Altijd een meelezer geweest en ik moet toch even iets kwijt, dus eindelijk een account aangemaakt!
…
Heb ik een lange dienst genomen zodat ik geld over had voor schoenen. Wat denk je… schoenen uitverkocht.
Ik vind het ook echt belachelijk van mezelf! En dan ben ik naast onzeker ook boos op mezelf. Handig dit hè!
Thnx voor je reactie 
Ik was net voor mijn werk (thuiszorg) bij de buurvrouw van mijn oma. Ik zei iets van dat ik haar kleindochter was, zegt die vrouw: “ach, dat weet ik toch al lang. Je oma praat altijd vol trots over jou!” Wat een lieve oma heb ik toch ook 
Ik las kerel.
M’n studieboeken komen te laat en nergens staat wanneer ze bezorgd worden ugh waarom worden die dingen niet gewoon in een fysieke winkel verkocht ipv allemaal op internet, vet irritant.
Naar de bios, strand, in het bos wandelen, zwemmen, netflixen, beautymiddag houden, je kast uitruimen, uitgebreid boodschappen doen voor nieuwe recepten, huishouden, strijken, internetten, administratie haha
Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas en wil graag weer een wollen, maar die wollen van vorig jaar is me eigenlijk zo bizar bizar slecht bevallen. Het pluiste en werd heel snel lelijk/stukkerig. Aangezien ik veel op de fiets zit en in de herfst dus ook veel regen op m’n jas krijg is het misschien niet zo handig. 
Ik mail al een paar keer met een klant en zij sluit steeds af met ‘liefs’ hahah
Hmm ik zag echt een leuk jurkje bij loavies, alleen het kost je dus geld als je het wil retourneren… Echt zo jammer, want wil hem wel graag maar durf het risico niet te nemen
Fangirl hier, maar David Tennant én John Barrowman komen naar Facts in Gent en mijn hart gaat helemaal tekeer. #whovian
ja, ik heb zoiets al 2 keer gelezen deze week.
Ohhhhhh leuk!!! 
Zo jammer dat Torchwood (op de hoorspelen na) dood is.
Herkenbaar! Oja en ik eet ook veel meer 
Geven de bezorgers van cool blue altijd een hand als ze iets komen bezorgen? Ik vond het nogal ongemakkelijk 
Hoe voel je je? Lekker veel ijsjes eten is mijn advies!
Op mijn school is dus geen ondersteuning voor macbooks maar er zijn docenten die met hun macbook een college willen geven en dan gaat alles mis en ik vind dat zoo storend. Open de presentatie gewoon op de windowspc.
Ik hoop dat alles goed gaat! Een vriendin van mij zat een week aan de morfine.
Ja ze had er ook koorts bij gekregen etc. Was een drama bij haar.
Sommige mensen hebben ook hele vervelende bijwerkingen van de narcose.
Haha het is iig wel eerlijk! Ik las laatst een advertentie op Marktplaats van iemand die niet goed Nederlands kon en daar stond in “Alleen reageren als je echt interessant bent” haha vond dat ook zo grappig. Je komt soms echt pareltjes tegen.