar huis te vliegen. Maar ook al twee dagen niet lekker zwaar verkouden+ koortsig ik wijt het maar aan de airco’s.
En ik moet morgen gewoon weer gaan werken, top dit

Snap het wel, zou niet meer zonder m’n droger willen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik bedenk me opeens dat Lil’ Kleine best een rare naam is, want allebei de woorden betekenen klein? Beetje dubbelop. Waarschijnlijk is iedereen hier al achter of denkt überhaupt nooit aan dat pestjong (groot gelijk trouwens), maargoed.

13 likes

Ik ga straks roze koeken kopen en daar een lekker toetje bij bedenken

15 likes

Meh het jaar gaat weer beginnen en ik zie er zo tegenop, ik wil deze studie helemaal niet doen maar ik weet gewoon echt niet wat ik anders moet doen
En het is ook niet dat ik de reguliere lessen volg maar juist weer een ander programma, waar ik eigenlijk echt even achteraan moet gaan omdat ik geen idee heb wat dat inhoudt
Het liefst wil ik stoppen maar ik denk dat ik dan juist nog ongelukkiger ga worden

Oeh jongens, wel beetje spanning en sensatie op mijn werk net en ze kwamen mij net informeren aan mijn bureau met gesloten deur dat ik dacht ‘waarom krijg ik deze updates eigenlijk??’ Maar, oja. Dat is mijn werk :roll_eyes:

2 likes

Ik moet altijd vet vaak plassen als het ineens wat kouder word.

Pff vet mooie laarzen gezien maar de hak is te hoog. Kan er wel op lopen maar niet lang. #sad

1 like

Ik snap je. Sinds mijn nieuwe baan heb ik het ook gewoon meer nodig, vind ik jammer.

1 like

Zulke mensen zijn echt naar ja, vooral met zulke persoonlijke dingen. heb je verder wil ok kunnen werken?

Logisch toch! Ik zat echt 20 x keer dag mijn mail als een neuroot te checken toen ik mijn sollicitatie de deur uit had gedaan. Heel veel succes, ik duim voor je!

1 like

Bij mij helpt het om me ‘s ochtends meteen aan te kleden en te ontbijten, net als ik doe voordat ik naar mijn werk ga (maar misschien doe je dat al).

1 like

Weet je al wat voor iets je wilt?

Ik kom hier altijd alleen klagen en ik vind dat best stom want ik lees hier nooit mee maar ik MOET het kwijt.

Ik ben net thuis van een dag introweek en ik ben echt helemaal kapot. Ik weet niet of ik dit wil, ik weet niet wat ik ervan moet verwachten en er zijn zo’n 25 klassen met 25 mensen die allemaal eerstejaars zijn en ik ben bang dat als ik nu, ziek enorm mijn best doe voor deze opleiding en slaag maar alweer geen baan kan vinden omdat er wel ineens heel erg veel social workers zijn dat ik echt gek ga worden. Ik ben net 1 dag bezig en ik weet het nu al niet meer. En ik lig gelijk plat omdat ik te moe weer ben en eigenlijk zelfs te moe om te typen.

1 like

Wat fijn voor je! Alleen maar positieve uitkomsten dus:)

1 like

Ja was eigenlijk wel een prima dagje. Dankjewel voor het vragen :relaxed:

weg ivm privacy

Ik heb een paar jaar terug ook een omslag gemaakt qua kleding. Ben nog niet tevreden, want heb nog iets te weinig vind ik zelf. Alleen het kwaliteitsverschil is bizar. Ik heb kledingstukken die ik echt zo vaak draag, al een paar jaar en er nog uit zien alsof ik ze gisteren heb gekocht. Qua model ook nog steeds leuk, dus redelijk tijdloos.

3 likes

Lief dat je reageert! Ja misschien moet ik als m’n wekker gaat meteen even een korte douche nemen zodat ik me daarna ook meteen ga aankleden. Nu ging ik eerst nog in m’n badjas rustig ontbijten, maar dan is het wel aantrekkelijk om dan rustig aan te doen ipv te beginnen met m’n to do lijst haha

1 like

Heb een verdoving gehad bij de tandarts en ben er nu wel een beetje klaar mee.