Wat je even kwijt wilt #6

Ik snap er ook helemaal niks van??? En Aysens pony… :cry:

2 likes

ik doe ze altijd uit, ook slippers en sandalen, kan het ook helemaal niet en rij heel graag zonder schoenen aan. Alleen sneakers/platte laarzen hou ik aan

1 like

Het wordt duidelijker deze week. Komt goed :hugs:

2 likes

Spoliëren hoeft niet dank je. Maar waarom zijn Janine en Ludo niet heart broken dat Nina dood is? Omdat ze al voor de 4e keer dood gaat in de serie?

3 likes
Titel eer aan doen

Ze is alleen vermist, niet dood.

4 likes

Maar bizar dat Ludo dan gaat adviseren om lekker je leven weer op te pakken. Ehh ga zoeken?!?!

1 like

Pff m’n broertje en z’n vriendin hebben het net na 3 jaar uitgemaakt en ik huil zelf net zo hard mee. Z’n eerste vriendinnetje :frowning:

8 likes

En @Annie je hoeft het niet te zeggen. Dus als je het kunt betalen kun je gewoon een huis kopen. Ik heb ook een studieschuld om van te janken en heb het geld gewoon dus heb een huis gekocht. Zeker in de randstad betaal je evenveel voor een huurhuis én je maakt binnen een paar jaar winst. Als ik nu mijn huis verkoop en weer ga huren kan ik meteen mijn studieschuld in 1x afbetalen en ik woon hier net een jaar.

3 likes

Heb je een gaspedaal die aan de bovenkant vastzit of aan de onderkant? Het laatste is makkelijker, dan kan je je hak soort van laten rusten. En links dan zoveel mogelijk neerzetten naast je pedalen.
Maar goed eigenlijk is het best gevaarlijk en ook slecht voor je schoenen (krijg je lelijke plekken van). Dus meestal rijd ik dan met blote voeten.

@Lula no worries! Ben heel benieuwd

Vriend en ik eten afzonderlijk van elkaar. Ik had zin in pannekoeken dus ik ingrediënten halen. Vervolgens 5 keer laten mislukken. Toen maar “vers” beslag gemaakt met eieren en melk enzo ipv ‘alleen melk toevoegen’. Afijn lang verhaal kort: eindelijk gelukt.

Vriend opeens random via Whatsapp:
Ik eet pannenkoeken. Daar had ik zin in.
Ik: OMG IK OOK DIT IS ZO TOEVALLIG insert lyrische vriendin over de toevalligheden van het leven
Vriend: toevallig

HALLO DOE EVEN ENTHOUSIAST MEE JA

28 likes

Zojuist een sheet mask met parelextract gebruikt en m’n gezicht is zoooo zacht omg ben de hele tijd m’n wangen aan het aaien

11 likes

Ik heb de laatste tijd zo vaak oogcontact met een jongen die in het gebouw tegenover mij werkt. Beetje jammer dat ik op de vrijdagmiddagborrel altijd alleen met mensen van m’n eigen werk praat. En vandaag heb ik hem in geen iedere pauze gezien, echt een beetje jammer.

1 like

Nee, pabostudenten betalen 1000 euro de eerste twee jaar, andere eerstejaars (bachelor)studenten betalrn 1000 euro het eerste jaar. Maar inderdaad, druppel op de gloeiende plaat.

1 like

Ik moet altijd onwijs wenne met nieuwe schoenen maar meestal went het wel. Als ik per ongeluk met slippers in de auto stap rij ik op blote voeten :ok_hand:

Ik heb ze inmiddels verkocht volgens mij. Ik laat het je weten als het anders is!

I know the struggle. Echt erg hier zo. Je moet ook direct naar de stad, in de dorpen is al helemaaaaal niets.

Jep hier ook :frowning:

Nee… ik zei het net tegen mijn vriend en die lachte me vierkant uit. Het is te merken dat ik moe ben. Het zijn 5 clusters met elk 5 klassen met gemiddeld 25/30 mensen. Even snel 25x25 gedaan en dan kom ik uit op 625… beetje een verkeerde rekensom. Whoops. Alsnog best een flink aantal!

@anon98052296 @Eddie foutje dus.

3 likes

Ik heb zo’n leuk vriendje :heart_eyes: Even zwijmelen, maar we hebben laatst zo’n fijn weekend gehad samen en vandaag zegt 'ie ook weer zulke lieve dingen! Nog wel wat weken wachten voor we elkaar weer zien, maar als het zo blijft gaan dan overleven we dat wel weer

9 likes

Nee, bij allebei onze auto’s zitten ze aan de bovenkant vast. Ik heb nog nooit gereden op blote voeten, hoor wel vaker dat mensen dat doen. Maar dat durf ik dan ook niet goed te proberen, misschien toch maar n keer doen dan.