Nieuwe avatar
Ik ben geslaagd. Het ging mega snel dus wist niet zo goed wat ik kon verwachten maar de examinator was hartstikke tevreden.
Yes, alles is goed gegaan vandaag en hetgene waarover ik enorm in de stress zat is opgelost! Nu nog even lekker genieten van mijn laatste weekje vakantie
En @twijfelaar, het klinkt inderdaad als heel veel, maar het kan wel. Ik heb geen idee van het aantal studenten op die opleiding maar ik weet wel dat bij economie bijvoorbeeld dit jaar 1700 studenten starten bij mijn universiteit. Ik vind het ook belachelijk veel maar ja, 3.4 miljoen collegegeld per jaar hè, de uni zegt geen nee. Al is het nu de helft dan, dus nu moeten ze nog meer studenten hebben!!! Nee grapje maar ja de helft stopt al waarschijnlijk, denk dat na drie jaar amper een kwart van dat aantal de bachelor heeft gehaald. Maar het is wel veel ja. Ze moeten ook hetzelfde college 2 keer geven omdat het zelfs in de grootste zaal niet past. Ik ben blij dat dat bij mijn opleiding nooit zo is geweest
Ik ben zoo chagrijnig, dat ik gewoon mezelf in de weg zit en kan niks vinden om me op te vrolijken.
Zelfs het gesnuffel van mijn hond en het gepiep van mijn cavia’s irriteert me, terwijl ik dat normaal leuk vind.
Haha ik waardeer je random advies! Ik zal voortaan wel minder water doen als ik het nog een keer aandurf. Ik had het wel met een waterkoker idd gedaan en niet in de pan gekookt, maar waarschijnlijk te veel water dus want het leek echt niet op rijst haha. Thanks voor je berichtje, ook @alle andere couscousexperts
Maar dat zijn echt 85 groepen??? Of in hoeveel wordt dat verdeeld?
Geen idee, ik heb zelf geen economie gedaan. Misschien zijn het grotere groepen?
Ik dacht al wáár heb ik vandaag last van. Maar het is pms.
Het was beide eigenlijk, ik vond het ook jammer om een goede kans af te wijzen maar vooral de toon van het gesprek was anders dan ik gehoopt had. Hij was denk ik een beetje beschermend over hoe goed deze kans was voor mij. Maar ik had gewoon iets anders besloten.
Succes morgen!
Ik ga vragen of Harry mijn opa wil worden
Oh ik had geen idee dat dat ook nog een mogelijkheid was haha. Ik voel me echt zo’n typische Nederlander nu die geen dingen kan koken die niet Nederlands zijn.
Nu zal ik stoppen met posten over couscous!
Mijn leukste collega is vorige week gestopt en vandaag was m’n eerste werkdag zonder hem
Hahaha ik voelde me echt precies zoals op de middelbare school als je bff een dagje ziek was Ik was veel productiever maar wist in de pauze niet wat ik met mezelf aan moest en had de langste dag ooit
Zometeen Bridget Jones op net 5
Mijn dag ging goed. Info avond ook. Was vet zenuwachtig, maar was helemaal niet nodig
Vooral voor mn eerste stukje over mezelf. Maar de meeste (mis wel allemaal) wisten het al dus dat scheelde.
Top.
Dadelijk maar naar bed
Wat is er met Nina uit gtst?
Normaal kun je 500 afleveringen kijken zonder iets te missen en nu kijk ik 1x een kwartier voor de reclame niet en snap ik er niks meer van
Hoe rijden jullie auto met hakken aan? Ik kan dit dus echt niet, mijn voet zit dan in een heel irritante hoek.
Hebben er meer mensen speciale autorijdschoenen of moet ik gewoon meer oefenen met hakken aan?
Had vandaag instappers aan en dat was ook geen succes, want ik slipte er steeds uit met mijn hak als ik de koppeling wilde gebruiken.
Kom je deze week te weten (ik kijk vooruit).
Ze was in een auto en daar eindigde de cliff.
Ik wil je best pben. Maar zal hier niet spoileren