Wat je even kwijt wilt #6

Als je dat soort mensen niet wil tegenkomen in je leven moet je maar op een onbewoond eiland gaan wonen.

Of je maakt je er gewoon niet druk om. :woman_shrugging:

3 likes

Op veel universiteiten ontbreekt het daar aan ja. Ik heb zelf een functiebeperking (en het zal ook wel verschillen wat je hebt) en ik vind dat opleidingen er toch wel iets soepeler mee omgaan dan hoe de maatschappij er over het algemeen op reageert. Maar je hebt daar zelf natuurlijk ook wel een deel in. Als je gewoon laat zien dat je je studie serieus neemt, je je best doet (zo ver je kan) en mensen tijdig inlicht zal de gunfactor toch wel hoger zijn dan wanneer je geen fijn persoon bent en niks hebt gedaan.
Het zou misschien sowieso al veel schelen als sommige dingen (depressies, angstaanvallen, depressies) toch minder een taboe zouden zijn dan zouden sommige studenten misschien eerder aan de bel trekken. Maar ik vind studenten over het algemeen wel iets vaker het initatief mogen nemen.

Precies ja. Het is de kroon op het werk en die hoor je niet te delen. Er kan maar 1 koning of koningin zijn. En voor een docent is het soms ook bijna niet te doen als ze de regel hebben dat je een groepsopdracht hebt maar wel afzonderlijk een beoordeling krijgt. Heel leuk dat Pietje maar 4 pagina’s heeft geschreven en Janneke 6, maar als Pietje beweert met het idee te zijn gekomen en veel heeft aangedragen bij de brainstormfase, hoe controleer je dat dan? etc :stuck_out_tongue:

1 like

ZO blij met m’n studiegenoten, borrels zijn altijd echt een beleving bij ons. Zo gelukkig met zoveel leuke mensen en ga zo lekker slapen en morgen weer beginnen met studeren… Morgen post ik vast weer negatieve shit, maar ben nu echt gelukkig

15 likes

Mijn gordijnen hangen hoor. Was echt een kutklus, maar mijn kamer is pikkedonker :sunglasses:

4 likes

Ik zit Pauw te kijken en er zit zo’n religieus gekkie de grootste onzin te praten. Word er echt buitensporig boos van. Niet rustgevend dit.

2 likes

I feel you. Vandaag van 09 tot 23:30 op stage en werk geweest en nu met veel te veel adrenaline thuis door allemaal (goede daarnietvan) ontwikkelingen

1 like

Ik heb mijn studieschuld niet opgegeven bij de aanvraag van onze hypotheek… :zipper_mouth_face:

1 like

Het was vandaag een chaos op werk maar gelukkig hoef ik nog maar drie dagen voor ik een weekend heb t/m zaterdag.

1 like

Ik heb net voor het eerst in maanden (jaren?) een boek uitgelezen, gewoon 5 uur onafgebroken gelezen, zat er helemaal in. Moet ik vaker doen.

27 likes

Norwegian Wood, vond het wel mooi maar wel heftig depressief.

2 likes

Net echt 3 uur geskypt met m’n zus en over van alles en nog wat gekletst. Ze woont best een eind weg namelijk en daardoor zie ik haar helaas echt weinig. Het was echt fijn.

Soms mis ik vroeger wel. Dat je nog met je broers en zussen thuis woonde bij je ouders en je elkaar altijd kon zien. Dan heb ik natuurlijk ook wel het geluk dat ik een goede band heb met hen.

8 likes

Nee man helemaal geen gezeik, ik herken het hoor. Vind het heel knap van je dat je het zelf al zo veel mogelijk oppakt, ik was al blij dat ik vandaag 3 dingen heb gedaan. Ik weet hoe je je voelt en hoe kut het ook is, het gaat echt beter worden. Sorry heb je ook niks aan, maar je doet het echt goed, je mag altijd posten hier of mij PBen!

3 likes

ik vind dit echt superlief van je, dankjewel. ook veel liefs voor jou!

1 like

:heart: dankjewel!

1 like

Pff ik ben mn broertje zo spuugzat, hij weet precies waar hij mij t meest mee kwetst en precies daar pakt ie mij op. En ik ben dan zo gevoelig, dom en weet ik veel wat dat ik mij dan kut voel. Baal er echt zo van dat ik blijkbaar zo zwak ben

2 likes

Zijn verlies, jij bent vet leuk. Iemand met zon verrote houding als hij hoort niet thuis in een dorm, jij wel!

4 likes

Mijn voet voelt inmiddels alsof het half aan het afsterven is.

Je komt op mij zeker niet over als zwak. Als iemand je moedwillig kwetst is dat gewoon klote. Hopelijk voel je je er niet te lang kut over :heart:

2 likes

Wat een lief bericht, vind ik fijn om te lezen :blush: Dankjewel!

1 like

Open gekrabd vorige week… wond is hele tijd weer open gegaan door sokken enz. Nu heb ik een paar dagen gaasje erop gehad maar toen ik die eraf haalde gisteren was het weer open. Inmiddels is het soort-van dicht maar mijn voet doet best wel pijn. Morgen 26 graden dus kan ik op slippers lopen, vandaag op een gegeven moment ook maar gedaan. Zit ook best wel een nasty korst op.