Ik heb wel een keer in een groep gezeten met forummers waarvan er een aantal uit Arnhem komen! Ik woon zelf niet in Arnhem, maar wel vlakbij Je mag me altijd een pm sturen!
Ja dit heb ik echt ontzettend vaak. Alsof mijn brein langer tijd heeft om dingen te verwerken. Ik dacht zelf altijd dat dit lag aan het feit dat ik anti depressiva slikte maar dat doe ik nu al een tijdje niet meer en heb er nog steeds last van. Echt heel vervelend. Had het vandaag nogā¦
Ik ga zo shots doen met mān schoonfamilie
Wat heb ik het toch goed getroffen :ā)
Volgend mij hebben een aantal van jullie die muizen seletti lamp hier. Waar kopen jullie in hemelsnaam de lampjes? E12 is nergens te vinden of met te weinig watt
Het is officieel, iedereen uit mijn omgeving is zwanger of heeft al kinderen. Ben echt bang dat afspreken nu al helemaal er niet van gaat komen en vind het wel heel zuur van mezelf dat ik deze egoĆÆstische gedachte heb en niet echt blij voor ze ben.
Vandaag was zo fijn!
Heel de dag aan het strand gezeten (koud maar oke). Iets teveel wijn gedronken voor een zondag. 27 word een leuk jaar.
Ok. Sorry
Ah wat leuk!! Gaaf hoor!
Ik heb vanaf oktober een bad. Ik verheug me hier zo ontzettend op he. Dan zou ik nu gewoon in bad gaan.
Omdat mn avondeten pizza was, vond ik het slim om een gezonder toetje te nemen: een hele mango
Ja dit heb ik ook heel vaak. Voel me ook altijd zo āandersā als ik iedereen zie genieten of mensen over zoiets praten en het mij eigenlijk niks doet. Om die reden hou ik ook niet van reizen, want ik voel er toch niks bij als ik ergens ben wat heel mooi en bijzonder zou moeten zijn.
Oh en nu weer een zeurpost, maar ik heb weer zoveel last van mn nek, schouder en arm en nu ook in mn onderarm. Wtf. Heb het al gemasseerd, maar het helpt weinig.
Kan pas dinsdag voor mijn arm en woensdag voor mn schouder/nek naar de fysio
Ik zit al een half uur keihard met @fifo te praten in een stiltecoupƩ (we wisten het niet) en NIEMAND zei iets. Zo kut haha
Iemand een idee waar ik zoān zonnespiegel kan vinden? Dus in het midden een vrij kleine rondw spiegel en daaromheen gouden zonnestralen. Niet al te duur. Vind ze zo mooi staan in elk interieur!
Jij hebt alle recht om te zeuren. Niks om je voor te verondschuldigen. Ik hoop dat het snel over gaat. En anders kun je de kinderen morgen de woorden : rust, slaap, of masseer de juf leren.
Omg ik heb listerine gekocht, die shit doet pijn
Koop Oxyfresh, zooo veel beter en fijner voor je mond
Nu heb ik al een hele fles dure listerine gekocht die ik moet opmaken hehehe