Wat je even kwijt wilt #6

Pff ik ben mn broertje zo spuugzat, hij weet precies waar hij mij t meest mee kwetst en precies daar pakt ie mij op. En ik ben dan zo gevoelig, dom en weet ik veel wat dat ik mij dan kut voel. Baal er echt zo van dat ik blijkbaar zo zwak ben

2 likes

Zijn verlies, jij bent vet leuk. Iemand met zon verrote houding als hij hoort niet thuis in een dorm, jij wel!

4 likes

Mijn voet voelt inmiddels alsof het half aan het afsterven is.

Je komt op mij zeker niet over als zwak. Als iemand je moedwillig kwetst is dat gewoon klote. Hopelijk voel je je er niet te lang kut over :heart:

2 likes

Wat een lief bericht, vind ik fijn om te lezen :blush: Dankjewel!

1 like

Open gekrabd vorige week
 wond is hele tijd weer open gegaan door sokken enz. Nu heb ik een paar dagen gaasje erop gehad maar toen ik die eraf haalde gisteren was het weer open. Inmiddels is het soort-van dicht maar mijn voet doet best wel pijn. Morgen 26 graden dus kan ik op slippers lopen, vandaag op een gegeven moment ook maar gedaan. Zit ook best wel een nasty korst op.

Haha nee. :’) Doe ik nooit. Dom ik weet het. Pantoffels helpen ook wel ja, loop al de hele avond op blote voeten in die dingen rond. Wond komt er niet tegenaan gelukkig.

1 like

Ik zie dat er nog 40 mensen online zijn, waaronder een hoop mensen die ik nog nooit gezien heb, ook mensen met 0 berichten. Kom eens hoi zeggen!

11 likes

Ik wil slapen maar dat lukt niet want ik zit met een liedje in mn hoofd. Of nouja 1 zin en die hoor ik dan de hele tijd op repeat met een zeikstem in m’n hoofd, echt genieten.

Succes morgen!

Fuck my life, ik heb vorige week hardop gezegd “pff ik ben echt nooit ziek, zou willen dat het weer eens gebeurde, lekker een paar dagen ziek thuis chillen onder een deken op de bank met thee en netflix”. Nu lig ik dus te broeien in bed en denk ik dat ik koorts heb, gisteren al heel de dag zo’n zeurende stekelige buikpijn gehad en aan het eind vd dag ook hoofdpijn. Maar ik moet ook ongesteld worden, en ik ben in de stress dat dat nog niet zo is terwijl het zich vaker pas aandient op dinsdag of woensdag maar nu ben ik ineens doodsbang dat ik zwanger ben.
Tot dusver mijn nachtelijke hersenspinsels, lig echt al een uur te draaien terwijl ik het afwisselend koud en bloedheet heb en m’n buik blijft maar pijn doen.

Hoi!

2 likes

God ik was vergeten hoe kut het is om acne te hebben, de allergische reactie op m’n gezicht is nog steeds zo erg en ik merk echt dat ik dingen laat? Ik vond het net al kut om langs mensen te lopen, ik wil straks koffie halen maar die hele interactie wil ik niet, ik zit in een tram met van dat lelijke licht waardoor je elk bobbeltje ziet en ik heb straks m’n eerste dag op school weer en ik kijk er tegenop :frowning_face:

Succes vandaag @pastelzwart !

1 like

Jeetje als je dit topic wil volgen moet je echt wel die-hard zijn he
 :roll_eyes:

10 likes

Ik zit zo met mezelf in de knoop. Als ik lach en een beetje plezier heb, voel ik me schuldig. Het wisselt zo enorm hoe ik me voel. Super frustrerend

:heart::heart:

1 like

Kan je niet proberen snel iets aan te doen zodat mensen de bloedvlek niet zien, en daarna je bed afhalen en het laken zo verfrommelen zodat niemand het ziet en dan inleveren bij de receptie en iets zeggen van ‘het is vies’?

En ach, dat kan iedereen gebeuren. No worries!

1 like

Ik heb een sterke aversie tegen PICO vragen ontwikkeld. Stom gedoe.

3 likes

Heb je geen trui/vest binnen handbereik die je kunt omknopen? Anders even je laken omslaan en je oogjes dichtknijpen onder mom van “wakker worden en nog koud”.

2 likes