Wat je even kwijt wilt #6

Ja dat! Was in mijn studiestad best normaal dat dat er nog bovenop kwam. Kon ie in 1x betalen of verspreid over de maanden.

1 like

Gamen slapen en eten, beste combinatie voor een week vrij haha

2 likes

Ik betaal 300€ voor 20 m². Dus opzich redelijk goedkoop. Sommigen zijn inderdaad echt overdreven overpriced, je moet het maar net treffen

2 likes

Ik ben onverwachts vrij van werk vanmiddag, wat zal ik gaan doen?

1 like

Misschien buiten iets doen? Het is wel lekker weer (of nouja dat vinden de meeste mensen haha ik vind het te warm). Fietsen of wandelen ofzo? Of gewoon lekker netflixen of iets bakken/nieuw recept uitproberen.

@fysicus Kamerprijzen verschillen heel erg per stad in Nederland. Contacturen verschillen weer heel erg per studie, ik heb in principe gewoon fulltime colleges en practica. Op mijn uni houdt studeren met een functiebeperking in dat je vaker afwezig mag zijn en langer de tijd krijgt tijdens examens. Over het algemeen zijn docenten ook wat flexibeler wat betreft deadlines.

1 like

Altijd een meelezer geweest en ik moet toch even iets kwijt, dus eindelijk een account aangemaakt!
…

1 like

Heb ik een lange dienst genomen zodat ik geld over had voor schoenen. Wat denk je… schoenen uitverkocht.

2 likes

Aww wat stom! :frowning: Maar je moet het niet teveel op jezelf betrekken. Ik denk altijd maar zo: ik vind ook niet iedereen aantrekkelijk/knap, dus ik snap dat ook niet iedereen mij aantrekkelijk/knap vindt. Is ook zo persoonlijk!

En het is natuurlijk wel een beetje oppervlakkig van hem om het dan opeens stop te zetten terwijl je eerst wel echt leuk contact had, maar ja… zo’n iemand heb je dan ook niet nodig in je leven. Je verdient iemand die helemaal blij wordt van je, innerlijk Ć©n uiterlijk!

1 like

Ik vind het ook echt belachelijk van mezelf! En dan ben ik naast onzeker ook boos op mezelf. Handig dit hĆØ!
Thnx voor je reactie :kissing_heart:

Ik was net voor mijn werk (thuiszorg) bij de buurvrouw van mijn oma. Ik zei iets van dat ik haar kleindochter was, zegt die vrouw: ā€œach, dat weet ik toch al lang. Je oma praat altijd vol trots over jou!ā€ Wat een lieve oma heb ik toch ook :heart_eyes:

29 likes

Ik las kerel.

5 likes

M’n studieboeken komen te laat en nergens staat wanneer ze bezorgd worden ugh waarom worden die dingen niet gewoon in een fysieke winkel verkocht ipv allemaal op internet, vet irritant.

Naar de bios, strand, in het bos wandelen, zwemmen, netflixen, beautymiddag houden, je kast uitruimen, uitgebreid boodschappen doen voor nieuwe recepten, huishouden, strijken, internetten, administratie haha

1 like

Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas en wil graag weer een wollen, maar die wollen van vorig jaar is me eigenlijk zo bizar bizar slecht bevallen. Het pluiste en werd heel snel lelijk/stukkerig. Aangezien ik veel op de fiets zit en in de herfst dus ook veel regen op m’n jas krijg is het misschien niet zo handig. :face_with_raised_eyebrow:

Ik mail al een paar keer met een klant en zij sluit steeds af met ā€˜liefs’ hahah

3 likes

Aw ja maar ik begrijp het wel hoor, het is soms ook makkelijker gezegd dan gedaan om iets te vergeten of niet stom te vinden

Op een forum! haha, of anders misschien een sportvereniging, boekenclub, buurthuis… dat soort dingen? Denk dat er online ook wel veel clubjes te vinden zijn. Ik zit bijvoorbeeld in een paar van die facebookgroepen met mensen met bepaalde interesses en daar leggen mensen weleens contact met elkaar!

Sterkte in ieder geval, lijkt me echt rot :pensive:

Hmm ik zag echt een leuk jurkje bij loavies, alleen het kost je dus geld als je het wil retourneren… Echt zo jammer, want wil hem wel graag maar durf het risico niet te nemen

Fangirl hier, maar David Tennant Ʃn John Barrowman komen naar Facts in Gent en mijn hart gaat helemaal tekeer. #whovian

3 likes